1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Litrometrul rezervor - sonda combustibil - pompa din rezervor - becul ramane aprins - la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de AUDIB8, 20 Iul 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se fac verificari mai complexe. Nu rezolvi problema din tastatura sau pe forum. Trebuie sa mergi la un profesionist in electrica.
    Cine ti-a facut diagnoza trebuia sa rezolve problema. Diagnoza se face in engleza nu cu o mizerie de clona chinezeasca.
    La electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
     
    flovina apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca au fost probleme si la mufa de pe pompa. Verifica asta intai.
     
  3. flovina

    flovina 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B8 avant 2015 euro 6 136ps
    Multumesc audi66 pentru sugestie. Am verificat la mufe si e totul ok. Mai dificil a fost de scos bancheta din spate. :) Zilele urmatoare am sa-mi fac timp sa consult un cunoscator, deocamdata ma orientez dupa km rulati. De indata ce am vesti am sa postez. Salutari.
     
  4. flovina

    flovina 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B8 avant 2015 euro 6 136ps
    Deci ..."agariciul "(cum zice Cristi :)) care a reusit cateva codari pe masina mea (pe propria raspundere - tot a mea) a reusit sa tulbure un pic setarile pe care mai apoi le-a "limpezit".
    Multumesc tuturor celor care a-si dedica timp pentru a raspunde diferitelor probleme si ai ajuta si pe altii cu aceleasi pasiuni.
    Drumuri bune.
     
  5. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    O intrebare pentru cunoscatori: cum se poate accesa al doilea senzor de nivel din rezervor ( G169-2 ) la masinile QUATTRO ?
    Din ce am vazut dupa demontarea pompei de motorina impreuna cu senzorul G169-1, toate firele, inclusiv pentru cel de-al doilea senzor, se afla doar pe aceasta flansa (cea de pe partea pasagerului), nu mai exista a doua flansa la rezervor pe partea soferului unde sa ai acces la al doilea sorb si al doilea senzor de nivel.
    Ma gindesc daca nu cumva trebuie bagata mana prin rezervor sa ajungi la a doua camera a rezervorului, ceea ce ar fi cam dificil si ca demontare, dar si ca montare a celor 2 componente.
    Multumesc mult.
     
  6. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    Voi raspunde tot eu pentru cei care se vor afla in aceeasi situatie ca mine.
    Cel de-al doilea senzor, al litrometrului, la masinile cu transmisie QUATTRO se afla (doar senzorul) in portbagaj, in spatele spatarului banchetei in partea stanga.
    Se scoate mocheta si se observa un capat negru lipit (????? pe bune ? LIPIT ? fara suruburi de fixare ca la celalalt capac ?) cu silicon din fabrica.
    Cu un cutter si rabdare se taie usor siliconul si se scoate capacul si astfel ai acces la cel de-al doilea senzor "G169-2 " cel din rezervor.
     
  7. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    Salutare,
    De ceva timp pompa de motorina scoate un "fasait" continuu in 80 % din numarul de porniri fara erori pe diagnoza sau de functionare .
    Chestia ciudata e ca pe pompa codul e 8K0 919 050 P iar in ETKA imi arata 8K0 919 050 Q fara a rata ca a fost inlocuit. Cel cu Q o fi inlocuitorul sa inteleg sau care o fi diferenta ?
    Poate verifica cineva daca e asa: WAUZZZ8K7DA154113 sau o fi ETKA de vina ?
    Multumesc
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asta pentru ca mai trebuie sa acumulezi cunostinte in legatura cu ETKA.

    Monteaza linistit 8K0 919 050 Q, care este ultima revizie disponibila.

    upload_2022-2-23_16-45-43.png
     
    stelian_pop apreciază asta.
  9. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    Multumesc frumos. Inportant e ca arata ce trebuie.
    Cam asa e la mine:
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Repet, arata asa deoarece n-ai stiut unde sa pui codul.
     
    stelian_pop apreciază asta.
  11. Amboo

    Amboo 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2020
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A4 B8 CAHA 2010 Quattro
    Eu intampin, nu o problema ci, mai degraba o ciudatenie. Dupa ce fac plinul (sau mai bine zis “îl fãceam” ca la ce preturi s-a ajuns…) si plec la un drum lung, acul de nivel scade foarte repede in prima jumatate comparativ cu a 2a jumatate.
    De ce ?! Se pot face adaptari sau recalibrari ? … sau e normal si asa face si la voi.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde ce inseamna “foarte repede” pentru tine.

    Daca scade aproximativ direct proportional cu autonomia afisata in bord, e ok.
    Daca iti scade la jumate dupa 200km, nu e ok.
     
  13. Amboo

    Amboo 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2020
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A4 B8 CAHA 2010 Quattro
    Poate nu scade nici chiar asa dar nici departe de adevar nu esti @audi66
    Totusi, care-i faza :confused: De ce diferenta atat de mare intre cele doua jumatati ale ceasului de carburant ?
     
  14. testu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 2.0 CAHA, 2010, 170 CP, Quattro
    Salutare,
    La msina din profil un Audi A4 B8 an 2010 motor 2.0 tdi de ceva timp am avut aprins martorul "Tank system malfunction". Azi am reușit să schimb pompa din rezervor cu totul (nouă, marca Bosch). După ce a fost montat la loc, curios fiind am pus contactul și ... soc ... acul pe roșu iar la range indica 0. Nu aveam motorină prea multă și m-am gândit că ăsta ar putea fi motivul. Am alimentat aproximativ 20 litri. Acul s-a ridicat foarte puțin, mult sub jumătate dar la range tot 0 afișează. Are cineva o idee ce ar putea fi cauza ? Martorul in bord cu "Tank system malfunction" nu s-a mai aprins. Mulțumesc anticipat.
     

Distribuie pagina asta