1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoare DIESEL la Audi A2 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A2' creată de pedro100ro, 11 Dec 2007.

  1. danyms15ely

    danyms15ely Banned

    Înscris:
    19 Oct 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    audi A6,nou A2 1,4Tdi,audi allroad 2,5tdi BAU 179cp
    pt toti am rezolvat problema:respekt:am schimbat acumulatorul care era cam vechi (poate era chiar originala) si nu mi se mai aprinde e super ok aacuma am mers la "doctor"masina e super ok nici o eroare e totul perfect acuma are 134000 tre sai fac schimbul de ulei,sunt super incantat de ea bafta tuturoor
    cu respect danyms15ely:hi:
     
  2. Vlad_accesories 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2011
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a2, 1.4tdi, 2002
    Am si eu o mica problema, de cand am cumparat masina nu am vazut in bord martorul "check engine". La pornire se sting toti martorii si imi apare "OK", dar semnul respectiv nu apare. cod motor AMF 55 kw an 2002
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Feb 2012
  3. draganuta 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    B6, BMP, 2007
    N-ar fi o idee rea sa faci o diagnoza.
     
  4. Marius.Babei

    Marius.Babei 5th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    botosani
    Masina:
    Audi A4(b5) 1.6 101 cp
    salut!

    Sau vezi sa nu fie scos becul :)
     
  5. mawu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2012
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a2, 1.4 tdi, 2001
    Am si eu o problema la masina mea Audi A2 1.4 tdi din 2001, proaspat achizitionata. Cateodata, mi se intampla sa porneasca foarte greu, in unele dimineti. Inainte sa porneasca greu, cand pun contactul, se aude un bazait mai gros ca un bondar si trebuie sa tin lung la automat. Dupa ce porneste, daca apas ambreajul, se opreste motorul. Daca mai astept si incerc de vreo 2-3 ori asa, porneste bine, la sfert de chei si merge impecabil.
    In rest masina functioneaza foarte bine.
    Bateria e buna si acum e vara, deci nu cred ca ar putea fi de la baterie.
    Stiti ce problema ar putea sa aiba?
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Mai 2012
  6. mawu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2012
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a2, 1.4 tdi, 2001
    am facut o diagnoza si mia dat eroarea : 16706 - Engine Speed Sensor (G28)

    este senzorul de turatie managementul motorului . Stie cineva unde se afla acest senzor? si daca se poate curata sau trebuie schimbat?
     
  7. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Senzorul respectiv este la toate tdi urile wv pe blocul motor sub filtru de ulei ,acolo unde se inbina blocul motor cu cutia de viteze.Nu este reparabil si nu are rost sa-l cureti,verifica contactele la mufa lui.Am avut caz in care a fost baia de ulei demontata si mecanicul a reusit sa indoaie un dinte de pe coroana de tabla ambutisata ,de pe care citeste acest senzor,eroarea era ca la tine,dar si senzorul se mai defecteaza.
     
  8. marko 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audia2
    Buna ziua,

    Astazi a plouat foarte tare, pana am ajuns la masina apa era deja cam apoape jumatate de metru. Am scos masina, toate bune si frumoase, dar la nici 30 de metri masina nu mai tragea absolut deloc. Daca bag in viteza a 2-a probabil mai ia niste motorina si mai trage putin dar la 1100 de turatii s-a oprit, cand revine la relanti nu mai scade sub 1000. Pe deasupra mai am si martor in bord ''Glow Plugs''. Ce credeti ca s-a intamplat si cu ce sa incep ? Sa duc masina la service sau mai bine sa fiu tractat ?
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Iul 2012
  9. mawu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2012
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a2, 1.4 tdi, 2001
    revin din nou cu problema la pornirea motorului, care persista.
    Am observat circumstantele in care nu porneste:
    - cand pun contactul se aude un motoras, o pompa ceva, ca un zgomot de bondar
    - becul de la ABS, ramane aprins si nu-mi da K pentru ponire.
    - se intambla deobicei cand las masina cu frana de mana trasa sau cand apas si frana la ponire.
    Poate fi o cauza pompa ABS sau vreun senzor abs care nu-mi da voie sa pornesc?
     
  10. sorin12 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2009
    Locație:
    turda
    Masina:
    a2;1,4 TDI ;2002
    Stiti cat costa carcasa fitru aer audi A2 1.4 tdi 2002. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Feb 2013
  11. Vlad_accesories 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2011
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a2, 1.4tdi, 2002
    sorin12 costa in jur de 50 lei pe Mann
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2013
  12. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
  13. marko 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audia2
    Audi A2 Diesel 1.4Tdi Sunet in Mers

    Salutare . Am un Audi a2 1.4.tDI . De curand masina a inceput sa faca niste sunete in mers. Despre ce este vorba...In viteza a4a si a5a cel mai sesizabil, la decelerare scoate un sunet ciudat ,, parca ar clocoti apa`` sa zic asa pana in momentul cand accelerez iar.
    Nu cred ca este tubina deoarece masina trage foarte bine , nu am probleme de pierdere a puterii.
    S-a mai inalnit cineva cu aceasta problema..?
    2. La viteza mica sau pe loc volanul scartaie...ce credeti ca poate fi deoarece mecanicii isi dau cu parerea general, bucsa volan sau altceva? Multumesc
     
  14. Mr.Law 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2013
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A6 4F pachet S-line, 2.0 TDI 140CP- PD , 2006
    1 Incearca sa iti dai seama din ce parte a masinii se aude acel sunet: in zona bordului, in zona schimbatorului....daca este in zona din dreapta fata sau stanga fata, sub podea,....cauzele pot fi multiple, depinde de zona unde auzi acel sunet. La o prima descriere poate fi un rulment roata fata sau un rulment sau sincron in cutie....
    2. Pot fi probleme din cauza ca ai prea putin lichid la servo-directie. Incearca pt aceste probleme o diagnoza la un service autorizat totusi, nu la "baieti".....costa aprox 50-60 lei.
     
  15. valycraciun 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A2 1.4 tdi AMF 2002
    proble motor 1.4 tdi

    salut. am si eu un audi a2 1.4 tdi motor AMF din 2002, il am de 2 ani si ii super, numai ca am observat ca in ultimul timp am o mica problema.
    In mers normal pe la 115-120 km/h nu mai are motorul putere nu mai trage, daca trag pe dreapta si opresc motorul si pornesc totul e super merge excelent.
    stie cineva ce poate sa fie?
    va multumesc!
     
  16. audia38l 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A2, 1.4 Tdi, 2001
    salut

    o diagnoza te poate ajuta, la ghici nu poate sa iti spuna nimeni ce are
     
  17. marko 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audia2
    Diesel 1.4 Tdi. La pornore si masina mea face un sunet urat. cred ca este din cauza curelei de accesorii (cred ca patineaza, suna ca un ragusit). As dori sa schimb aceasta curea . Ma poate lamuri cineva ce se schimba de regula cand inlocuiesti aceasta curea :(alte accesorii) si care ar fi pretul de montaj avand in vedere ca la service ma abureste ,,ca daca e acolo costa asa, daca tb sa dam jos aia costa asa, daca nu stu ce costa asa" si asa intai prefer sa intreb intai aici pentru a-mi face o idee:))
     
  18. audia38l 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A2, 1.4 Tdi, 2001
    zgomotul ti-l face pentru ca a fost spalat motorul si s-a `uscat` sau a disparut vaselina de la electromotor, e usor rezolvabil. legat de curea, e treaba de 5 minute, ca si cost, nu mai mult de 50 de lei
     
  19. Vlad_accesories 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2011
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a2, 1.4tdi, 2002
    salutare tuturor.
    Am si eu o problema cu A2( 1.4 tdi AMF 55 kw) meu. Nu porneste la prima cheie,trebuie sa dau la automat vreo 5 secunde .
    Am fost la mecanic si mi-a zis sa schimb bateria, bujiile,filtrul de motorina (nici un rezultat).Apoi am fost la alt mecanic si la diagnoza (pornire la rece) aveam valoarea la injectorul 3, 2.99 . Am schimbat injectorul si valorile s-au schimbat spre normal,dar dimineata aceeasi problema. Desfacuse mecanicul conductele sa vada daca vine motorina si nimic.... . Pompa de motorina la rezervor nu are, doar ceea de pe motor. Dar cica ar avea si pompa de motorina care ar duce combustibil la pompa de inalta presiune dar nu stie unde este.
    1. Unde se afla pompa ? are siguranta la panou?
    2. Care ar fi alta cauza responsabila cu pornirea la rece?
     
  20. audia38l 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A2, 1.4 Tdi, 2001
    Vlad_accesories Salut,
    Mecanicul tau nu stie cu ce se mananca audi A2. Toate au pompa in rezervor, iti las un link sa vezi unde e exact, sper sa nu il stearga cineva.

    http://www.bluechipspares.co.uk/product.php?id_product=523

    Daca ai avea probleme cu pompa de motorina nu ar merge deloc. Problemele pot veni de la pompa tandem, exista un kit de reparatie pentru ea, sunt niste garnituri care se inlocuiesc. Am avut problema asta cu pornirea la un polo cod motor AMF, prima cheie era foarte lunga. Rezolvi cu inlocuirea pompei, poti sa ii spui unui alt mecanic sa puna o alta pompa daca are de pe o masina care functioneaza si sa vezi daca se schimba pornirea, dar 99% e pompa.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Feb 2014

Distribuie pagina asta