Salutari ! ...vad ca-s mai multe prbleme de care m-am lovit si eu la un A6 3.0 2005 si un Q7 3.0 2008 ... Martorul galben de pe bord poate avea mai multe cauze , in general sunt chestii legate de gazele de evacuare. La A6 s-a aprins pe la 150000 de km .Problema a fost clapeta de la una din galeriile de admisie(deschideti capote si ridicadi capacul ornamental si sa va accelereze cineva si va uitati daca se misca ambele tije de pe cele doua galerii.Daca una nu raspunde la accelerare trebuiesc inlocuite cele sase bucse si axul din galeria de admisie cu cele trei clapete . Iar la Q7 daca se aprinde acelasi martor si se tureaza motorul peste 2500 RPM aceeasi rezolvare. Daca se aprinde intermitent spirala si nu se tureaza peste 2500 RPM este filtrul de particule ( trebuie inlocuit,curatat/spalat sau gaurit si pacalit ECU electronic ,lasolutia asta cresc noxele ...atentie la ITP). Astept intrabari... PS : Nu mai vreau DIESEL EVER !!! >) Succes !
Salut prieteni! Astazi m-au sunat de la service sa iau masina,care a stat la ei exact 2 saptamani. Din cauza debimetrului de aer care nu a functionat deloc in 12800 km, cat are masina, nu s-a facut nici o regenerare a filtrului de particule, acesta colmatindu-se iremediabil. Drept urmare mi-au inlocuit debimetrul de aer + filtru particule pe garantie. P.S. Masina functioneaza impecabil !