1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Just QUATTRO - A4 B6 1,9TDI AVF Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de TTs, 11 Ian 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Vrei sa-ti pui spalatoare de faruri?
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Xenon de la A la Z - oem.
     
  3. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Ovidiu, nu ma gandeam la cod de piesa, gen 8E0 xxx xxx, ci la sigla cu 4 cercuri, asa cum gasesti pe usi spre exemplu sub bandourile de jos sau pe capota fata pe interior in zona duzelor de spalare parbriz, si care la aripa s-ar putea sa fie sub suportul de plastic in care clipseaza spoilerul sau sub partea mascata de prag.

    Vezi ca la vasul de spalator de parbriz, s-a facut diferenta intre primele modele (2001) si restul, in functie de "breather tube" (tubul de aerisire) al vasului mic. Daca te uiti atent o sa observi la cele >2001 ca iese un furtunas negru din vasul superior de sub capota, pe cand la cele <2001 au acea teava ridicata in sus pe sub aripa direct din vasul mare. Nu stiu daca am explicat suficient de bine, dar de aici vine una din diferentele la codurile de piesa.
    O alta diferenta este la modul de conectare a pompei pentru spalatoare in vas, la fel, cele <2001 avand un mini-vas conectat direct in vasul mare daca au spalatoare far, pe cand celelalte au vasul mare dintr-o bucata si in functie de dotari (xenon sau nu) vasul mai are o gaura pentru pompa auxiliara (din turnare vasele >2001 avand aceeasi forma atat la masinile echipate cu instalatie de spalare faruri cat si la cele fara).
    Cel putin la concluziile astea am ajuns eu, studiind problema, pentru ca vreau sa fac si eu retrofit la spalatoare o data cu bara s-line si am adunat intre timp piesele.
     
    Ultima editare: 23 Noi 2013
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Sunt mai multe diferente, desi in linii mari vad ca le stii si tu. Problema e ca nici nu se potrivesc de pe orice masina pe alta... Dar voi detalia altundeva ca sa nu poluez topicul.
    Nici sigla audi nu am vazut-o insa nu am demontat aripa si nici suportul fustei nu era jos, doar m-am uitat cu o lanterna pe interior dupa ce am dat jos aripa interiora.
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Pe aripi nu apare aigla Audi,sau cod de produs!
     
  6. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Mersi Catalin pentru informatie, dar te-ai uitat si la zonele de sub prag si de sub prinderea suportului pentru fusta la momentul respectiv?
     
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Masina a fost terminata sambata,dar deaja s-a pus praful pe ea :) ;dupa cum se vede,fusta spate a fost toata vopsita,vopsitorul sustinand ca era colantata unde era cu negru.Daca e edevarat sau nu,nu stiu,asa ca pe viitor voi fi nevoit sa o colantez;astept sa-mi vina cerculetele si semnul quattro de pe spate.

    Voi reveni mai tarziu cu un set de poze,astea au fost facute in graba;au fost vopsite spoilerul fata-spate,capota,inlocuite -vopsite aripile fata,hayonul si aripa stanga spate.De asemeni,voi inlocui pe viitor ambele stopuri spate si grila superioara fata.

    Dupa 3saptamani in care masina a stat la vopsitor,m-am dezobisnuit de ea,mergand numai cu TT-ul,parandu-mi suspensiile si directia prea moi,prea inceata,prea multa liniste in habitaclu si prea mare :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Da, spoilerul de ultrasport are un autocolant pe el reprezentand partea aceea neagra. Autocolantul se poate comanda la orice reprezentanta (are cod de piesa) si vine gata decupat dupa forma, insa e bataie mare de cap la asezat pe bara ca sa il nimeresti exact pe contur (mai ales pe langa gaurile pentru tipsuri) si sa nu il pui cu bule. Eu mi-am batut capul cu treaba asta recent, cand am vopsit spoilerul in culoarea masinii si pot sa spun ca am stricat vreo 3 bucati pana a iesit ca la carte. Insa din cate stiu, si tu ai facut retrofitul la s-line, nu ai luat-o asa...cum ai fentat treaba cu autocolantul la momentul respectiv? :) Oricum, presupunand ca iti cumperi un spoiler nou care vine nevopsit, acesta nu e negru cum ar trebui sa ramana partea aceea din mijloc, ci vine grunduit si are o tenta albastruie cum se vede si in pozele de la mine de pe topic cand umblam cu el nevopsit, deci vopsitorul tau a facut ce trebuia sa faca.

