1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.4 benzina la Audi A2 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A2' creată de anda40, 9 Sep 2007.

  1. relikka 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A2 1.4I
    Am schimbat releul de la pompa de benzina si de o saptamana sunt "problem free" :salute:

    Ce e haios este ca releul se schimba in 2 minute, dar a durat aproape o ora sa il gasim (este sub podea, la picioarele soferului, si trebuie scoasa mocheta si dat la o parte un capac). Acolo este, daca am retinut eu bine, si computerul de bord - aviz celor care vor avea nevoie vreodata sa il gaseasca.

    Spun asta pentru ca la A2 lucrurile sunt puse in cele mai ciudate locuri - de exemplu bateria este in portbagaj.
     
    lowlife apreciază asta.
  2. mugur 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A2 1.4i
    Filtrul de benzina - linga roata din dreapta spate.

    Filtrul de aer - sub farul din dreapta fata - se scoate pe sub masina, dupa ce dai scutul jos.

    Filtrul de polen - este in interior (in masina), partea din dreapta, langa torpedou - iti pun si poze pentru el.

    Filtrul de ulei - se vede dupa ce dai capota jos - este cam pe mijlocul masinii si are cap de cheie.
     
  3. mugur 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A2 1.4i
    Pt. Anda40


    Pretul nu este mare.
    Sa nu uiti sa schimbi si cureaua de accesorii, daca tot o bagi in service, si filtrul de benzina - parca nu l-ai mentionat.
    Daca ai Service Plan-ul roaga-i pe cei de la service (daca este autorizat VAG) sa-ti spuna cind au fost schimbate bujiile - perioada de schimb este la fiecare 60.000 km.

    Mult succes!
     
  4. Jeoy with A2

    Jeoy with A2 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a8 2.5 tdi akn
    Iti poate spune la diagnoza ce ii de facut daca mergi undeva ca lumea ....
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Apr 2011
  5. nadia vlaicu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2010
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A 2 1.4 benzina 2001
    Audi A2 cu probleme

    Sunt fericita posesoare a unui A2. Am fost foarte incantata cand am primit-o (sotul meu mi-a facut-o cadou), insa acum am probleme. S-a aprins checkingul de motor, am fost in service, au pus-o pe tester si mi-au zis ca trebuie schimbata sonda lambda. Are un consum exagerat de carburant, aproape 9-10 la suta, iar la ralanti motorul se poticneste, nu merge continuu. Cand trag frana de mana si cobor din masina, scartie ingrozitorsi mai nou am sesizat ca in anumite situatii (ex. mica denivelare ) bate ceva pe stanga spate. Poate fi si toba? Daca cineva a mai intalnit astfel de probleme rog sa ma ajute.
    Cu multumiri,
    Nadia
     
  6. Jeoy with A2

    Jeoy with A2 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a8 2.5 tdi akn
    Pe spate, cum zici tu, suspensia poate fi de vina. Trebuie sa o ridici pe un elevator si de verificat suspensia pe spate.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Feb 2014
  7. raceanpaul 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    sebes
    Masina:
    audi A2
    Salut.
    Sunt nou pe forum. Am si eu o enorma problema cu un Audi A2 benzina 1.4 an 2002 cod motor AUA.
    L-am achiziționat de curand mai precis de 3 saptamani, de cand l-am cumparat imi merge motorul in 3 buji la relativ dar in sarcina el merge bine.
    Am fost cu el la un service unde mi-a pus testul si mi-a dat la CILINDRUL 2 RATEU PERMANENT
    A fost pusa bobina noua de proba, bujii noi, fise noi si tot degeaba.
    S-a verificat daca ii vine semnal la injectoare si ii vine la fel pe toate. Am schimbat injectorul, am măsurat compresia si a iesit 14 pe toate 4 pistoanele dar tot degeaba. Stie cineva ce ar putea avea. Am uitat sa adaug ca becul cel galben de motor imi palpie. Ar putea fi de la ECU ? A mai avut cineva probleme cu ECU ? Multumesc anticipat pentru ajutor.
     
  8. basrom

    basrom 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    a4,1,9 tdi pd 2001 AJM
    La un Audi A2 1.6 fsi cod motor BAD la scanare am urmatoarele erori aparute:
    17439 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
    P1031 - 35-00 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
    16684 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
    P0300 - 35-00 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
    16686 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
    P0302 - 35-00 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
    16685 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
    P0301 - 35-00 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
    16687 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
    P0303 - 35-00 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
    16688 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
    P0304 - 35-00 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
    Readiness: 1000 0001

    Daca ma poate ajuta cineva ii multumesc anticipat.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
  10. basrom

    basrom 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    a4,1,9 tdi pd 2001 AJM
    Salut,
    Ajutor dacă se poate la motor 1.6 fsi cod BAD. Am eroare de misfire pe toți cilindri. Martorul în bord sta o perioada aprins după care începe sa palpaie.
    Am schimbat buji, verificat bobine. Sterg eroarea dispare, pornesc masina și într-un minut apare iarăși.
    Masina pirde din putere in sarcina si oscileaza relantiul la 680-720. Merci.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    basrom te rog sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  12. ionut_mara

    ionut_mara 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2013
    Locație:
    Ørsta, Norvegia
    Masina:
    ex-Audi 1.8, 125 cp 2001, Audi A2 1.4 75Cp 2001, Bmw 318D 2006
    salut, am si eu o nedumerire. Detin un A2 1.4 benzina la care intampin o problema. Atunci cand incerc sa plec dp loc, indiferent ca este viteza 1 sau marsarier, motorul are tendinta de a se opri --- scade mult turatia, si intensitatea luminilor. Trebuie turata ceva mai mult decat normal. Am schimbat la ea filtru de aer, bujii,ulei + filtru si termostatul, cureaua de accesorii + rola de la intinzator. Am observat si ca sunt momente cand ac-ul se opreste si porneste imediat dar ma gandesc ca este altceva. Detin Vag-com dar nu reusesc sa citesc de la motor nimic primesc eroarea aia in care spune ca nu poate accesa ECU. In rest masina se comporta bine la drum, fara ezitari, creste foarte repede in turatii si la viteza. Poate fi o problema de filtru de benzina ceva sau doar ceva legat de ambreiaj... Multumesc anticipat
     
    Ultima editare: 5 Ian 2016
    Vali_A2AUA apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum incerci tu sa citesti la motor ? Incearca sa faci o scanare, nu sa citesti parametri.
    Scoate filtrul de benzina si ambreiajul din ecuatie, daca acolo era problema ta nu trebuia sa iti scada intensitatea farurilor.
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Dar baga in ecuatie o posibila "masa" care nu face bine contact undeva...si vezi la final da cu virgula ? :)
     
  15. ionut_mara

    ionut_mara 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2013
    Locație:
    Ørsta, Norvegia
    Masina:
    ex-Audi 1.8, 125 cp 2001, Audi A2 1.4 75Cp 2001, Bmw 318D 2006
    Audi 66, nu vreau sa citesc parametrii reali ai motorului ci pur si simplu sa scanez erori stocate, doar ca atunci cand vreau sa se logheze la motor-- incearca de cateva ori si apoi renunta, trece mai departe la frane, AC, comfort.... Imi citeste toate modulele in afara de motor si am inteles ca face asa pt ca nu este un vag -com profesional ( este luat dp ebay ) imi da eroarea aia cu 1314 gen

    Control Module Part Number: 8Z0 907 379 B
    01314- Engine Control Module
    79-10- Please check fault codes- intermittent
     
  16. Silviu2403 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A2, 2002, 1.4 Benzina
    Salut, am un Audi A2 1.4 benzina, 55kw din 2002. Masinuta merge foarte bine insa am urmatoarea problema cu ea. Se aprinde martorul motor cam dupa 150km de mers dupa ce sterg eroarea. Eroarea este de sonda lambda de dupa catalizator, exceed limit. Masina are ceramica din catalizator scoasa pentru ca se sparsese si zdranganea, asa mi-a spus fostul proprietar. Masina merge bine, nu am simtit ca ar avea probleme. Ce ma sfatuiti sa fac, sa ii pun catalizator sau ce sugestii aveti?

    Multumesc
     
  17. Mirela adina 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a2 motor 1.4 2001
    Bună seara,
    Tocmai am aflat ca am blocul motor fisurat la masina. Având în vedere ca sunt femeie și habar nu am ce e ala, am încredere în mecanic care mi-a spus ca trebuie schimbat motorul.
    Ma poți ajuta cineva cu vreo informație despre unde pot găsi unul second-hand ?
    Am un Audi A2 din 2001 motor 1.4, 16 valve și tipul motorului cică este AUA.
    Va mulțumesc.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Google, dezmembrari.
     
  19. Vali_A2AUA 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A2, 1.4 benzina, 2001
    Am avut o problema asemanatoare cu cea a lui raceanpaul si am rezolvat-o schimbând injectorul. Ma lăsat cilindrul 1 după 20 de km de la alimentarea la o benzinărie Mol.
     
  20. Vali_A2AUA 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A2, 1.4 benzina, 2001
    Salutare,
    Am si eu o problema la mașinuța mea, după ce pornesc masina si o las la ralanti are un tremurat foarte ușor când motorul este rece, tremuratul devine tot mai tare odată cu încălzirea motorului, câteodată mi se mișcă si acul turometrului in tandem cu tremuratul motorului. Intr-o zi la semafor mi s-a oprit si motorul, am lăsat-o sa trepideze, acul turometrului misca si la un moment dat s-a oprit.
    A trecut cineva prin experiențe de acest gen?
     

Distribuie pagina asta