1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Manuale diverse pentru A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de ovidiutm, 29 Apr 2010.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ultima editare: 14 Apr 2012
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Atasat aveti dimensiunile lamei de extragere pentru Chorus/Symphony/Concert.
     
    KidBlondu apreciază asta.
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Denumiri culori caroserie A4/S4/RS4 B5:

    Laser Red LY3H
    Andora Red Pearl Effect LZ8N
    Amelet Red LY3C
    India Red Pearl Effect LZ3S
    Hibiscus Red Pearl Effect LZ3L
    Tornado Red LY3D
    Autumn Red LY3Z
    Rubin Red Mica LZ3N


    Imola Yellow LY1C (Available on S4 Only)
    Brilliant Yellow LY1B


    Aviator Grey Pearl Effect LZ7W
    Atlas Grey/Dark Grey LY7Q
    Nimbus Gray Pearl Effect LZ7X
    Amethyst Gray LZ4V
    Titanium Grey LY7P
    Cashmere Grey Pearl Effect LZ1T


    Light Silver Metallic LY7W
    Crystal Silver LY7T
    Aluminum Silver LY7M


    Raven Black Pearl Effect LZ9V
    Brilliant Black with Clearcoat LY9B
    Volcano Black Mica LZ9U
    Ebony Pearl Effect LZ9W


    Pearlescent White LOA9
    Pearl White Pearlescent LOB9
    Alpine White L90E
    Casablanca White LY9G


    Sable Brown LZ8P
    Melange Metallic LY1T
    Bamboo LY1Z


    Nemo Blue Pearl Effect LZ5S
    Santorin Blue Pearl Effect LZ5K
    Denim Blue Pearl Effect LZ5W
    Nogaro Blue Pearl Effect LZ5M (Available on S4 Only)
    Ming Blue Pearl Effect LZ5L
    Europa Blue Mica LZ5T
    Pelican Blue Metallic LY5T


    Japis Green LX6V
    Ragusa Green LY6P
    Tropic Green LY6L
    Aqua Green LY6M
    Highland Green/Dark Green LY6J
    Desert Green Pearl Effect LZ6W
    Racing Green Pearl Effect LZ6H
    Cactus Green Pearl Effect LZ6L
    Emerald Mica LZ6U


    Cerise LY3Y
    Byzantine LY4T




    In continuare insemnatatea culorilor de pe arcuri:
     
    Ultima editare: 28 Apr 2012
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Sisteme siguranta rulare autovehicul:


    ABS
    Sistemul de antiblocare al rotilor – Cu ajutorul senzorilor inductivi, calculatorul ABS, înregistrează viteza de rotaţie al roţilor, dacă o roată tinde să se blocheze forta de frânare va fi scazuta până când alunecarea este anihilată.

    ASR
    Sistemul de reglarea a fortei de tractiune – reduce momentul de rotaţie al motorului în cazul in care, la demaraj, roţile tind sa patineze, astfel asigurand o aderenţă mai bună pe drumurile cu aderenta scazuta, nisip-zapada-gheata. Dacă o roata începe să patineze, calculatorul motorului reduce sistematic cantitatea de combustibil injectat, lucru prin care puterea motorului, si cu aceasta forţa de tractiune care trebuie transmisă, se reduce.

    EBV
    Distribuţia electronică a forţei de frânare. La autovehiculele cu tractiune faţă, partea din faţa este mai grea decât partea din spate, astfel încât în cazul acţionării frânelor, centrul de greutate al autovehiculului se deplasează spre faţă. Prin aceasta aderenta la rotile spate scade simtitor si rotile tind sa se blocheze. Prin distributia forţei de frânare, franarea automobilului se realizeaza mai eficient, iar fenomenul de blocare al rotilor este inlaturat.

    EDS
    Blocarea electronică a diferenţialului. Dacă o roată motoare pierde aderenta, in conditii grele de deplasare, inpiedicand deplasarea autovehiculului, printr-o forta de frânare definită, roata fara aderenta este frânată, astfel forta de tractiune asupra roţii se deviază catre roata cu aderenţă mai bună, permitand deplasarea .

    ESP
    Program electronic de asigurare a stabilităţii. Cu ajutorul ESP-ului se poate creşte capacitatea de control asupra autovehiculului în situaţiile limită ale dinamicii de deplasare. De exemplu, în cazul curbelor luate prea rapid. ESP-ul extinde funcţia ABS si reduce pericolul de derapare, în orice condiţii ale carosabilului. Prin intervenţia punctuală asupra managementului motorului şi asupra frânelor, ESP-ul împiedică o posibilă derapare a autovehiculului. ESP-ul actioneaza în întreg domeniul de viteze şi se cuplează automat la fiecare pornire a motorului. Acest sistem poate fi cuplat şi decuplat în caz de necesitate, prin apăsarea tastei ESP. Dacă ESP-ul este decuplat, lampa de control este aprinsă în permanenţă. Acest lucru este însă recomandat numai în cazul rularii cu lanţuri de zăpadă şi în cazul suprafeţelor de rulare afanate, necompacte de exemplu zăpadă , nisip, pietris.

    MSR
    Reglarea momentului de rotatie al motorului. Acesta funcţie este integrata în sistemul Traction Control (TCS). Dacă pe o suprafaţă carosabilă cu polei sau gheaţă se decelereaza brusc sau se trece într-o treapta de viteză inferioară, are loc o alunecare a roţilor motoare. MSR-ul înregistrează acest lucru prin senzorii sistemului antiblocare şi stabilizeaza, printr-o ridicare dirijată a turatiei motorului, starea autovehiculului.
     
  7. charonux 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant, 1.9 TDI, AJM, 2000
    Salut, m-am gandit ca ar fi interesant si util sa cream un thread care sa contina documente mai mult sau mai putin oficiale cu legatura
    directa sau indirecta cu popularul motor AJM respectiv platforma B5, documentele ar ajuta la curatarea forumului de mituri, informatii eronate si pareri/posturi inutile. In caz ca ideea contravine regurilor forumului rog, stergerea lui.

    Design and Function, schimbati extensia din .zip in .7z, este arhivat cu 7-zip
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Apr 2011
  8. charonux 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant, 1.9 TDI, AJM, 2000
    1.9-ltr. TDI Engine with Pump Injection System

    Design and Function, extensia .zip trebuie stearsa, din pacate limitarile forumului ma obliga sa recurg la aceste artificii.
     
    Ultima editare: 21 Apr 2011
  9. charonux 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant, 1.9 TDI, AJM, 2000
    Air Flow Sensors

    Mass Air Flow (MAF) Sensors
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
  11. NorgHacker

    NorgHacker 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 TDI 1Z '95 90 HP Argintiu
    Salutare colegi cu patru cercuri. Am dat peste un manual de reparatii uploadat mai demult de catre @ovidiutm, dar asta ce l-am gasit eu este organizat pe categorii (body, engine etc.). Sper sa va fie de folos. Daca aveti ceva intrebari, va ajut cat si cum ma pricep, ca am mai "mesterit" si eu pe la B4-ul shi mai nou B5-ul meu. Spor la treaba si drumuri fara gropi. :))

    Aici este link-ul spre manual:

    http://www.filehost.ro/28965290/Audi_A4_B5_1995_7z/
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Schema electrica plafoniere B5 facelift:


    Plafoniera fata are intrari de la pinii 2-7 si iesiri de la 8-12.

    | 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 |

    INTRARI:
    PIN 1 - liber
    PIN 2 - plus ambient lights si iluminare butoane (albastru/gri)
    PIN 3 - plus continuu (ROSU/GALBEN) -> echivalent negru la NFL
    PIN 4 - ??? (verde/galben)
    PIN 5 - minus usi deschise (maro/alb) -> echivalent negru/verde la NFL
    PIN 6 - minus, masa (MARO) -> echivalent negru/alb la NFL
    PIN 7 - ??? (violet)

    IESIRI (alimenteaza plafoniera spate):

    PIN 8 - catre pinul 5 din plafoniera spate (verde/gri)
    PIN 9 - catre pinul 4 din plafoniera spate (rosu/gri)
    PIN 10 - catre pinul 3 din plafoniera spate (maro/violet)
    PIN 11 - catre pinul 2 din plafoniera spate (maro/rosu)
    PIN 12 - catre pinul 1 din plafoniera spate (maro/albastru)

    Pinul 6 din plafoniera spate e liber.

    Plafoniera portbagaj:

    | 6 5 4 3 2 1 |

    PIN 1 - masa (maro)
    PIn 2 - plus haion deschis (gri/galben)
    PIN 3 - liber
    PIN 4 - plus permanent (rosu/albastru)
    PIN 5 - plus iluminare butoane
    PIN 6 - liber
     
    Ultima editare: 30 Iun 2013
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Simphony BOSE sound settings:

    Contact OFF. Apasati 5 secunde pe volum+tasta 5.
    Codul de la symphony ar trebui initial sa fie 5555 5555.

    echivalent ABCD EFGH

    A= low bass front
    B= upper bass front
    C= lower treble front
    D= upper treble front

    E= low bass back
    F= upper bass back
    G= lower treble back
    H= upper treble back

    38679657 suna foarte bine dupa cum spune colegul Cy Russ.

    Sursa:
    http://www.audiworld.com/tech/elec61.shtml
     
    Ultima editare: 27 Iul 2013
    blondu680 apreciază asta.
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Schema 1.9TDI - 1Z, AHU


    А63 AC control module
    B138 Accelerator pedal position (APP) sensor
    S337 Accelerator pedal position (APP) switch
    G1 Alternator
    В121 Barometric pressure (BARO) sensor
    30 Battery +
    31 Battery -
    В132 Camshaft position (CMP) sensor
    S13 Brake pedal position (BPP) switch
    S258 Clutch pedal position (CPP) switch
    В54 Crankshaft position (CKP) sensor
    S79 Cruise control master switch
    S80 Cruise control selector switch
    Х1 Data link connector (DLC)
    A130 Diagnostic module
    K46 Engine control (EC) relay
    А35 Engine control module (ECM)
    K206 Engine coolant blower motor run-on relay
    R93 Engine coolant heater
    K242-I Engine coolant heater relay 1 - low output
    K242-II Engine coolant heater relay 2 - high output
    В24 Engine coolant temperature (ЕСТ) sensor
    P4 Engine coolant temperature gauge
    Y28 Exhaust gas recirculation (EGR) solenoid
    A150 Fuel injection pump
    Y132 Fuel injection timing solenoid
    Y159 Fuel quantity adjuster
    В177 Fuel quantity adjuster position sensor
    Y12 Fuel shut-off solenoid
    B31 Fuel temperature sensor
    M32 Fuel transfer pump
    K266 Fuel transfer pump relay
    F Fuse
    K22 Glow plug relay
    H25 Glow plug warning lamp
    R5 Glow plugs
    S30 Heated rear window switch (without AC)
    S1 Ignition switch
    15 Ignition switch - ignition ON
    50 Ignition switch - start signal
    А162 Immobilizer control module
    B141 Injector needle lift sensor
    A5 Instrument panel
    A75 Instrumentation control module
    В25 Intake air temperature (IAT) sensor
    B83 Manifold absolute pressure (MAP) sensor
    B30 Mass air flow (MAF) sensor
    А57 Transmission control module (TCM)
    S61 Transmission kick-down switch
    Y68 Turbocharger (TC) wastegate regulating valve
    B33 Vehicle speed sensor (VSS)
    P9 Vehicle speedometer
    bl = blue
    br = brown
    el = cream
    ge = yellow
    gn = green
    gr=grey
    nf = neutral
    og = orange
    rs = pink
    rt = red
    sw = black
    vi = violet
    ws = white
    hbl = light blue
    hgn = light green
    rbr = maroon
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Schema 1.8T - AEB


    В121 Barometric pressure (BARO) sensor
    30 Battery +
    31 Battery -
    В132 Camshaft position (CMP) sensor
    S57 Closed throttle position (CTP) switch
    В54 Crankshaft position (CKP) sensor
    Х1 Data link connector (DLC)
    A161 Digital multifunction display
    А35 Engine control module (ECM)
    В24 Engine coolant temperature (ЕСТ) sensor
    В75 Engine speed (RPM) sensor
    Y104 Evaporative emission (EVAP) canister purge valve
    М12 Fuel pump
    К20 Fuel pump relay
    F Fuse
    В72 Heated oxygen sensor (HO2S)
    S30 Heated rear window switch
    Y56 Idle speed control (ISC) actuator
    B151 Idle speed control (ISC) actuator position sensor
    А52 Ignition amplifier
    Т1 Ignition coil
    15 Ignition switch - ignition ON
    А162 Immobilizer control module
    Y3 Injector
    А5 Instrument panel
    В25 Intake air temperature (IAT) sensor
    В69 Knock sensor (KS)
    B30 Mass air flow (MAF) sensor
    P7 Tachometer
    A177 Throttle control unit
    В147 Throttle position (TP) sensor
    А57 Transmission control module (TCM)
    K216 Transmission system relay
    Y68 Turbocharger (TC) wastegate regulating valve
    B33 Vehicle speed sensor (VSS)
    P9 Vehicle speedometer
    bl = blue
    br = brown
    el = cream
    ge = yellow
    gn = green
    gr=grey
    nf = neutral
    og = orange
    rs = pink
    rt = red
    sw = black
    vi = violet
    ws = white
    hbl = light blue
    hgn = light green
    rbr = maroon
     
    Bomba apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta