1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martori ESP si / sau ABS la Audi A6 C6 (4F) - Senzori sau Unitatea ABS - inlocuire ABS

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de jacobson, 9 Aug 2008.

  1. Catalin29Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2018
    Locație:
    Bayern -Germania
    Masina:
    Audi a6 4F . 2004 BLB /2.0 / TDI / 140 CP
    Salut,
    Posesor Audi A6 C6 (4F) 2.0 TDI. 2005. De o saptamana mi se aprinde ESP-ul dupa 15 minute de la pornire si ramane aprins. Indiferent daca masina se afla in mers sau pe loc. Asta se intampla de cand am schimbat vechiul alternator Valeo 180A (sau tocit inelele colectoare de pe ax + carbunii, am mers pe baterie), cu unul Bosch 180A. Am incarcare de 14.4 la bornele bateriei si alternator fara consumatori si 14.2 cu consumatori. Imi palpaie becurile in plafoniera si ESP-ul apare mereu dupa pornire cum am spus mai sus.Toate au aparut doar dupa schimbarea alternatorului.
    Pe tester am aceste erori:

    -17056 cilindru 2 circuit bujie - permanent.

    -18349 CAN mesaj improbabil de la modulul de control reglare baterie. permanent.

    Aceste coduri le sterg si apar mereu. Masina functioneaza normal. Bujiile le-am masurat si sunt in regula toate, porneste bine si la -4° C. ESP-ul este posibil sa mi se aprinda de la BEM-ul din portbagaj ? Cum pot remedia problema ? Intrebari:
    1. S-a dat BEM-ul peste cap din cauza incarcarii slabe (poti incerca o re-codare a bateriei)
    2. S-a dus BEM-ul (mai rar). Multumesc anticipat.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Greseala a fost a “maimutei” care a decis ca alternatorul tau Valeo poate fi inlocuit cu unul Bosch.

    Regulatorul de pe acesta este diferit.
    S-a potrivit mufa ?

    Pune alternator Valeo si problema se va rezolva.
     
  3. Catalin29Audi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2018
    Locație:
    Bayern -Germania
    Masina:
    Audi a6 4F . 2004 BLB /2.0 / TDI / 140 CP
    Multumesc pentru raspunsul rapid. Mufa s-a potrivit. Problema sunt mecanicii de aici din Germania. Am schimbat 3 mecanici pana acum. Nu mai stiu in cine sa mai am incredere. Vor bani si cam atat. In rest nu conteaza. O seara faina.
     
  4. Postolachi Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2021
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 c6 ,3.0 tdi ,2005
    Salutare
    Am aceste erori:

    20210509_210854.jpg
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Problema ta este senzorul, mufa/cablajul sau modulul franei de mana.

    Daca totul este perfect in urma verificarilor, as banui modulul de pe pompa ABS (dar eroarea precedenta ar fi trebuit sa fie insotita inca de o eroare specifica).

    Alte erori n-au mai aparut ?

    P.S.:

    Sper ca bateria si incarcarea (alternatorul) sunt ok, verificate.
     
  6. Andrei05 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2021
    Locație:
    Barlad
    Masina:
    Audi 2.0 tdi 2005
    La mine codul de la pompa ABS e asta 4F0910517K 009 - 4F0614517K 03
    Iar eu am găsit pompa cu 04 la urma. Se poate sa o achizitionez ?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cifrele alea sunt versiunea SW, deci da.

    Dar, iti recomand decat sa iei alta SH, sa o reconditionezi pe a ta cu garantie.

    Ce erori ai pe VCDS ? Aparute deodata sau dupa vreo interventie mecanica/electrica ?
     
    Ultima editare: 23 Noi 2021
  8. andreasgrecujr 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2021
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A6 4f
    Salutare,
    Ma aflu fix in situația ta de atunci. Regulatorului cumpărat Valeo nou, firul care duce in spate la calculatorul bateriei are continuitate, bateria decenta dar după fix 10 minute se aprinde ESP, eroare pe motor P1941, pe baterie celebra 02254 și 02479. Ce ma sfătuiești sa fac ? Stima
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Alt regulator, eu asa am rezolvat-o.
     
  10. catacata 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2021
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A6 2005
    Salutare,
    Am o curiozitate: am probleme cu modulul pompei de ABS la masina mea un Audi A6 C6 an 2005 si am un prieten care are o pompa dar cu cod A la sfarsit a mea fiind cu K. Din cate am inteles nu pot pune pompa cu totul nefiind compatibila dar daca pun pompa mea si modulul de pe pompa cu D tot nu ar functiona ?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pompa ABS o cumperi exact cu acelasi cod pe care il ai pe masina acum. Lasa curiozitatile. In conditiile in care in dezmembrari o pompa ABS in stare buna de functionare costa maxim 500 lei nu vad de ce sa faci experimente aiurea si inutile. Sa nu imi spui ca o primesti gratis pentru ca in cazul asta intai probezi tu si faci codarile respective si pe urma ne spui si noua daca a functionat. Atentie la cum salvezi codarea actuala a pompei tale si cum o codezi pe cea care o sa o montezi ulterior pe masina. Dupa cum pui intrebarile sigur nu stii ce inseamna o codare a pompei ABS.
     
    catacata apreciază asta.
  12. catacata 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2021
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A6 2005
    Multumesc pentru raspuns
     
  13. Darius Iustin 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2020
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    Audi A6 3.0 tdi quattro 2005
    Salut,
    Am un Audi A6 C6 4F 3.0 tdi Quattro, cod motor BMK si in bord se aprinde ABS ESP HANDBRAKE MAILFUNCTION. Pe tester îmi da ca ar fi problema din pompa ABS. Am pompa cu terminația Lși nu găsesc nicăieri în dezmembrări cu acest cod. Aveti idee unde as putea reconditiona pompa mea ABS ? Multumesc.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu pompa e problema, ci modulul de pe ea.

    Orice electronist ti-o repara. Trebuiesc refacute niste contacte “reci” (din cauza asta problemele apar in sezonul cald).
     

Distribuie pagina asta