1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Problema e cauzata de segmentii de radere, nu de soft...
     
  2. stefan.o 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    -
    Salut băieți,

    S-a rezolvat problema consumului excesiv de ulei de când cu facelift ul din 2011? Merg la sigur cu un model din 2012 sau încă exista riscuri?
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu, nu s-a remediat nimic.
     
  4. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    S-a remediat problema consumului la facelift, ma rog eu asa cred. : ) Eu am A5 2012 1.8 TFSI 170 cp. In 10 000 km am completat cu 1.1 Lit. Niciodata nu mi s-a aprins martorul de ulei. Doar am completat eu ca mai scadea cate putin. Un prieten cu A4 B8 facelift an 2013 acelasi motor ( CJEB ) la fel, a completat foarte putin de la o revizie la alta pentru ca el nu merge cu masina in oras. Eu merg zilnic cu ea prin oras .. trafic bara la bara si am observat ca in oras imi consuma mai mult ulei decat la drum intins. Tinand cont de canicula 34-35 de grade, plus ca mergi numai cu viteza 1 si viteza 2, bara la bara eu cred ca este normal un consum de 1.1 Litri in 10.000 Km. Mie mi se pare foarte bine pentru un motor turbo benzina acest consum.
     
    Bogdan124667 apreciază asta.
  5. Cătălin Ch

    Cătălin Ch 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2018
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi A5 cupe 1.8 tfsi 2011
    Salutare,
    Imi puteti spune cum ati rezolvat problema consumului de ulei ? Am un A5, tot motor de 1.8 TFSI 2011, 160 cp. Am problemama cu consumul de ulei. Mulțumesc anticipat.
     
  6. Cătălin Ch

    Cătălin Ch 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2018
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi A5 cupe 1.8 tfsi 2011
    Salutare,
    Detin de curând un Audi A5 1.8 TFSI din 2011. Normal vad citind pe forum, am aceiași problema cu consumul de ulei . Vrând să remedieze problema, am apelat la service@soft-tuning.ro. Aceștia mi-au spus că se poate rezolva prin schimbarea epuratorului de gaze într-o versiune noua + resoftarea softului mașini tot cu o versiune noua, in caz că e cel vechi. Îmi puteți spune daca e posibilă rezolvarea problemei consumului de ulei, prin aceasta operațiune ? Mulțumesc anticipat.
     
  7. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Nu, nu poti rezolva din soft niste piese defecte fizic.
     
    Cătălin Ch apreciază asta.
  8. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    A5 2014 2.0 tfsi quattro. Nu a scazut vizibil, uleiul intre revizii (10.000 km).
     
    SAdrian04 apreciază asta.
  9. Cătălin Ch

    Cătălin Ch 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2018
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi A5 cupe 1.8 tfsi 2011
    Mulțumesc , asa m-am gândit și eu ,doar că cei de la Service Soft-Tuning erau foarte convingători . Mai am o întrebare !
    Mașina nu consuma ulei atata timp cât mergi normal , când îi dai talpa situația se schimbă și consumul de ulei crește semnificativ . Există posibilitatea să fie din alta parte, gen turbina s-au epuratorul ? Întreb pentru că urmează să intre mașină în service și să fie desfăcut motorul.
    Mulțumesc anticipat !
     
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ei stiu franturi :)

    Ce spui tu de schimbare PCV si schimbare soft motor e prima chestie pe care o face dealerul cand te plangi de consum de ulei (stage 1 repair sau ceva de genul asta).
    Valva PCV e revizuita si pt 2.0tfsi costa in jur de 350 lei. Pune DOAR originala. Innoirea softului cred ca o faci cel mai sigur la reprezentanta, nu stiu cum ai fi sigur ca servisul respectiv chiar iti schimba softul si ca e ce trebuie. Sper ca nu ti-au sugerat "bonus" si soft crestere putere :)

    PS: din tot ce am citit eu, nu a scapat nimeni de probleme inlocuind PCV si innoind softul, doar ameliorari infime.

    Vrei sa rezolvi problema, trebuie schimbate pistoanele! poti gasii detalii pe larg si coduri in topicul cu motoare tfsi la A4 B8. Sugerez sa studiezi cu mare atentie ca sa nu te pomenesti ca servisul iti schimba doar segmentii sau iti baga pe gat si biele la pistoanele revizuite.

    PS: cere garantie, toti din afara ofera garantie la lucrarea respectiva. Nu exista "asa e ele domne noi am incercat".
     
    Cătălin Ch apreciază asta.
  11. Cătălin Ch

    Cătălin Ch 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2018
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi A5 cupe 1.8 tfsi 2011
    Mulțumesc frumos pentru sfat.
    Am găsit pe cineva în Târgoviște , care susține că am mai făcut și știe ce face . Înlocuire segmenți+alezat pistoane și asa mai departe. Însă sunt in dubii deoarece mașină nu consumă ulei atâta timp cât mergi normal, ci doar când îi dai talpa. Am și unele scurgeri, pe la semeringul dintre cutie și motor, pe la distribuție și am zis ca le rezolv pe toate când desfac motorul. Repet, mașină nu consumă dacă mergi normal. E posibil sa fie alta alta cauza ?
     
  12. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    In manualul service de la 2.0tfsi (2.0tsi) se spune ca:

    upload_2018-9-11_15-18-21.png

    Pe de alta parte, toti cu care am vorbit honuiesc blocurile la schimbare pistoane.
    Nu cred ca trebuie alezate din oficiu, ci masurat ovalitatea si alezat DACA e nevoie (probabil nu).
     
  13. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @Cătălin Ch dupa cum spune si colegul @lowlife este o greseala sa mergi pe alezatul pistoanelor si doar inlocuirea segmentilor fiindca nu se va remedia problema respectiva iar in final vei ajunge fie sa vinzi masina doar ca sa scapi de ea, fie sa inlocuiesti pistoanele cu totul. In ambele situatii vei pierde bani mai multi si, bineinteles, timp drept urmare eu recomand sa nu alegi scurtaturile ci sa mergi pe varianta recomandata de ceilalti colegi.
     
  14. Cătălin Ch

    Cătălin Ch 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2018
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi A5 cupe 1.8 tfsi 2011
    Salutare,
    Am achiziționat un A5 1.8 tfsi, 118 KW din 2011 și bineînțeles ca am probleme cu consumul de ulei. Am segmentat mașina, acum o luna și degeaba, aceiași problema. As dori sa iau legătură cu dumneavoastră, pentru a ma îndruma în luarea cea mai bune decizi. Nu mai știu ce sa fac, ce sa zic. Am cheltuit niște bani de pomana. Mulțumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Oct 2018
  15. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    cat ulei consuma?
     
  16. Dan.o

    Dan.o 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Q7,3.0 TDI DHXA, 2019
    Ma scuzati ca poate nu am citit tot topicul dar am si eu o intrebare de baza. M-am speriat de ce consumuri de ulei am citit ca aveti pe aici. Nimeni nu a avut asemenea consumuri in perioada de garantie a masinii luata de noua ? Dealerul/producatorul ce zice despre asta? Nu pot sa inteleg cum de reparatia costa zeci de milioane daca nu si mai bine si nimeni nu s-a sesizat la scurt timp dupa ce a luat masina de noua ? Nu inteleg...

    P.S: Ma tenteaza si pe mine un A5 TFSI si urmaresc problema...cat pot
     
  17. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Eu am A5 1.8 TFSI facelift cel de 125 kw 170 cp. Mi-a consumat aproximativ 2 litri de ulei in 15.000 km. Problema mare este consumul de ulei la generatia non facelift.
     
  18. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Sunt motoare care papa mai mult si motoare care papa decent. Iti recomand, daca si vanzatorul este de buna credibta, sa faci un test de ulei la reprezentanta inainte sa cumperi masina.
     
  19. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    apropo..la prima revizie cand am luat masina.. am folosit motul 5w30 x clean + .. si acum am bagat Ravenol 5w30 VMP.. momentan pe asta nu l a consumat deloc...am citit pe emag un review la acest ulei Ravenol si cineva zicea ca la mazda 3 mps, pe cel motul il manca incredibil de repede iar de cand a trecut pe ravenol, nu mai consuma.
     
  20. Dan.o

    Dan.o 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Q7,3.0 TDI DHXA, 2019
    Eu ma uitam dupa un TFSI de dupa 2013 ca idee. Citisem ceva ca dupa 2012 s-ar mai fi rezolvat din problema. Se confirma asta?
     

Distribuie pagina asta