Salutare din nou.....zilele trecute am avut parte de multa atentie,samponeala si curatenie. Inca un aspect care ma sacaia de mult,volanul si nuca schimbator s-au uzat accentuat,asa ca au trecut printr-un proces de vopsire,sper sa si tina . Apoi,inca un "pitic" care nu imi dadea pace,si anume suspensia spate,care statea mai ridicata decat fata,si asta-mi displacea enorm,asa ca am facut si echilibrarea fata-spate...dar nu mai vorbesc mult,va las sa vedeti toate cele povestite
Ce ai facut sa cobori spatele? Ai taiat din arcuri? Arata mai bine dar parca ar merge jumate de cm mai jos spatele
Stefan, solutia adoptata este temporara. Am obtinut un disc metalic si 2 roti dintate, de aproximativ acelasi diametru cu interiorul rotii de rezerva (banuiesc ca ar cantari aproximativ 35 KG) pe care le-am fixat in acel locas in interiorul rotii, bineinteles ca nu am renuntat la ea ) si o sa circul asa o perioada in speranta ca se vor aseza singure Altfel o sa incerc varianta soft, adica sa scot acele garnituri de cauciuc de sub arcurile spate sau pe varianta hard, ca si cea mentionata de tine, flexul . Insa inainte de toate am speranta ca se vor lasa, cel putin fata a facut-o, asta din cauza motorului care a pus greutate eu circuland cu prea putina greutate in spate. Fata a coborat mai mult si astfel sansa ca ele sa se aseze in mod egal a scazut ... totusi am nevoie de detalii. Cam ce masura ai taiat din arc, (aproximativ cati cm) ? Totodata multumesc de aprecieri Bobel,Stefan,Paul si Claudiu
Mi-a "stat pe limba" sa zic ca ai pus greutate in portbagaj Daca nu rezolvi asa si ajungi la flex nu prea exista "reteta", trebuie sa mergi putin cate putin prin tatonări.
Daaa....ai "mirosit" bine ,tocmai de aceea am plasat ca ultima etapa flexul,nu prea il vad o solutie sigura,sper sa nu se supere maestrul Stefan pe mine ,oricum varianta actuala e insiparata tot din megapostul lui Oricum,am zis mai sus ca acele greutati sunt,parca de acolo ,deci as putea circula linistit asa,plus ca masina sta foarte bine pe drum iar la roata de rezerva am acees usor si portbagajul e gol si spatios
Unii nu stiu ce sa mai dea jos de pe masini ca sa le usureze, iar altii tot adauga kg La fel se intampla cu mai multe chestii
Cu greutati am incercat si eu, insa se aseaza bine doar cat le ai acolo. Daca le scoti revine, motiv pentru care am ajuns la flex Intr-o zi am dat suspensia spate jos de 4 ori sa fac diferite teste Acele cauciucuri sub arc sunt foarte subtiri si nu influenteaza garda, iar daca le scoti risti zgomote. Din arcuri am taiat jumate de spira, din partea de sus. Astfel se reducea inaltimea cu jumate de cm. Ar mai fi mers un sfert de spira dar nu vroiam sa se duca prea jos Datorita formei arcului spate, taiatul nu il afecteaza. Are acelasi diametru de sus pana aproape jos Problema bine de fapt din amortizoarele spate care indiferent de tipul suspensiei, sport sau confort, iar talerul de sustinere a arcului e prea sus. Iau in calcul sa mai dau ceva filet pe tija amortizorului, pentru a comprima arcul mai tare, iar daca nu, o reglabila
Am obsevat si eu chestia asta,uite si cateva exemple de altfel,tipul cu audi negru are aceeasi problema. Te rog marcheaza-mi in poza atasata cam unde ai taiat
Sincer,da bine ,distanta e egala de la sol la aripa fata-spate,nu ai masurat? Stefan,ziceai exact cum am marcat eu in poza,acolo e "punctul de actiune"?
Am masurat doar pe spate sa fiu sigur ca s-a asezat corect pe ambele parti.Incerc saptamana asta sa masor fata-spate si am sa iti spun.
Da, de fapt pentru a nu fi loc de eroare, se taie partea de sus. Cand te uiti la arc, trebuie sa vezi scrisul de pe el normal, nu intors. Cand le dai jos iti dai seama cu siguranta care e partea de sus
Geo nu cunosc exact aspectul ,si eu sunt la fel de curios daca a taia arcul in modul recomandat reprezinta anumite riscuri.Rog pe Stefan daca e pe faza sa ne zica,cum s-a comportat masina dupa operatiune. Astazi din pacate am descoperit un lucru neplacut,amortizorul spate-stanga e curs in zona tijei,insa asta s-a intamplat foarte lent,fapt pentru care nu am sesizat daca nu am vazut ulei scurs pe amortizor. Acest fapt cred ca influenteaza si partea dreapta fata pentru ca e mai lasata in comparatie cu aripa fata de celelate roti,conceptia mea este ca odata ce a cedat telescopul spate stanga automat greutatea masinii a pus presiune mai mare pe partea dreapta fata,am evidentiat acest lucru in pozele atasate. Va rog o parere in acesta situatie pentru a-mi confirma teoria
Poti sa ii scoti amortizoarele si o sa vezi ca stam cam la acelasi nivel ca si acum. Inaltimea o dau arcurile.