1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Joja ulei si/sau martor nivel ulei la minim - avertizare presiune ulei la motor - A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de cortezno01, 30 Mai 2014.

  1. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6,3.0,224cv,2004, 4f, BMK
    Nu se foloseste motorul cu nivelul mai sus de maxim.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  2. Baroi Marian

    Baroi Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2018
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 4F 2.7 2009
    Audi a6 2.7 2009 oil sensor presure defected imi apare aceasta eroare la pornire apoi dispare!este cineva care a mai intampinat aceasta problema?
     
  3. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Baroi Marian, eroarea iti spune ceea ce ai de facut. Inlocuieste senzorul!
     
    Baroi Marian apreciază asta.
  4. trafycante 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2018
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    Audi A6 C6, 2006, 2.0 TDI
    Salutare, Audi A6, 2.0 TDI, BLB, astazi am scos masina din service ( reconditionare pompa ulei ), dupa aproximativ 20 KM, s-a aprins cu galben Check Oil Level. Am oprit, am pornit si la fel. Este senzorul sau pompa ?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Te intorci la cei care au lucrat acolo. Poate fi orice si pompa si senzor si altele mai ales daca reconditionarea nu s-a facut cum trebuie. Citseste topicul dedicat din aria Motoare si transmisie ca sa intelegi cum trebuie reparata o pompa de ulei.
    Se schimba imbus cu unul nou construit in 2 cote, se schimba alta pompa cu una antrenata pe pinioane daca a ta este antrenata pe lant, se schimba pompa mica cu alta fabricata dupa 2012 cu litera H in coada, se inlocuieste pinionul de pe vibrochen si asa mai departe.
    Daca tu nu ai facut una din astea nu ai facut nimic ci doar s-a reparat de mantuiala.
    De asta intai trebuie sa mergem la unii care stiu ce fac, isi asuma o asemenea lucrare care nu este asa de simpla si ieftina si mai ales ofera garantie.
     
    trafycante apreciază asta.
  6. trafycante 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2018
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    Audi A6 C6, 2006, 2.0 TDI
    Multumesc pentru raspuns, citisem pe un forum "din afara" cum ca daca s-ar aprinde cu galben ar fi senzorul/sonda, daca se aprinde cu rosu este pompa...
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Teoretic asa este, poate fi doar acel senzor si cablajul cu probleme, dar practic de obicei e cum iti spun eu. Bafta.
     
  8. trafycante 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2018
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    Audi A6 C6, 2006, 2.0 TDI
    Am rezolvat, multumesc. Nivelul uleiului era pe minim. Cuiva, la service, cred ca i-a trebuit din uleiul meu ...
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si asta era o ipoteza mai putin plauzibila dar nu imposibila. :)
     
    trafycante apreciază asta.
  10. Alexgrancea94

    Alexgrancea94 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6,2.0 TDI BRE,2007
    Salut
    Am un audi A6 C6 2007 2.0 tdi BRE si astazi s-a rupt joja.Are codul 03G 115 611 T..Nu gasesc deloc cu codul asta. Este si alt cod care se potriveste ?
     
    Schatten05 apreciază asta.
  11. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Daca topicul este si despre joja de ulei, vin cu o intrebare:
    Are cineva joja deschisa la culoare pe motorul 2.0 TDI?
    Cat de prost inginer sa fii daca proiectezi o joja neagra la un motor diesel, unde uleiul proaspat schimbat intr-o 100 km devine negru taciune?
    Joja neagra, ulei negru....combinatia ideala. Asta la o mașină de peste 35000 E. Rusinica!!!
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista joja aia de tabla deschisa la culoare la acest motor pe acest model de Audi.
     

Distribuie pagina asta