1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoarele 2.0 TFSI - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de mariusgintonic, 2 Iul 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. baba23

    baba23 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI a4 2000 tfsi 147 kw din 2005 motor BGB
    Sunt curios Silviu, cum o sa se auda dupa. Merci pentru sfaturi baieti


    Eu in mers, nu mai aud nimic.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Mar 2014
  2. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Diferenta o observi in special la relantii, acolo ai parte de zgomotul de "diesel". In mers, zgomotul e atenuat mult. Nu e mare inginerie sa il schimbi, cata181 te poate ajuta, el s-a ocupat de schimbare la masina mea. Ca si costuri, piese+manopera, ajungi la vreo 1100-1200lei, piese OE.
     
  3. baba23

    baba23 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI a4 2000 tfsi 147 kw din 2005 motor BGB
    B-490-RZV Dar pana la urma ce trebuie sa schimb: din nou lantul si intinzatorul ?
    E obligatoriu sa schimb piesele ? Eu acum o aduc din Italia pentru ca sunt inca aici. Pot sa fac 2000 de km si dupa aia sa o reapar ? Ai un e-mail sa-ti trimit inregistrarea cu zgomotul ca sa-l auzi ? Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Mar 2014
  4. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Vezi putin mai in spate, am pus eu un filmulet de pe youtube cu zgomotul facut de masina mea. Daca ai ceva similar, solutia consta in schimbarea lantului+intinzatorului. Cel mai bine fa-ti un cont pe youtube si posteaza filmuletul acolo, apoi pune aici un link.
    P.s. nu sunt expert in 2.0 tfsi, doar s-a intamplat sa am si eu aceasta problema si sa pot constata beneficiile rezultate in urma schimbarii pieselor.
     
  5. baba23

    baba23 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI a4 2000 tfsi 147 kw din 2005 motor BGB
    Salut am facut diagnoza la masina si mi-a dat o eroare la turbo bypass care este de schimbat. Stie cineva cam cat costa ?
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mar 2014
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce test ai bagat pe ea ? Poate tester-ul.
    Daca nu ne arati eroarea intreaga va trebui sa ne dam cu parerea din 2 cuvinte care le-ai scris.
    Daca ti-a dat eroare pe turbo bypass, cel mai probabil este valva de pe turbina. (N249)
    Ai mai multe detalii aici.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mar 2014
  7. baba23

    baba23 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI a4 2000 tfsi 147 kw din 2005 motor BGB
    Cum arata by passul la mine, stie careva pentru ca nu il gasesc ? Masina mea este Audi A4 B7 TFSI din 2005
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mar 2014
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe turbina, unde am incercuit cu rosu.

    Modifica-ti in profil masina, modelul, codul motor si anul fabricatiei daca ai pretentia sa fii ajutat.
     
  9. baba23

    baba23 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI a4 2000 tfsi 147 kw din 2005 motor BGB
    Mersi mult pentru poza cu turbina deoarece m-a ajutat foarte mult sa imi dau seama unde e by-pass-ul. Ca sa umblu la el trebuie sa demontez scutul de sub masina ?
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mar 2014
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu pe unde exact poti sa ajungi la turbina, tu ar trebui sa stii, esti posesor de TFSI. Nu stii ce este acea valva, nu stii unde este pozitionata, nu stii cum sa ajungi la ea, dar tot te incapatanezi sa umbli acolo. La intrebarile care le pui te sfatuiesc sa te duci la un mecanic sa iti umble acolo.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mar 2014
  11. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Pt diverter valve 2 linkuri care ar tb sa te lamureasca deplin:
    http://www.youtube.com/watch?v=lQfUQuACkNM
    http://www.audizine.com/forum/showthread.php/327828-B7-A4-Timing-Belt-Change.
    Al doilea link este un diy despre distributie, dar contine la un moment dat niste poze foarte clare despre locatia acestui dv.
    Daca ai un pic de indemanare si o trusa cu un minim de scule este foarte simpla operatiunea. Dureaza un pic mai mult sa dai scutu jos daca ai asa ceva decat sa schimbi valva propriu-zisa.
     
  12. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Da, se poate pe dedesubt, ridici masina pe elevator, scoti scutul si vei vedea piesa in cauza.
     
  13. baba23

    baba23 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI a4 2000 tfsi 147 kw din 2005 motor BGB
    audibv Merci mult. Acum mi-am dat seama unde este pozitionat.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mar 2014
  14. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Am schimbat lantul (cu ocazia asta i-am facut si revizia) si asa cum am promis, filmuletele inainte si dupa
    http://youtu.be/nanINUcx9_k
    http://youtu.be/lU-HFmMagb0

    Eu n-am observat absolut nici o imbunatatire in privinta zgomotului. Asa sunt facute sa faca, si cu asta trebuie sa ne obisnuim :)
     
  15. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Ce lant si ce intinzator ai folosit? OE sau AM?
    Pompa de benzina de inalta presiune este stock sau ceva AM upgraded?
     
  16. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Lant si intinzator OEM. Pompa de inalte este APR (aftermarket). Dar pompa n-are nici o legatura, pentru ca nu s-a modificat sunetul cand am montat-o
     
  17. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Ai idee ce varianta de axa cu came ai? Ce cod..
    Probabil ca tu nu aveai probleme cu ele, sunt foarte multi pe forumuri in afara care au constatat imbunatatiri dupa schimbarea lantului si intinzatorului.
     
  18. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Eu am axe de S3.
    Am pus si un aparat de masurat decibelii inainte si dupa... Max 3-4db diferenta!
     
  19. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Cati km ai la bord? Vechiul intinzator avea uzura mare sau mai mergea?
    Eu as schimba lantul si intinzatorul doar ca am mai vazut pe net cazuri, cei drept destul de rare, carora de la uzura mare s-a rupt partea de sus a intinzatorului si drept urmare motorul a sarit de la punct. Zgomotul de diesel nu mi se pare asa deranjant si oricum se aude doar daca stai langa masina, din habitaclu este insesizabil
     
  20. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Am 110.000km. Lantul vechi arata exact la fel ca cel nou! Nici curbura nici lungimea nu diferea! O foarte mica uzura era pe intinzator... Dar nimic serios
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta