1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Litrometrul rezervor - sonda combustibil - pompa din rezervor - la Audi 80 - 90 -100 (B3 - B4)

Discuție în 'Modele clasice' creată de drogher05, 26 Noi 2008.

  1. drogher05 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2008
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi 80 cabrio
    salut...am un audi 80 92`si nu imi indica bine benzina din rezervor....ori urca ori scade....c ar trebui sa fac...astept raspuns
     
  2. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    mergi la un electricean priceput si te indruma el! poate ai noroc si se poate repara... daca nu atunci cumperi o sonda noua!
     
  3. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Am o problema asemanatoare: Acul nu coboara sub 1/4 din rezervor orice ar fi! Chiar am ramas in pana prostului din cauza asta. Cine stie unde e situata sonda la B4 avant diesel?
     
  4. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    In portbagaj sub mocheta ai sa vezi aproape de spatarul scaunului spate un capac aproximativ rotund prins cu 3 suruburi in cruce. Se desfac cele 3 , apoi se scoat furtunele de tur si retur si mufa de la sonda litrometrica (+pompa benzian unde e cazul) si desfa piulita.E ca la butoiul de muraturi :whistle2: . Apoi vei gasi cu siguranta sonda litrometrica. Succes.
    Posibil sa ai nevoie sa calibrezi ceasul din bord , binenteles stiind cantitatea de motorina din rezervor.
     
  5. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Instalatia de alimentare are sorb in rezervor? Ca de vreo 3 zile mi se balbaie la pornire, dupa o pauza mai lunga, si se vad bule pe furtunul de tur.
     
  6. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    La tine pare a fi nevoie de o supapa de sens pe furtunu lde tur ce intra in pompa de injectie
     
  7. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Daca returul e prevazut cu supapa,aceasta poate crea probleme MARI.
    Incearca sa o anulezi,si vezi daca-ti mai trage aer fals.
     
  8. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    ROMEO_79 eu vorbeam de TURul spre pompa de injectie dupa filtru nu de retur.:yes:
     
  9. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Am inteles la ce ai facut referire.
    Nu stiam ca se poate monta supapa si pe tur.
    Si acea supapa de pe retur,care se afla pe capacul filtrului de motorina,poate crea mari probleme.
     
  10. danyms15ely

    danyms15ely Banned

    Înscris:
    19 Oct 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    audi A6,nou A2 1,4Tdi,audi allroad 2,5tdi BAU 179cp
    probleme ceas combustibil

    am o problema cum as putea verificA CEASUL d la combustibil?ar fi vreo varianta,nas vrea sal schimb degeaba,problema e ca daca scot mufa d la sorb nu coboara acul decat pana la un sfert iar mie sa nu raman cumva fara motorina din cauza asta,sincer mie cumva si nas schimba cum am mai zis ceasul si sonda pentru o simpla problema,vorbesc despre un audi a6 1,9tdi limusina din 1998,daca ma poate ajuta careva va multumesc
     
  11. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Acul la modelul tau se verifica cu Vag_Com sau VAS XXXXX cu secventa de output test. Ai acolo pt toate acele.Prima data se duce acul la maxim apoi coboara si iar apoi urca pana la indicatia de jumatate de rezervor. Succes!
     
    Ultima editare: 15 Apr 2009
  12. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Am desfacut in sfarsit sonda litrometrica. Era fff mult praf pe mufa de la cablu si pe tot capacul pe care se prind furtunele. Dupa ce le-am curatat am gasit marcat pe capac o sageata. Am pus la loc sonda, care se prezenta foarte bine (contacte OK, culisa fara probleme) si am orientat capacul cu sageata spre inainte, modificand cu vreo 20 de grade la stanga pozitia initiala. Si ....surpriza: indica aproximativ normal, cu o mica intarziere la indicatia de 1/4 de rezervor. E posibil ca datorita pozitiei gresite a plutitorului in rezervor, acesta sa fi ramas inainte agatat de ceva din rezervor?
     
  13. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Baieti mai am o intrebare la voi. La mine in bord am 4 surubele, sau cum sa le numesc de reglaj dar unul este rupt si nu stiu la ce se foloseste. Unul regleaza intensitatea luminii in bord, unul regleaza ceasul, altul reseteaza kilometrajul zilnic, iar ultimul (acesta este rupt la mine) se afla sub ceasul de benzina....la ce se foloseste?
     
  14. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    se centreaza litrometrul.
     
  15. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    shumy Acel surubel nu este rupt. Asa este el - mai scurt - sa nu dereglezi reglajul litrometului. Daca te uiti cu atentie se vede ca este normal, nu rupt . Asa am zis si eu prima data cand am luat masina dar, apoi, am verificat si la altele si il aveau la fel
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Dec 2013
  16. radu112 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABK
    Ceea ce ati vazut voi si ati considerat la inceput ca este un "surubel rupt" este doar un capacel, daca trageti de el ar trebui sa iasa afara si sub el ar trebui sa fie un surubel cu cap imbus de 4 de acolo se regleaza indicatorul de benzina. Puteti invarti de "surubelul" acela de la suprafata ca nu se intampla nimic
     
  17. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Am inteles. Eu mi-am bagat nasul ieri si am reusit sa invart de el (dar de capac daca ziceti ca acela este capac, in capul unui surub), nu am tras de el, nu am scos nimic, nu am ajuns la nici un surub. Sper ca nu am dereglat astfel nimic...nu?

    Ce si cum regleaza mai exact?
     
  18. radu112 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABK
    Se goleste rezervorul complet si se masoara cat mai exact 17,5 litri benzina, se pun in rezervor dupa care te uiti pe indicatorul de benzina si vezi daca ii la prima linie alba. Daca nu atunci scoti capacelul afara si cu un imbus de 4 invarti surubul de sub capacel pana ajunge la prima linie alba (linia care iti arata ca mai ai un sfert de rezervor)
     
  19. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    17,5 daca ar avea rezervorul de 70 l. La mine am vazut ca pe carte scrie ca are 66, iar la pompa am facut plinul vineri mi-au intrat 64. Asta inseamna ca la prima linie alba trebuie sa fie 16 l. Nu? Asta odata si pentru ca veni vorba de acel surubel de reglaj si de reglaj, ai idee de ce nu-mi indica cum trebuie ceasul acela de la benzina? Cum spuneam am facut plinul vineri, totul in regula dar dupa ce s-a mai golit umpic si am oprit motorul, a doua zi un timp mi-a aratat ca este full, abia dupa aceea s-a urnit acul indicand corect, a doua zi se intepenise pe gol si tot asa....ba indica ceva mai mult decat cu o zi in urma...etc. In ritmul asta cum naiba pot eu sa ma bazez pe ce indica ceasul acela de benzina???!? Am fost la electrician, mi-a masurat mufa aceea de sub capacul ala care este in portbagaj, mi-a spus ca totul este ok si ca singura varianta ramane sa incercam calibrarea plutitorului, zice el. Voi ce spuneti? Ce poate fi si ce sa fac?

    ...aaaa sa nu uit....
    Eu mi-am bagat nasul ieri si am reusit sa invart de el (dar de capac daca ziceti ca acela este capac, in capul unui surub), nu am tras de el, nu am scos nimic, nu am ajuns la nici un surub. Sper ca nu am dereglat astfel nimic...nu?
     
    Ultima editare: 8 Dec 2009
  20. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Problema indicator benzina

    Am o problema care ma deranjeaza extrem de tare si nu stiu cum sa ai dau de cap. Indicatorul de benzina arata total aiurea. Am facut si plinul, a fost singurul moment in care a aratat corect in sensul ca pana la Bucuresti a indicat corect. E dupa ce se mai goleste si se apropie de trei sferturi de rezervor incepe show-ul in sensul ca nu mai ai nici o baza pe el. Cand ati arata mai mult, cand ati arata mai putin cu cativa litri buni si asta in conditiile in care nu parcurg decat cativa km iar diferenta aceasta nu poate sa survina, unde mai pui ca o pornesc dimineata fara sa urnesc masina imi arata ceva (adica mai mult si dupa ce ma urnesc zdrang, arata mai putin cu litri buni. Acum nici nu stiu pe care sa-l iau de bun. Ma gandesc ca mai mult decat este nu poate indica dar mai putin da. Nu stiu zic si eu???! Cine stie ce trebuie sa fac ca sa rezolv aceasta problema deranjanta va dati seama. Am fost la electrician, a masurat la mufa aceea de la benzina din portbagaj si mi-a spus ca din pct. de vedere electri totul este ok. A ramas zice el sa incercam sa calibram plutitorul. Voi ce spuneti?


    P.S. Am un Audi 80 b4 1994, motor 1,6
     

Distribuie pagina asta