1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C7 - antigel - termostat - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de barladi, 26 Dec 2015.

  1. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Este situat la capatul chiulasei, greu vizibil. De ce vrei sa il schimbi, ai eroare de la el ?
     
  2. Stic90 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2023
    Locație:
    Hessen
    Masina:
    Audi A6 C7
    Imi apare in bord sa opresc motorul pentru ca este temperatura ridicată. Dupa ce opresc si pornesc iar, dispare, asta in conditiile in care apa fiind mereu la 80 grade.
     
  3. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Verifica si senzor G83, de pe circuit racire EGR. De fapt vezi cu VCDS tot ce ai pe coolant temperature.
     
  4. marian1808 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2020
    Locație:
    Roșiori de Vede
    Masina:
    A6 c7, 2.0 177,2013
    Trebuie sa schimbi furtunul de la pompa electrica care raceste EGR-ul din circuitul mare si sa il bagi sa traga din circuitul mic
     
    Power tdi apreciază asta.
  5. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Uite schema.
    Poti sa marchezi/arati acolo cum vin puse furtunurile ?
     
  6. marian1808 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2020
    Locație:
    Roșiori de Vede
    Masina:
    A6 c7, 2.0 177,2013
    Trebuie luat furtunul de la pozitia 18 de sub termostatul mare si mutat deasupra termostatului. De unde scoti furtunul pui un dop si unde il mufezi tai furtunul si pui un teu. Eu am facut modificarea de un an, aveam aceeasi problema cu apa, nu statea la 90 grade. Acum in maxim 8 km ajunge la 90 grade si nu mai scade de loc.
     
    Power tdi apreciază asta.
  7. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Si vara, tot asa mergi sau pui la loc ?

    Oare asa, e bine ce am schitat ?
     
  8. david florin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2016
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    audi a6 2.5 2001
    Buna ziua,
    La masina mea un Audi A6 C7 2.0 tdi an 2016 stie cineva unde gasesc pompa defecta localizata pe motor sau un cod pentru pompa care trebuie schimbata ?
     
  9. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Cred ca e pompa care circula apa prin racitor si radiator racire aer. Acea pompa este situata undeva in partea de jos. Urmareste furtunurile de la intercoolerul din admisie.
     
  10. dann778

    dann778 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 ultra
    Pompa aceasta este situata in partea inferioara stanga. Are codul 4H0 965 569 A (daca este motorul este cod CNHA) si se schimba foarte usor, practic este fixata cu un colier/brida. De recomandat, ca dupa schimbare, in cazul in care pierdeti ceva mai mult antigel sa aveti pentru completare.
     
  11. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Nu pierzi antigel mult antigel, poate 50 ml. Depinde indemanarea celui care o schimba.
     
  12. david florin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2016
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    audi a6 2.5 2001
    Multumesc frumos!Aceasta pompa era problema.
     
  13. Bemu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2023
    Locație:
    Șimleu Silvaniei
    Masina:
    Audi a6 c7
    Referitor la cei care aveti probleme cu mentinerea temperaturei apei la 90 grade la masinile cu motoarele astea 2.0 TDI eu am montat un termostat de Dacia pe racordul ce duce la radiator. Temperatura urcă repede și rămâne la 90 grade.
     
  14. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Poti sa pui o poza cu zona unde ai montat termostatul ?
     
  15. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Salut

    Masina din profil un Audi A6 C7 motor 2.0 tdi cod CSUD
    Problema: pierdere de antigel, presiune in vas si pe furtunuri. Vasul nu are ulei in el doar mizerie.

    S-a verificat pana acum chiulasa, racitor EGR, totul ok. Pe tester nu apar erori.

    Pierderile mai mari lichid racire sunt atunci cand merg sportiv, distante mai lungi si folosesc instalatia AC.

    In luna Mai am facut un drum Oslo - Bucuresti, fara opriri lungi dar fara a folosi clima in continuu doar in anumite momente. Nivelul a scazut semnificativ dar nu a mai aparut eroarea in bord. O alta simptoma a fost aceea cand am pornit AC-ul mi s-a aburit parbrizul.

    Se simte si miros de antigel daca ridic capota. Am desfacut capacul de la vasul de expansiune cand motorul era rece si tot a facut presiune si a aruncat antigel afara, creste nivelul de antigel in vas.

    Acum am inlocuit si distributia cu pompa, totul original dar problema nu a disparut.

    Ce as mai putea verifica, s-a mai lovit cineva de aceasta problema ?

    Va multumesc
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai facut test de noxe in antigel ? Sau cum a fost verificata chiulasa ?

    La presiune in vas, fara urme de ulei, nu ai prea multe variante, pompa de apa (exclus pentru ca ai inlocuit distributia) si/sau garnitura de chiulasa ori chiulasa.
    Poate un termostat blocat, iar, slabe sanse.

    Daca ai avea o pierdere de antigel, tot nu justifica presiunea din vas.
     
  17. Power tdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2021
    Locație:
    Abrud
    Masina:
    A4 B8 cjca an 2013
    Chiulasa si/sau garnitura.
     
  18. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    @audi66 multumesc pentru raspuns. Voi merge si la alt mecanic pentru a verifica chiulasa, aici in Romania pentru ca cei din Norvegia nu i-au dat de cap dar ma gandesc ca in 40.000 km de cand am problema, ar fi aparut si alte simptome.
    O seara placuta va urez
     
  19. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Salut
    Masina din profil un Audi A6 C7 in prima faza a inceput sa porneasca mai greu dar pe tester nu aveam vreo eroare iar la scurt timp dupa 4-5 km parcursi ventilatoarele porneau la maxim (fara ca masina sa fie in regenerare). La primul contact pus dupa 10 ore, masina indica deja 4 liniute la temperatura apei . Ridic capota, totul era rece dar in bord afisa deja ca apa este la 90 grade (nu si pe tester).
    Am zis sa inlocuiesc bateria in prima faza care oricum era veche aproape 8 ani dar problema persista. Masina in continuare lasata peste noapte porneste greu si am doar eroare pe start stop, atat. Am verificat si senzorii de temperatura iar cel care vine din chiulasa avea cel mai mic amperaj asta inainte sa schimb bateria. Am comandat atat acel senzor cat si termostatul, doar ca imi da cu virgula, adica ce legatura ar avea cu pornirea grea.
    Va multumesc mult
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum ce legatura are cu pornirea ?

    ECU crede ca afara e vara si motorul tau e la 90 grade.
    Pe cand in realitate afara sunt 0 grade si motorul tau e rece bocna.
    ECU va comanda injectia, bujiile, etc. in consecinta.
     
    IAmRobert apreciază asta.

Distribuie pagina asta