1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la A4 B7 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de cristian_1970, 6 Dec 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Costygym Cat ulei ? Daca ai gasit foarte putin, e normal deoarece se depune ulei pe fundul intercooler-ului din cauza vaporilor.
    Daca ai gasit ulei mult, turbina ta e pe duca.
     
  2. Gixi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2017
    Locație:
    Hargita
    Masina:
    A4 B7 1.8 T
    Buna seara!
    Am un A4 B7 1.8 T care uneori nu porneste. Cred ca e problema cu releul pompa de benzina. Stiti codul pentru releu?
    Multumesc
    IMG_20170711_192149.jpg
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu cred ca problema ta este in alta parte. Citeste topicul asta integral si schimba tot ce este scris in topic.
     
  4. Costygym

    Costygym 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI quattro cod motor:PBG
    Salut, am dat jos supapa de la turbo si nu prea imi dau seama ce semne de uzura ar trebuii sa prezinte?
     
  5. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Este modelul revizuit cu pistonas de plastic. Nu ai ce semne de uzura sa observi pt ca acest model nu mai are probleme. Iti atasez o poza cu modelul cu probleme si cel revizuit ca sa intelegi.
     
  6. Costygym

    Costygym 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI quattro cod motor:PBG
    Salut
    Am si eu un audi a4 b7 2.0 tfsi quattro cu probleme cu alimentarea. Mai exact masina se opreste in mers iar uneori la turatii mai mari imi taie benzina. Cum as putea sa masor presiunea pompelor de benzina ?
    Multumesc
     
  7. pateriaclaudiu

    pateriaclaudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a4 b7 ,2.0 tfsi,2005/audi a5 2.0tfsi 2010
    Pentru început schimba tachetul de la pompa de inalta presiune cea de la motor .dacă este îndeajuns de uzat poate crea problema asta.
     
  8. Costygym

    Costygym 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI quattro cod motor:PBG
    Am inteles, asa am sa fac✋
     
  9. stryker1 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A4, 1.8T, 2007
    Salutare. De ceva vreme ( vreo 10 zile ) am probleme ( inițial mai rare, ulterior, din ce în ce mai des și mai grav) cu pornirea. Adică, dau la automat , uneori și de peste10 ori până sa pornească. Am observat ca întâmpin această problemă după ce mașina staționează mai mult ( 8-24h), iar o dată ce pornește nu mai am această problemă la următoarele porniri. In mers, motorul nu și-a schimbat comportamentul. O să schimb filtrul de benzină zilele astea (sunt vreo 3 ani de când nu este schimbat), dar nu prea cred că de aici ar proveni necazul. Dacă cineva are o opinie / a avut aceleași probleme, atunci orice sfat este binevenit. Mulțumesc.
     
  10. Costygym

    Costygym 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI quattro cod motor:PBG
    Am schimbat tachetul de la pompa de inalte si tot asa se manifesta... azi nu a vrut sa porneasca deloc...
     
  11. Costygym

    Costygym 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI quattro cod motor:PBG
    Salut aveti idee ce inseamna codurile astea?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Diagnoza o faci cu VCDS sau Odis in engleza.
     
  13. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    P310B - Pompa de combustibil din portbagaj. Problmea relativ comuna la B7. Se forteaza prea tare sa lucreze la capacitate maxima. Poti verifica capacitatea la care lucreaza cu VCDS.
    P0442 - e vaporizatorul (ala care tacane si face tfsi-ul sa sune ca un diesel) - 06E 906 517K. Poate cauza relanti instabil daca e stricat.
    P2539 - Senzorul de joasa presiune a combustibilului. Cel mai probabil din cauza pompei din portbagaj.
     
    Bogdan.p și Maruta apreciază asta.
  14. Costygym

    Costygym 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI quattro cod motor:PBG
    Am inteles, iti multumesc mult pentru informatii. Am uitat sa precizez faptul ca am gasit cele doua conducte de benzina putin turtite (par a fi fost lovite de o bordura sa ceva de genul). Ma puteti ajuta cu un cod de original pentru ele ?
     
  15. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    Lasa o poza sa vad despre ce e vorba.
     
  16. Costygym

    Costygym 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI quattro cod motor:PBG
    Despre conducta asta este vorba:
     
  17. ionutalexandru2017 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2017
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi a4 b8 2009
    Salut, imi poti spune te rog, ai aflat de la ce e acel sunet ?
     
  18. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ti le gaseste oricine de la un magazin de piese. Problema e ca sunt scumpicele (parca 400 lei bucata?). Mai bine le iei din dezmembrari din orasul tau.
     
  19. RupeDoiu

    RupeDoiu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE FWD
    Da, era prea desfacut wastegate-ul. Strange 2 spire din actuator si ar trebui sa se rezolve problema.
     
    ionutalexandru2017 apreciază asta.
  20. ionutalexandru2017 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2017
    Locație:
    Campina
    Masina:
    Audi a4 b8 2009
    Multumesc frumos :)
     

Distribuie pagina asta