1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoare DIESEL la Audi A2 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A2' creată de pedro100ro, 11 Dec 2007.

  1. marko 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audia2
    nu inteleg care e faza. de ce pentru modelul 1.4tdi AMF sunt si curele de distributie si lanturi de distributie? sunt modele audi a2 cu lant ?
     
  2. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    1.4TDI distributia este antrenata prin curea dintata,pompa de ulei este antrenata cu lant.Care este nelamurirea ta?
     
  3. Vlad_accesories 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2011
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a2, 1.4tdi, 2002
    Salut. revin cu un update.

    Explicatia mecanicului a fost: Daca aveam pompa aceea mufa trebuia sa aibe 4 fire, cand ea are doar doua (senzorul nivel combustibil).

    Am fost la alt mecanic , I-am lasat masina seara si dimineata I-am dat cheie impreuna. Mi-a zis ca "tu nu vezi cum invarte electromotorul? parca nu are forta bateria". Bun... reparam electromotorul, a doua zi dimineata la fel, pornire greoaie.

    Problema ar sta cam asa: Dau cheie si se invarte greu motorul 5 secunde apoi porneste.Asta toata ziua, opresc si pornesc de 100 de ori si merge ceas.

    Ce mai observ: in primele 5 minute de mers, se aude un zgomot (metal pe metal) si lipsa putere, apoi motorul trage normal. Am cautat pe net si cica ar fi EGR-UL blocat.

    Ar avea vreo treaba egr ul cu invartitul electromotorului?
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Feb 2014
  4. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Cand ai schimbat uleiul in motor ? Ce ulei ai bagat ?
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Mar 2014
  5. Vlad_accesories 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2011
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a2, 1.4tdi, 2002
    Anul trecut prin mai ? adica acum 7000 km si tipul 5w40 Valvoline 505.01.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Mar 2014
  6. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Atunci poate fi bateria ,s-au pierdere pe firul care vine de la baterie din spate si pana la electromotor in fata.
    Eu am avut tot problema asta si de cand am schimbat bateria ,sa rezolvat.
    Poti merge si pe 5w30,si sa sti ca merita.
     
    Ultima editare: 2 Mar 2014
  7. Vlad_accesories 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2011
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a2, 1.4tdi, 2002
    Baterie e noua din septembrie,anul trecut. O sa incerc maine sa verific cablul de la electromotor.
    O sa revin cu informatii dupa verificari.
     
  8. Vlad_accesories 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2011
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a2, 1.4tdi, 2002
    update: Am rezolvat problema.
    1: pornirea greoaie dimineata-pompa de pe bloc motor se dezamorsa(inlocuire garnituri)
    2: schimbare garnitura de chiloasa
    3: schimbare ulei+filtre
     
  9. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Intrebarea mea este daca acuma se invarte usor motorul dimineata?
    Daca da care din cele enumerate a usurat invartitul de dimineata,pompa tandem?;)
     
  10. audia38l 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A2, 1.4 Tdi, 2001
    salut

    garnitura de chiuloasa s-a schimbat inutil, dupa parerea mea. singura responsabila de pornirea greoaie este pompa tandem, si este un kit de reparatie pentru ea.
     
  11. Full speed 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A2,1.4tdi,2004
    Turatie motor diesel

    Salut ! Sunt nou pe acest site si proaspat proprietar de A2 si as dorii sa stiu la cat trebuie sa stea relantiul la 1.4 tdi , caci al meu sta la ap 970-980 .:readit:Multimeac anticipat !
     
  12. marko 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audia2
    Rezolvare



    Problema Rezolvata:
    Cauze : sub masina in dreptul soferului exista un dop de plastic, nu stiu ce rol are dar ajunge la sistemele electrice de sub sofer. Acel dop era rupt. Ce s-a intamplat : a ajuns apa in compartimentul electric de sub sofer.
    Ce s-a intamplat? : calculatorul de la motor s-a defectat si anume 2 pini de pe placa ,,defectati" . Ce poti face? schimbi calculatorul . 2 . il repari eliminand acei pini si facand legaturi directe pe placa (treaba de electrician)
    SFAT : Umblati sub covoraul de la sofer ridicati trapa sub care se afla partea electrica si verificati acel dop de 2 lei daca se afla la locul lui.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Apr 2014
  13. TM-26-BMM

    TM-26-BMM 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A3 2006 SLine,2.0 tdi BMN 170ps
    Am cumparat de curand un a2 1.4 tdi din 2004. La schimbarea de filtre pe care am facuto am sesizat ca filtrul de motorina era foarte negru ,mecanicul a spus ca cel mai probalbil se face amestec intre ulei si motorina. si o baga pe returul instalatiei de alimentare care ajunge in rezervor. Mentionez ca inainte sa fac schimbul uleiului si filtrului,nivelul la joja era ff scazut.Ma puteti ajuta cu niste sfaturi sau!. Va multumesc*
     
  14. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Nu sari direct la cei mai rau. Posibil ca filtrul respectiv sa nu fi fost inlocuit de ani de zile. referitor la consumul de ulei, la fel, poate nu a fost schimbat recent. Tu esti noul proprietar, examineaz-al un pic, circula cateva sute de km si apoi scrie-ne.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Aug 2015
  15. TM-26-BMM

    TM-26-BMM 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    AUDI A3 2006 SLine,2.0 tdi BMN 170ps
    Am scos toata motorina din rezervor aproximativ 10 litri si culoarea motorinei era aproape neagra ca si cand a fost amestecata cu ulei ars
     
  16. shihan_ds 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2015
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    Audi A2, 1.4 tdi, 2001
    Ce ai rezolvat în privința consumului de ulei și a faptului că ți-l băga în motorină. Cred ca am și eu aceeași problemă și nu știu ce să fac!
     
  17. HodisTudor 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2015
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    Audi A2, 1.4 TDI, 2001
    Imi identifica si mie cineva senzorul din poze? Am ceva pierderi de ulei pe la garnitura de la el,e senzorul de la axul cu came? Am incercat sa il scot dar are un arc si mi-a fost frica sa trag sa nu cauzez ceva defectiuni. Va multumesc !
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce cod motor ai ?
     
  19. HodisTudor 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2015
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    Audi A2, 1.4 TDI, 2001
    Nu stiu, de unde as putea sa iti zic?
     
  20. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Cea ce este in poza nu e senzor,este mufa pompelor diuza,si se rasuceste in stanga pentru a demonta.Iar partea unde ar putea avea scurgeri necesita o tubulara de 10.
     

Distribuie pagina asta