1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoarele 2.0 TFSI - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de mariusgintonic, 2 Iul 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. marin_catalin00

    marin_catalin00 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TFSI Quattro, 2006, USA
    Hai George, ca asteptam cu sufletul la gura feed-back-ul!!
    Am optat pt bujii NGK BKR7EIX, foarte bine se comporta.
    In prima faza trebuie sa schimb valva N80, ca nu mai imi porneste cand alimentez :)
    ulterior, o sa efectuez operatiunea de mai sus, curatat admisia+schimbat un injector
    apoi senzorul de joasa presiune si Carbon Filter
    La sfarsit voi face o lista cu tot ce am schimbat, coduri, si ce am rezolvat dupa ce am schimbat piesa.
    momentan cel mai tare ma doare misfire-ul pe cil 1
     
  2. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Marin, am uitat sa pun ghilimele, nu am.schimbat canistra eu, ci un coleg de pe vwforum. Bafta in rezolvarea problemelor, odata cu terminarea listei elimini cam tot ce e gaunos la acest motor. Asta e si obiectivul meu, sa termin lista de "bube", mai am 3 ce se rezolva saptamana viitoare probabil.
     
  3. s3r61u

    s3r61u 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    2.0 TFSI
    Razvan,
    cum stai cu curatatul admisiei ? :D ai depasit deadline-ul spus de tine cu vre-0 2 saptamani :P :))
     
  4. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Astazi l-a facut... Sper ca totul sa fie OK din toate punctele de vedere! Stiu ca are si ceva poze...
     
  5. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Revin cu detalii mai pe seara, in 3 ore trebuie sa ma trezesc..:)
     
  6. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Aseara am rezolvat ultimele "bube" ale masinii din lista problemelor specifice 2.0 tfsi, mai exact:
    1. curatat admisie
    2. schimbat axa came (intake) + hpfp + cam follower
    3. verificat revizie PCV (este N, totul in regula)

    Am mers foarte putin cu masina de la schimbare, insa mi s-a parut a fi mai sensibila la acceleratie si mai silentioasa la relantii. Insa o chestie observata, motorul nu mai sta la fix 800rpm cu caldura pornita, acum sta pe la 780. Astazi o sa incerc sa o plimb putin, revin cu impresii mai pe seara.
    Axa cu came de pe masina era cu aproape 1,5mm mai mica decat cea montata, tachetul de pe masina (cca 25.000km) era in stare buna, la fel si hpfp.
    Legat de costuri, lista ar fi cam asa:
    1. lant+intinzator+diverse - 800lei (schimbate in noiembrie)
    2. axa came+hpfp+cam follower+diverse (inclusiv pentru curatat admisie) - 3200lei
    Preturile sunt fara manopera. La mine s-a ocupat Cata181 pt tot ce e mai sus, operatiunile facute cu simt de raspundere si atentie!

    Legat de admisie, era relativ ok, mai curata decat ce a postat Cata mai sus. Din 60 in 60.000km nu cred ca ar strica o astfel de curatare.
     
  7. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    http://rototest-research.eu/popup/pe...p?ChartsID=646
    http://rototest-research.eu/popup/pe...p?ChartsID=658
    Ce spuneam legat de 2.0 tfsi, diferentele intre motorizarea de 170cp si cea de 200cp. Se observa in grafic ca valorile pe dyno sunt identice pana pe la 4300rpm, acolo unde varianta de 170cp este "omorata" din soft. De aici si valorile obtinute de Revo/MTM pt varianta de 170cp, respectiv 255/245cp. In atentia viitorilor posesori de A6 2.0tfsi/170cp sau Vw Tiguan 2.0tfsi, masinile voastre sunt limitate din fabrica si au un potential mare la resoftare
     
  8. alexutz_44

    alexutz_44 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4, 2.0 tfsi 2009
    dar de a4, b8, 2.0 tfsi 211 cai ce parere aveti? si ce consum are? ca am cautat dar nu am gasit, va multumesc!
     
  9. SBU

    SBU 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A5 2.0TDI 2017
    am o parere buna sunt la al doilea motor de genul.
    A5 coupe consum la 140 pana intre 7 si 8 in oras 11-12 pana la 30000km condus,1l ulei la 4-5000 km
    A5 cabrio consum la 140 8,5-9,5 in oras niciodata sub 12 am 20000km cu masina,ulei 1l la 7-8000 km
     
  10. alexutz_44

    alexutz_44 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4, 2.0 tfsi 2009
    suna ok...pt caii aia, eu am 2.0 tdi 140 cai si imi i-a km 9-10 in oras si vroiam benzina sa dea caldura mai rpd iarna:)) e tiptronic a4 care as vrea sa il iau...
    mersi raspuns, superba masina a5 cabrio:d de vis...
     
  11. marin_catalin00

    marin_catalin00 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TFSI Quattro, 2006, USA
    update la problema mea:
    Problema cu pornirea greoaie dupa alimentare a fost rezolvata, vinovata era valva N80.
    Am schimbat si injectorul buclucas si am curatat admisia, acum porneste bine, merge bine, nu mai am intreruperi.
    Il recomand pe Cata181 pt diverse operatiuni, lucreaza foarte constiincios.
    Masina merge foarte bine acum.
     
  12. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Felicitari, sa te bucuri de ea sanatos! ;)
     
  13. baba23

    baba23 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI a4 2000 tfsi 147 kw din 2005 motor BGB
    Salut baieti,
    Sunt nou pe forum, mi-am luat si eu un audi A4 B7 TFSI an 2005 cu cutie tiptronic si am un zgomot la motor ca un ticait mai ales cand ii dau prima cheie e mai mare zgomotul. E de rau sau e normal sa se auda asa ? Masina are 125.000 km si am luat-o din Italia. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Mar 2014
  14. marin_catalin00

    marin_catalin00 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0 TFSI Quattro, 2006, USA
    e discutie lunga, nu avem cum sa ne dam seama cum percepi tu acel ticait. Poate un ticait normal pentru mine e foarte slab sau f puternic pentru tine.
    De principiu, un ticait mai puternic nu e ok, semnaleaza o uzura. Unii cu acea uzura merg o viata, si nu patesc nimic, la altii in schimb poate fi fatala. E vorba doar de noroc. Citeste ultimele 10 pagini din acest topic, si o sa aflii cam toate problemele acestei motorizari si cu rezolvarea aferenta.
     
  15. baba23

    baba23 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI a4 2000 tfsi 147 kw din 2005 motor BGB
    Salut la toata lumea la cati km se schimba lantul si intinzatorul. Masina mea e din 2005 si primul proprietar l-a schimbat in 2008 si masina acum are 125.000 de km
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Mar 2014
  16. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    De obicei se schimba daca face zgomot mare in mers. Ceva ca un zornait.
     
  17. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Saptamana viitoare schimb si eu lantul si intinzatorul, pe langa revizie si alte ceva maruntisuri.
    Sa vedem daca se schimba ceva in sunetul motorului. O sa filmez inainte si dupa.
     
  18. baba23

    baba23 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI a4 2000 tfsi 147 kw din 2005 motor BGB
    Salut,
    Pot sa bag ulei Motul 5 W 30 cu norma 504 00/507 00, sau trebuie neaparat Castrol long life cu aceeasi norma ?
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Mar 2014
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    baba despre uleiuri avem arie speciala. Dar citeste si acest topic integral penttru ca s-a mai scris de nenumarate ori ce ulei se foloseste la acest tip de motoare. Poti pune orice ulei care intruneste norma tipului tau de motor. Norma uleiul o afli din manualul de utilizare al masinii. Bafta.
     
  20. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Poti sa bagi Motul fara probleme.
    Silviu, cu siguranta o sa observi o imbunatatire, la mine s-a facut liniste in masina treptat, intai cu schimbarea lantului+intinzator, apoi cu schimbarea axei cu came si a pompei de benzina. Zgomotul de diesel a fost estompat complet.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta