pt toti am rezolvat problemaam schimbat acumulatorul care era cam vechi (poate era chiar originala) si nu mi se mai aprinde e super ok aacuma am mers la "doctor"masina e super ok nici o eroare e totul perfect acuma are 134000 tre sai fac schimbul de ulei,sunt super incantat de ea bafta tuturoor cu respect danyms15ely
Am si eu o mica problema, de cand am cumparat masina nu am vazut in bord martorul "check engine". La pornire se sting toti martorii si imi apare "OK", dar semnul respectiv nu apare. cod motor AMF 55 kw an 2002
Am si eu o problema la masina mea Audi A2 1.4 tdi din 2001, proaspat achizitionata. Cateodata, mi se intampla sa porneasca foarte greu, in unele dimineti. Inainte sa porneasca greu, cand pun contactul, se aude un bazait mai gros ca un bondar si trebuie sa tin lung la automat. Dupa ce porneste, daca apas ambreajul, se opreste motorul. Daca mai astept si incerc de vreo 2-3 ori asa, porneste bine, la sfert de chei si merge impecabil. In rest masina functioneaza foarte bine. Bateria e buna si acum e vara, deci nu cred ca ar putea fi de la baterie. Stiti ce problema ar putea sa aiba?
am facut o diagnoza si mia dat eroarea : 16706 - Engine Speed Sensor (G28) este senzorul de turatie managementul motorului . Stie cineva unde se afla acest senzor? si daca se poate curata sau trebuie schimbat?
Senzorul respectiv este la toate tdi urile wv pe blocul motor sub filtru de ulei ,acolo unde se inbina blocul motor cu cutia de viteze.Nu este reparabil si nu are rost sa-l cureti,verifica contactele la mufa lui.Am avut caz in care a fost baia de ulei demontata si mecanicul a reusit sa indoaie un dinte de pe coroana de tabla ambutisata ,de pe care citeste acest senzor,eroarea era ca la tine,dar si senzorul se mai defecteaza.
Buna ziua, Astazi a plouat foarte tare, pana am ajuns la masina apa era deja cam apoape jumatate de metru. Am scos masina, toate bune si frumoase, dar la nici 30 de metri masina nu mai tragea absolut deloc. Daca bag in viteza a 2-a probabil mai ia niste motorina si mai trage putin dar la 1100 de turatii s-a oprit, cand revine la relanti nu mai scade sub 1000. Pe deasupra mai am si martor in bord ''Glow Plugs''. Ce credeti ca s-a intamplat si cu ce sa incep ? Sa duc masina la service sau mai bine sa fiu tractat ?
revin din nou cu problema la pornirea motorului, care persista. Am observat circumstantele in care nu porneste: - cand pun contactul se aude un motoras, o pompa ceva, ca un zgomot de bondar - becul de la ABS, ramane aprins si nu-mi da K pentru ponire. - se intambla deobicei cand las masina cu frana de mana trasa sau cand apas si frana la ponire. Poate fi o cauza pompa ABS sau vreun senzor abs care nu-mi da voie sa pornesc?
Dupa codul oem poti intreba cat costa unul nou. http://www.ebay.de/itm/Audi-A2-8Z-L...837837236?pt=DE_Autoteile&hash=item1e768af5b4
Audi A2 Diesel 1.4Tdi Sunet in Mers Salutare . Am un Audi a2 1.4.tDI . De curand masina a inceput sa faca niste sunete in mers. Despre ce este vorba...In viteza a4a si a5a cel mai sesizabil, la decelerare scoate un sunet ciudat ,, parca ar clocoti apa`` sa zic asa pana in momentul cand accelerez iar. Nu cred ca este tubina deoarece masina trage foarte bine , nu am probleme de pierdere a puterii. S-a mai inalnit cineva cu aceasta problema..? 2. La viteza mica sau pe loc volanul scartaie...ce credeti ca poate fi deoarece mecanicii isi dau cu parerea general, bucsa volan sau altceva? Multumesc
1 Incearca sa iti dai seama din ce parte a masinii se aude acel sunet: in zona bordului, in zona schimbatorului....daca este in zona din dreapta fata sau stanga fata, sub podea,....cauzele pot fi multiple, depinde de zona unde auzi acel sunet. La o prima descriere poate fi un rulment roata fata sau un rulment sau sincron in cutie.... 2. Pot fi probleme din cauza ca ai prea putin lichid la servo-directie. Incearca pt aceste probleme o diagnoza la un service autorizat totusi, nu la "baieti".....costa aprox 50-60 lei.
proble motor 1.4 tdi salut. am si eu un audi a2 1.4 tdi motor AMF din 2002, il am de 2 ani si ii super, numai ca am observat ca in ultimul timp am o mica problema. In mers normal pe la 115-120 km/h nu mai are motorul putere nu mai trage, daca trag pe dreapta si opresc motorul si pornesc totul e super merge excelent. stie cineva ce poate sa fie? va multumesc!
Diesel 1.4 Tdi. La pornore si masina mea face un sunet urat. cred ca este din cauza curelei de accesorii (cred ca patineaza, suna ca un ragusit). As dori sa schimb aceasta curea . Ma poate lamuri cineva ce se schimba de regula cand inlocuiesti aceasta curea alte accesorii) si care ar fi pretul de montaj avand in vedere ca la service ma abureste ,,ca daca e acolo costa asa, daca tb sa dam jos aia costa asa, daca nu stu ce costa asa" si asa intai prefer sa intreb intai aici pentru a-mi face o idee)
zgomotul ti-l face pentru ca a fost spalat motorul si s-a `uscat` sau a disparut vaselina de la electromotor, e usor rezolvabil. legat de curea, e treaba de 5 minute, ca si cost, nu mai mult de 50 de lei
salutare tuturor. Am si eu o problema cu A2( 1.4 tdi AMF 55 kw) meu. Nu porneste la prima cheie,trebuie sa dau la automat vreo 5 secunde . Am fost la mecanic si mi-a zis sa schimb bateria, bujiile,filtrul de motorina (nici un rezultat).Apoi am fost la alt mecanic si la diagnoza (pornire la rece) aveam valoarea la injectorul 3, 2.99 . Am schimbat injectorul si valorile s-au schimbat spre normal,dar dimineata aceeasi problema. Desfacuse mecanicul conductele sa vada daca vine motorina si nimic.... . Pompa de motorina la rezervor nu are, doar ceea de pe motor. Dar cica ar avea si pompa de motorina care ar duce combustibil la pompa de inalta presiune dar nu stie unde este. 1. Unde se afla pompa ? are siguranta la panou? 2. Care ar fi alta cauza responsabila cu pornirea la rece?
Vlad_accesories Salut, Mecanicul tau nu stie cu ce se mananca audi A2. Toate au pompa in rezervor, iti las un link sa vezi unde e exact, sper sa nu il stearga cineva. http://www.bluechipspares.co.uk/product.php?id_product=523 Daca ai avea probleme cu pompa de motorina nu ar merge deloc. Problemele pot veni de la pompa tandem, exista un kit de reparatie pentru ea, sunt niste garnituri care se inlocuiesc. Am avut problema asta cu pornirea la un polo cod motor AMF, prima cheie era foarte lunga. Rezolvi cu inlocuirea pompei, poti sa ii spui unui alt mecanic sa puna o alta pompa daca are de pe o masina care functioneaza si sa vezi daca se schimba pornirea, dar 99% e pompa.