1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Just Audi A4 B5

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de NiX, 18 Iun 2012.

  1. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Da da....ADEVARAT....toata lumea a dat lustruiala...Sarbatori fericite tuturor!
     
    Bobel29 apreciază asta.
  2. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Salutare din nou.....zilele trecute am avut parte de multa atentie,samponeala si curatenie.
    Inca un aspect care ma sacaia de mult,volanul si nuca schimbator s-au uzat accentuat,asa ca au trecut printr-un proces de vopsire,sper sa si tina .
    Apoi,inca un "pitic" care nu imi dadea pace,si anume suspensia spate,care statea mai ridicata decat fata,si asta-mi displacea enorm,asa ca am facut si echilibrarea fata-spate...dar nu mai vorbesc mult,va las sa vedeti toate cele povestite
     
    Ultima editare: 16 Apr 2018
  3. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Ce ai facut sa cobori spatele? Ai taiat din arcuri? Arata mai bine dar parca ar merge jumate de cm mai jos spatele
     
  4. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Stefan, solutia adoptata este temporara. Am obtinut un disc metalic si 2 roti dintate, de aproximativ acelasi diametru cu interiorul rotii de rezerva (banuiesc ca ar cantari aproximativ 35 KG) pe care le-am fixat in acel locas in interiorul rotii, bineinteles ca nu am renuntat la ea :)) si o sa circul asa o perioada in speranta ca se vor aseza singure
    Altfel o sa incerc varianta soft, adica sa scot acele garnituri de cauciuc de sub arcurile spate sau pe varianta hard, ca si cea mentionata de tine, flexul .
    Insa inainte de toate am speranta ca se vor lasa, cel putin fata a facut-o, asta din cauza motorului care a pus greutate eu circuland cu prea putina greutate in spate. Fata a coborat mai mult si astfel sansa ca ele sa se aseze in mod egal a scazut ... totusi am nevoie de detalii. Cam ce masura ai taiat din arc, (aproximativ cati cm) ?

    Totodata multumesc de aprecieri Bobel,Stefan,Paul si Claudiu ;)
     
  5. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Mi-a "stat pe limba" sa zic ca ai pus greutate in portbagaj :p
    Daca nu rezolvi asa si ajungi la flex nu prea exista "reteta", trebuie sa mergi putin cate putin prin tatonări.
     
  6. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Daaa....ai "mirosit" bine :arco:,tocmai de aceea am plasat ca ultima etapa flexul,nu prea il vad o solutie sigura,sper sa nu se supere maestrul Stefan pe mine :beerchug:,oricum varianta actuala e insiparata tot din megapostul lui :hi:
    Oricum,am zis mai sus ca acele greutati sunt,parca de acolo :friends:,deci as putea circula linistit asa,plus ca masina sta foarte bine pe drum iar la roata de rezerva am acees usor si portbagajul e gol si spatios :footy:
     
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Unii nu stiu ce sa mai dea jos de pe masini ca sa le usureze, iar altii tot adauga kg :)
    La fel se intampla cu mai multe chestii :)
     
  8. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    WAF ai dreptate,asa facem,cand ai ceva nu-ti convine,cand nu ai innebunesti ca sa obtii :anbet::haha:
     
  9. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Cu greutati am incercat si eu, insa se aseaza bine doar cat le ai acolo. Daca le scoti revine, motiv pentru care am ajuns la flex
    Intr-o zi am dat suspensia spate jos de 4 ori sa fac diferite teste

    Acele cauciucuri sub arc sunt foarte subtiri si nu influenteaza garda, iar daca le scoti risti zgomote.

    Din arcuri am taiat jumate de spira, din partea de sus. Astfel se reducea inaltimea cu jumate de cm. Ar mai fi mers un sfert de spira dar nu vroiam sa se duca prea jos
    Datorita formei arcului spate, taiatul nu il afecteaza. Are acelasi diametru de sus pana aproape jos

    Problema bine de fapt din amortizoarele spate care indiferent de tipul suspensiei, sport sau confort, iar talerul de sustinere a arcului e prea sus. Iau in calcul sa mai dau ceva filet pe tija amortizorului, pentru a comprima arcul mai tare, iar daca nu, o reglabila
     
  10. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Am obsevat si eu chestia asta,uite si cateva exemple de altfel,tipul cu audi negru are aceeasi problema.
    Te rog marcheaza-mi in poza atasata cam unde ai taiat
     
  11. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Atasat

    IMG_0962.JPG
     
  12. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Salut,la mine au ajuns arcurile de la Stefan,daca vrei iti trimit poza sa vezi cum sta.
     
  13. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    As vrea o poza sa imi dau seama Adi
     
  14. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Distanta ramasa ii din cauza jantelor pe 15
     
    Stefan apreciază asta.
  15. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Sincer,da bine ,distanta e egala de la sol la aripa fata-spate,nu ai masurat?
    Stefan,ziceai exact cum am marcat eu in poza,acolo e "punctul de actiune"?
     
    Ultima editare: 17 Apr 2018
  16. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Am masurat doar pe spate sa fiu sigur ca s-a asezat corect pe ambele parti.Incerc saptamana asta sa masor fata-spate si am sa iti spun.
     
  17. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Da, de fapt pentru a nu fi loc de eroare, se taie partea de sus. Cand te uiti la arc, trebuie sa vezi scrisul de pe el normal, nu intors. Cand le dai jos iti dai seama cu siguranta care e partea de sus
     
  18. GeoBAG 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2017
    Locație:
    Blaj
    Masina:
    Audi a4 b7 2008
    Ce riscuri sunt dupa taierea arcului?
     
  19. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Geo nu cunosc exact aspectul ,si eu sunt la fel de curios daca a taia arcul in modul recomandat reprezinta anumite riscuri.Rog pe Stefan daca e pe faza sa ne zica,cum s-a comportat masina dupa operatiune.
    Astazi din pacate am descoperit un lucru neplacut,amortizorul spate-stanga e curs in zona tijei,insa asta s-a intamplat foarte lent,fapt pentru care nu am sesizat daca nu am vazut ulei scurs pe amortizor.
    Acest fapt cred ca influenteaza si partea dreapta fata pentru ca e mai lasata in comparatie cu aripa fata de celelate roti,conceptia mea este ca odata ce a cedat telescopul spate stanga automat greutatea masinii a pus presiune mai mare pe partea dreapta fata,am evidentiat acest lucru in pozele atasate.
    Va rog o parere in acesta situatie pentru a-mi confirma teoria
     
  20. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Poti sa ii scoti amortizoarele si o sa vezi ca stam cam la acelasi nivel ca si acum. Inaltimea o dau arcurile.
     

Distribuie pagina asta