1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoare DIESEL la Audi A2 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A2' creată de pedro100ro, 11 Dec 2007.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Stai stai ca acum vad mai multe supape in schema.

    Tu ai inlocuit reperul #16 (2 stuturi), #17 (3 stuturi) sau #18 (3 stuturi) ?

    Din cate vad, turbina ta are 2 linii de vacuum, ambele ducand in reperul #18.
    Cod 028 906 283 F sau Pierburg 721895550.
     
  2. Stich Rolland 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A2, 1.4TDI, 2002
    Doar N 18 am inlocuit, iar turbina la acest model merge cu presiune la westgate si la electrovalva si nu cu vacuum.
    Daca observ bine presiunea vine de la turbina prin furtunul 35-39-36 intra in electrovalva de N75 si comanda la westgate 33-40-33 si refularea pe 24-37-34 Asa o am si la masina , deci si asta est in regula.
    Suntul de care am spus ca sa verific daca face suprapresiune a fost intre 24 si 33

    Logul atasat e cu senzorul nou de MAP aftermarket care asa cum am precizat masoara mai putin decat originalul, cel putin 100 mbari. De aceea l-am pus cel vechi inapoi care e Bosch.
     
  3. Stich Rolland 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A2, 1.4TDI, 2002
    In legatura cu senzor MAP , MAF si electrovalva N75 am si din dezmembrari dar am luat si pe nou. Deci ori am fost ineteles gresit ori m-am exprimat in asa fel incat sa se inteleaga ca doar piese din dezmembrari am pus . Practic deja am piese inca pentru 3 masini

    Ca si erori asa cum am precizat daca am suntul facut la N75 am numai deviatie pozitiva care e normal si niciodata negativa. Electrovalva N75 testat astazi pe alta masina si e ok. Ce cred ca poate fii tija de la westgate daca nu este destul de tensionat. S-a mai lovit cineva de acesta problema ? Ati avut tangenta cu reglarea westgateului la acest model ?

    Atasez un log facut astazi .

    20190908_133546.jpg 20190908_130119.jpg 20190908_130033.jpg 20190908_130000.jpg
     
  4. Stich Rolland 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A2, 1.4TDI, 2002
    Alte idei ce mai pot incerca nu are nimeni?
     
  5. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2013 2.0 CJCA.A4 2.0 CGLC,2013,A4 2015,2.0,CNHA
    Verifica clapeta de acceleratie. Nu cumva agata si intarzie la redeschidere ? Eventual, daca poti, incearca sa mergi fara esapament. Nu cumva ai catalizatorul infundat ? In rest doar furtune de vacum mai pot fi de vina, in cazul de fata presiune, ma refer la comanda westgateului.
     
  6. Stich Rolland 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A2, 1.4TDI, 2002
    Va salut . Revin cu rezolvarea probelemei . Injectorul 1 era obosit . Am avut noroc cu logul de date unde am reusit sa prind faptasul .Am schimbat toate injectoarele cu acesata ocazie. Masina merge perfect
     

Distribuie pagina asta