    ps: Mai aveai putin si o vopseai toata? Cu hayonul si aripa pe spate ce ai avut, ca inteleg ca pe fata mai sar pietricele. Si eu am destule zgarieturi daca stai sa analizezi atent, si cred ca daca mi-as pune capul ar trebui sa o vopsesc aproape toata, dar deocamdata prefer sa pastrez cat mai mult vopseaua originala pentru ca ce e revopsit nu mai iese ca de fabrica chiar daca se folosesc materiale de calitate premium (nu mai zic daca se merge pe economy). Apropo, esti multumit de calitatea manoperei?
     
    Ultima editare: 2 Dec 2013
  9. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Mersi ca mi-ai zis,eu am crezut ca ma mintit vopsitorul :) ;am sa o colantez la un atelier specializat,nu-mi bag eu nasul :)

    Cand cumparasem fusta,venise cu colantul,cel care a vopsit fusta in acea vreme a ocolit sa vopseasca partea neagra :)

    Aripa si hayonul le-am vopsit ca pt ca aparusera mici puncte de rugina,asa ca s-a polizat sa se indeparteze acele puncte si revopsite,era singura solutie.

    Pana acum am gasit o greseala de manopera,dar macar nu e pe partea vizibila,e la capota,mai ramane de inspectat sa vad daca mai gasesc,dar imi pare k.
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ti s-a parut prea mare ?! :) A fost buna asta!
     
  11. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Am vrut sa spun lunga si mi-a iesit mare :)
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pentru franele de B7 de pe spate trebuie si alt cablu pt frana de mana? Sunt acum in cautare pentru spate si sa nu omit ceva. M-am plictisit de cand tot caut.
     
  13. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Nu trebuie cablu de frana. Poti sa cauti P/N in ETKA si sa compari cu ce ai acum pe masina, piesa cu piesa, si atunci vezi ce iti trebuie si ce nu. Eu aveam o astfel de lista, insa nu stiu ce-am facut cu ea, dar era de la 312/255 la 320/288, tu s-ar putea sa ai din fabrica 288/245.
     
    Ultima editare: 8 Ian 2014
  14. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Asa cum deaja ti s-a spus,nu-ti trebuie;etrierii spate,placute si discuri si aia e;spor ;)
     
  15. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Si suportii de etrier :)
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Stiu de suporti Luciane, asta era evident, dar m-a zapacit un nene la telefon cand intrebam de piese cred ca voia sa imi bage pe gat si cablurile de frana :))

    Incerc sa nu imi scape vreun detaliu.
    Cornel, la tine ce dimensiune au intrarile in intercooler?
     
  17. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    69cm lungime x 14cm latime x 6,5cm grosime,gurile admisie-evacuare 5,5cm ;)
     
    Ultima editare: 9 Ian 2014
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Tot eu revin :)

    Am vazut ca ai postat undeva despre frane mesajul de mai jos. Eu am aceeasi problema de vreo cateva luni, cam la 10-12mii km dupa ce am pus franele de b7 pe fata, vibreaza f tare la franari usoare peste 100km/h. Nu stiu ce ar putea avea. Mi-e greu sa cred ca s-au ovalizat asa dintr-o data. Nu am putut sa corelez cu nici o alta schimbare decat refacere unghi convergenta si la montarea amortizoarelor am miscat probabil discul pe flansa. Astfel nu mai e pe pozitia originala.

     
  19. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Rog un moderator sa inchida topicul,masina s-a vandut;singurul lucru ce mi-a ramas de la ea este volanul care a fost montat pe TT.
    Nu pot descrie entuziasmul noului propietar cand a vazut cum fuge,franeaza,sta pe curbe,dotarile care iti fac viata mai frumoasa;pe cat de bucuros era el,pe atat trist am fost eu.
    Si pt ca stiu ca veti fi curiosi de pretul de vanzare,a fost 4000£,adica 5000 euro.
    Ne regasim pe topicul TT-ului,mai am ceva mici noutati :)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta