1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martor bujie incandescenta la Q7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de ionut220, 21 Aug 2010.

  1. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Asa .. devine mai plauzibil ..
    bun .. asteptam vesti
     
  2. dancry 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2012
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audi Q7, 3.0TDI 245cp, euro 6,2012
    Multumesc pentru ajutor,sper sa ma rezolve la Galati
     
  3. Air

    Air 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    GIURGIU
    Masina:
    A6,3.0 TDI,2005
    Salutari !

    ...vad ca-s mai multe prbleme de care m-am lovit si eu la un A6 3.0 2005 si un Q7 3.0 2008 ...
    Martorul galben de pe bord poate avea mai multe cauze , in general sunt chestii legate de gazele de evacuare.

    La A6 s-a aprins pe la 150000 de km .Problema a fost clapeta de la una din galeriile de admisie(deschideti capote si ridicadi capacul ornamental si sa va accelereze cineva si va uitati daca se misca ambele tije de pe cele doua galerii.Daca una nu raspunde la accelerare trebuiesc inlocuite cele sase bucse si axul din galeria de admisie cu cele trei clapete .

    Iar la Q7 daca se aprinde acelasi martor si se tureaza motorul peste 2500 RPM aceeasi rezolvare.
    Daca se aprinde intermitent spirala si nu se tureaza peste 2500 RPM este filtrul de particule ( trebuie inlocuit,curatat/spalat sau gaurit si pacalit ECU electronic ,lasolutia asta cresc noxele ...atentie la ITP).

    Astept intrabari...

    PS : Nu mai vreau DIESEL EVER !!! >:))

    Succes !
     
  4. dancry 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2012
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audi Q7, 3.0TDI 245cp, euro 6,2012
    Salut prieteni!

    Astazi m-au sunat de la service sa iau masina,care a stat la ei exact 2 saptamani. Din cauza debimetrului de aer care nu a functionat deloc in 12800 km, cat are masina, nu s-a facut nici o regenerare a filtrului de particule, acesta colmatindu-se iremediabil.
    Drept urmare mi-au inlocuit debimetrul de aer + filtru particule pe garantie. :thumbs-up:

    P.S.

    Masina functioneaza impecabil !
     

Distribuie pagina asta