1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Kit brate directie A4 B6 - discutii - achizitie, coduri si recomandari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de coppersink, 1 Iun 2010.

  1. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Piesele au fost comandate de pe autokarma, bineînțeles ca la ei pe site nu apar cu codul L, dar știu foarte bine ca și ei comanda mai departe iar operatorul care le colectează din depozit nu sta sa se uite ca e cu sau fără L ia ce ii pică la mâna pana colectează tot ce are nevoie pt a satisface comanda și salut :)
    Îți dai seama ca sunt putine persoane care stau sa analizeze ce și cum primesc.
     
    Ultima editare: 14 Feb 2019
    paul14 apreciază asta.
  2. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Am ales sa returnez tot kit-ul, asta după ce am vorbit cu ei și au spus ca nu au cum verifice fiecare cutie/cod ..etc și inteleg acest lucru.
    Am comandat din alt loc, 2-3 brațe au venit tot cu L, au fost returnate și apoi am primit fără L.
    Eu am tras următoarele concluzii:
    -codurile cu L vin ambalate direct in cutii fără ca piesa sa fie in punga, materialul din care este făcută piesa este diferit fata de celălalt, se vede diferența și la bucse..par nefinisate,material mai slab calitativ, capetele de bara sunt diferite ca si forma (vezi foto)..vin fără șurub,piuliță
    -codurile fără L vin ambalate in cutii iar piesa este sigilată in punga,singurele brațe care au venit doar in punga sunt cele mari/curbate inferioare...acestea fiind și singurele care au gravat TRW in relief..restul fiind ștanțate ,brațele par mai calitative, finisaje mai bune, mare parte din piese conțin deja piulițe, de ex capetele de bara vin cu tot șurub / piuliță..oricum pt. montaj este nevoie de un kit de șuruburi separat.

    Pe mine nu m-au convins(vizual) cele cu L ca sunt ceea ce trebuie asa ca nu am riscat....dar nici nu le-am testat ca sa pot spune cum se comporta dpdv calitate.
     
  3. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Iti place sa joci alba neagra imi fac impresia. Asta e bun, asta nu e bun, asta e cu L, asta e fara L...dracu sa le ia de piese contrafacute. Autokarma sunt renumiti pt vanzarea de piese contrafacute, de unde si pretul mai mic la ce vand. Nu lua in calcul vrajelile ca ruleaza piese multe si de aici preturi mici. La brate cumperi doar LEMFORDER cu sigla audi polizata, ATAT. Asta daca vrei calitate. Daca vrei brate ca merg si alea, iei restul marcilor, inclusiv kituri made in germany, meyle sau alte nume sonore la 700 lei toate
    Ultima data toate bratele lemforder erau in jur de 2200 lei. Poate s-au mai ieftinit. Dar din experienta iti spun, cand ai pus un brat lemforder, uiti cand l-ai schimbat ultima data atata o sa te tina
     
  4. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Marius, hai ca nu e "dracul chiar atat de negru" :) ai interpretat total gresit
    Bine spus , ultima data pretul era 2200, dar de pretul asta ce spui? https://www.kitbrate.ro/catalog/kit-brate-395/lemforder-1000009?f=9-33-47
    si da, am cerut oferte si din alte parti.
    upload_2019-3-19_9-47-1.png

    Oricum nu despre pret/bani este discutia, nu sunt adeptul zicalei ieftin si bun crede-ma.Ca vorbim despre Autokarma, Epiesa sau alti vanzatori te asigur ca lucreaza cam cu aceeasi distribuitori si daca nici AutoNet, Autototal, Intercars, Materorm nu mai prezinta incredere zic pas.

    De ce am ales sa returnez piesele cu L, am explicat in posatrile anterioare si ca o completare spun asa:daca codul pe site apare fara L si eu aia comand cred ca am tot dreptul sa primesc ce comand, nu imi pasa ce spun ei sau producatorul..ca este aceeasi piesa(din pacate pt. ei am terminat fac. de ingineria materialelor)...schimba codul pe site si voi sti ce sa comand!Cand fac plata eu nu mai tai din zerouri ca sa zic asa..care oricum sunt nule(2000 ron vs 20ron ).

    De ce am ales TRW:
    - pt. ca este echipare de fabrica
    - pt. ca deja cumparasem cu 1 luna inainte stabilizatorii(fata/spate) LMF si ii mai primeam odata in kit - pt. ca B6 o sa o folosesc in scurt timp ca masina a 2-a(sub 5k km/an)
    - de dif. de bani am ales sa schimb si alte piese(chiar daca nu necesitau schimbare urgenta)dar ne mai raportam si la cati ani are masina

    P.S. sa nu uitam ca LMF se fabrica mai nou in China!aa si app. bratele mari inf. curbate de pe masina erau TRW de fabrica :)

    Bafta
     
  5. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    PS: daca ai stii ce fac aia in China.. la fel gandeam si eu pana sa ajung p-acolo si acum chiar nu mai iau in calcul: Made in China = cel mai prost.

    Sa te tinta TRW-urile astea, cat vrei tu :arco:
     
  6. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Deci, am cumparat brat TRW care in 4000 km s-a distrus, ca si cand ar fi fost unul din ala ordinar de 50 lei. Concluzia, a fost contrafacut, adica luat un brat no name pe care a scris cineva trw punctat si nu in relief cum era normal sa fie si cum erau cele originale din fabrica trw de pe masina. Trw era scris doar pe bucsi cum ai spus si tu. In concluzie, trw e loterie, alba neagra, punctat, in relief, cu L, fara L.... Asa ca nu compara TRW cu care a venit masina din fabrica cu ce gasesti tu TRW la magazine care se aprovizioneaza de la Autonet, Autotal, Intercars ... etc.
    De aceea nu mai merita luat in calcul marca TRW, doar Lemforder. La Lemforder doar cele cu sigla polizata. Daca nu e sigla polizata, e contrafacut, probabil China cum spunea si colegul mai sus.
    Concluzia, Lemforder cu sigla polizata sau original cu sigla daca vrei sa te tina

    Si crede-ma, cine te aude ca ai returnat ca ai avut tu suspiciuni ca e cu L sau fara L, o sa-ti zica ca ai nevoie de un control la cap, inclusiv service-urile o sa se uite crucis la tine cand o sa le spui aceasta poveste.
    Eu te cred ce spui si sunt de acord cu tine. Altii nu cred ca vor fi si nici nu vor intelege ce ai vrut sa spui.
     
  7. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Cum tu ai avut ghinion cu TRW-ul, așa se poate întâmpla și cu Lemforder. Mai ales în cazul comenzilor on-line. La magazin e cu dus și întors, dacă vânzătorul nu-ți cunoaște "păsărica", o să se uite la fel de strâmb și te trimite la origini.

    Ultimele bielete antiruliu comandate pe Lemforder au venit cu sigla polizată și made în China.
     
  8. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Marius, daca citesti incepand de la postul #238 si pana aici am explicat totul zic eu destul de clar.

    Asa cum spune si Paul...daca tu esti patit cu TRW nu inseamna ca sunt slab calitative, avem multe exemple pe forum care au fost/sunt multumiti, cei care pun swag, febi,delphi..etc le schimba oare lunar ?
    cand alegi sa schimbi o piesa din 12 iti asumi si riscurile, clar restul nu mai sunt la prima tinerete.Daca tin minte bine spuneai undeva ca ai schimbat de 4 ori intr-un an bieletele de directie, de ce ai mers de fiecare data pe TRW si nu LMF ? :)

    - cu/fara L....fiecare intelege si alege ce doreste, piticii mei mi-au spus sa actionez asa, pe langa asta am mai spus si ma repet, cand comand un cod vreau sa primesc acel cod !trebuie sa recunosc ca mi-am permis sa le returnez pt. ca am un prieten ce lucreaza la vanzari si si-a batut el capul cu asta.

    Spui ca trebuie cumparat LMF doar cu sigla polizata, pai nu ajungi in aceeasi situatie ca mine sau chiar mai rau, cum ii explici tu vanzatorului "bai nene vezi ca eu vreau asa"..o sa te trimita la plimbare, omul nu sta sa se uite in cutie.
    Eu de bine de rau ii spun simplu, ti-am comandat codul x ..vreau codul x nu xl...

    Acuma ca ma vor tine 1k, 10k..sau 100k o sa vad eu.....uite iti dau un exemplu real @AlexPTB te rog sa ne spui ce brate ai montat pe masina si cati km ai facut cu ele?

    P.S. nu incerc sa spun ca TRW sunt peste sau macar egale cu LMF, clar din toata documentarea LMF ocupa primul loc !
     
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Eu am montat brate NGH. Poti spune ca sunt printre cele ordinare, nu sunt prea scumpe (in jur de 800 lei setul). Stabilizatorii au fost schimbati dinainte si am ales Lemforder.
    Capetele de bara de pe masina aveau sute de mii (peste 300), deoarece am vazut ca erau originale cu sigla, impreuna cu, caseta de directie. Un capat de bara avea burduful rupt de mai bine de jumatate de an, a intrat apa, mizierie dar nu avea pic de joc. Caseta e pusa Bosch reconditionata de ei, in Ungaria. Capete am ales Lemforder.

    Cu bratele actuale am mai bine de 35 000 km si nu am nici o problema, nici burduf rupt (am facut o verificare rapida cand am schimbat burduful la planetara), nici joc in bucsa (la pivot, nu aveau joc, desi stiu, stiu, e greu de gasit un pivot cu probleme "sus pe masina" - dar nu am bataie [stiu bataia, ca am avut o parte din bratele vechi ce bateau]).
    Nu le ridic in slavi, dar la banii astia, pot spune ca au meritat. Poate duc 50, poate 80.. ramane de vazut.

    Am mai vazut comentarii cum ar fi "brate no name au dus 80-100k". Ori nu au tinut cont de cand le-au schimbat si au scos o suma din burta, ori chiar tin.
    Iar pe cei care vad, "trw mort dupa 4000 km", voi luati toate gropile la rand? Chiar daca ar fi fost ngh/qwp, trebuia sa tina.. sau poate ca nu? Si eu m-am ales cu ceva brate mai rasarite?

    Totusi, vreau sa preciez de ce am optat pentru asa ceva: zilnic circul pe un drum de toata.. jena, inevitabil ma "lovesc" de el aproximativ 4-5 km/zi. Ba gropi, ba denivelari, ba ambele gasesti pe el - niciodata sa fie drept, e carpeala peste carpeala dar tot nu il poti considera un drum bun.

    Fiecare isi pune ce vrea, daca acest set ma tine 40-50 k, eu ma declar multumit. 800 lei vs 1600-1800 cat sunt TRW-urile sau chiar 2200 Lemforder, sa ajung la concluzia ca le voi schimba la 50-80-100k, tot nu e foarte "rentabil".

    Stiu, e vorba de siguranta, ia-ti ceva mai bun, ca nu se rup, ca nu stiu ce. Eu n-am vazut brate rupte, indiferent de "natie", doar bucse zob, pivoti zob. Momentan ma declar multumit de alegerea facuta. Daca se vor schimba lucrurile (cu tronsonul asta de drum inferanal), in secunda doi imi comand set Lemforder.

    Offtopic (deoarece are legatura cu alta masina), pe Logan am pus un cap de bara TRW ce a dus cel putin 90 000 km (eu estimez undeva la 100 si ceva, pana in 105 000).

    Si la o adica, ma puteti judeca "uite ba, a pus asta volan cu 500 de coco si nu si-a pus brate calumea, uite ca si-a schimbat atatea si n-a pus brate calumea". Am spus mai su de ce nu am ales altceva. Daca va uitati in topicul meu, veti vedea ca am ales lucruri de calitate cand a fost vorba de ceva (frane, ulei, filtre, butoane noi, elemente caroserie, burduf, capat planetara exterior, capete planetara spre cutie, stergatoare, parbriz, becuri, leduri, faruri, etc).

    NOTA
    Am cautat si am gasit. In august 2017 am facut schimbul de ulei la 320 000. Bratele le-am pus in iunie 2017. In diferenta aia, pot zice ca am facut 2-3000 km. Scad 3000, ajung la 317. Acum am 357. Aproximativ 39-40 000 au bratele actuale.
     
    Ultima editare: 20 Mar 2019
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    S-a precizat de cateva ori ca e foarte importanta strangerea sa nu fie facuta cu masina suspendata. Dar ce "mester" tine cont de lucrul asta? Eu unul la mine in oras n-am vazut pe nici unu.. Daca le mai si spun cum sa lucreze corect mai ca te dau afara.
    @AlexPTB nu te judeca nimeni si in locul tau as fi facut la fel avand in vedere starea drumurilor.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bratele in sine nu se rup, dar cand s-o detasa pivotul de brat, sa vezi atunci emotii.
     
    marius_bv apreciază asta.
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se poate strange si cu masina suspendata daca se foloseste lift. Dar cand nu ai scule si te dai mecanic, cand tu de fapt esti o maimuta dresata, atunci proprietarul masinii suporta consecintele, din pacate.
     
    lowlife apreciază asta.
  13. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cred ca liftul e cea mai accesibila "scula". Problema e ca nu vor , nu stiu , nu ii intereseaza sa faca treaba corect. Pot da exemple concrete , mecanicul care ma ajuta pe mine cu un elevator ( are 4) a cumparat la licitatie o hala VW plina cu scule originale , crezi ca le foloseste ? Tot ce avea reprezentanta le-a incarcat in tir si le-a adus acasa. Le tine in cutii si tot cu sculele de odinioara lucreaza.

    Ca sa fiu on topic: Brat TRW superior tine de peste 40.000km. Bielete antiruliu LMF luate cu 60 Ron bucata (la banii astia credeam ca sunt fake'uri cu stanta audi polizata)acum 4 ani jumate si tin fara probleme si acum chiar daca au vreo 60.000km.
     
  14. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    K3nT cred ca ma confunzi, eu nu am schimbat niciodata bielete de directie, ale mele sunt originale din fabrica din 2002 pe masina si fara probleme.
    Trw nu vei mai gasi la calitatea care au fost cele de fabrica pe masina. Cu diferenta dintre punctat si in relief am mai discutat. Eu nu voi mai pune niciodata trw pe masina dupa ce am patit. Tu vad ca insisti in continuare sa joci alba neagra.
    Colegul ce a pus LMO cu sigla polizata, made in china, care e problema? din cate stiu, nici macar nu scrie unde sunt facute aceste lmo ce vin cu sigla polizata. Am vorbit de sigla polizata pt ca au aparut pe piata LMO fara sigla polizata si tind sa cred ca acelea nu sunt chiar ce trebuie.
    Eu totdeauna am schimbat bratele cu masina pe elevator si nu am strans niciodata acele brate cu masina pe roti. Bratele au fpst montate la locul lor de catre mecanic priceput nu ciocanar de la service de colt de strada care nu stie nici macar cum sa dea jos un brat. Atunci sunt de acord cu voi, Altfel nu prea. Nu au fost nici un fel de probleme si am brate pe masina schimbate de prin 2012 care ruleaza impecabil inca.
    Asa ca si asta e un mit cu strangerea bratelor
    Talos Cosmin, atat costa bieletele LMO antiruliu. Nu cred ca ai luat contrafacute, dovata ca inca sunt bune dupa 4 ani. Acum ceva ani in urma erau in jur de 100. De atunci, de cand a aparut b9, piesele de b6 s-au ieftinit foarte mult
     
  15. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Da, scuze am facut confuzie, colegul arazvan spunea asta.
    Nu inteleg ce incerci sa spui, pari foarte pornit pe alegerea mea de a pune TRW si nu LMF, ori totul pleaca de la faptul ca nu esti tu multumit de TRW ...altfel nu iti inteleg replica asta alba neagra cu care tot insisti.

    Colegul nostru a spus o fraza interesanta la inceputul topicului :
    Dupa cum vezi de la inceput nu am cerut sfaturi ce sa aleg ca brand si nu vad de ce ar trebui sa intereseze pe careva ce montez eu pe masina.

    Salut
     
    AlexPTB apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se pune punct acestei dezbateri pentru ca altfel ii pun eu punct.
     
  17. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    @marius_bv Într-un post mai sus ai scris asta: "Daca nu e sigla polizata, e contrafacut, probabil China cum spunea si colegul mai sus.
    Concluzia, Lemforder cu sigla polizata sauoriginal cu sigla daca vrei sa te tina"

    Iar după ce am precizat despre bieletele LMO cu sigla polizată made în China (scrie pe cutie apropo) spui asta și cumva se bat cap în cap: "Colegul ce a pus LMO cu sigla polizata, made in china, care e problema? din cate stiu, nici macar nu scrie unde sunt facute aceste lmo ce vin cu siglapolizata. Am vorbit de sigla polizata pt ca au aparutpe piata LMO fara sigla polizata si tind sa cred ca acelea nu sunt chiar ce trebuie."

    Normal că o să fie pe piață și LMO fără siglă.
    LMO cu siglă polizată este piesă OE vândută ca OEM.
    LMO fără siglă este piesă OEM și vândută ca atare.
     
  18. Cristian Laurentiu

    Cristian Laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT 1.8 T 225 BAM
    Ca sa clarific putin lucrurile...Poate va ajuta pe unii dintre voi...cu toate ca s-a declarat inchis postul.

    L - la final de cod TRW vine de la LOW cost. Si da, sunt mai slabe calitativ, este TRW nu este contrafacut, dar la un pret mai mic de achizitie. Atentie cand cumparati , sa nu platiti pret de TRW si sa primit L ( Low ) .Au intrat de maxim un an in sortimentul celor de la TRW.

    Lemforder - ( sau orice alt cod echipare de fabrica ) - Vine cu sigla polizata DOAR daca este echipare de fabrica pe masina pe care se monteaza. Este valabil la orice piesa, orice producator, orice brand. NU inseamna ca daca ai cumparat Lemforder si nu e polizat codul sau sigla, nu este original. Pur si simplu masina are alta echipare din fabrica....sau in cel mai rau caz e un lot diferit.

    Poti sa montezi si brate OE , daca sunt montate necorespunzator, degeaba.
     
  19. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Exact aceleasi lucruri am spus si eu sub o alta forma(only TRW). Informatiile mentionate de tine sunt sustinute cu ceva documentat?
     
  20. Cristian Laurentiu

    Cristian Laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT 1.8 T 225 BAM
    Lucrez in domeniu. Vad zilnic piese cu sigla stearsa, ne stearsa..etc..
     
    K3nT apreciază asta.

Distribuie pagina asta