1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. Stratone Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2012, 2.0TFSI CDN 211CP
    Nu are erori pe tester. Bujiile si bobinele nu le-am schimbat, dar parca nu as schimba asa la ghici, cum am dat banii degeaba pe PCV. Daca ar fi de la bujii/bobine, ma gandesc ca ar trebui sa aiba missfire macar pe un cilindru.

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
  2. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Nu chiar, eu la 1.8t aveam un mers nasol, neliniar sa zic, cu bobine noi fara erori pe tester. Cel mai bine imprumuti niste bujii si bobine de la cineva.
     
  3. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Eu am schimbat bujiile si bobinele, acum mersul este mai liniar, iar vibratiile si micile intreruperi au disparut.
     
  4. Adi69pas 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5, 1.8, 2012
    Salut, eu sunt Adi, am un a5 1.8 fabricat in 2012. Il am din 2016 si pana acum nu am avut probleme cu el. S-a aprins check engine si am fost să-l pun pe tester. Erorile sunt cele de jos din poze. S-a întâlnit cineva cu ele, rezolvari?
    Va multumesc.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cine ti-a facut diagnoza trebuia sa-ti spuna si rezolvarea. Fa diagnoza cu VCDS original si nu clona mizerie chinezeasca. Asa ca mergi la cineva care se pricepe la diagnoza cu adevarat si nu doar iti arata ca ai eroare. Gasesti colegi profesionisti aici in Bucuresti. Bafta.
     
  6. Adi69pas 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5, 1.8, 2012
    Am fost la o reprezentanta (alta marca nu pentru Audi) si i-au explicat ceva de un senzor de gaze,. A rămas ca il suna maine sau poimaine sa revina dupa ce aduc piesa. Ma gândeam ca s-a întâlnit și altcineva cu problema asta. Merci
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand ai Audi mergi la reprezentanta Audi nu la alta reprezentanta care nu are nici o treaba cu marca asta. Adica in primul rand tu nu ai fost la electrician auto profesionist pentru masina ta, ci ai fost la niste agarici. Cine are diagnoza pentru VAG trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  8. Mihaii911 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.0 TFSI 2011
    Salutare, sunt nou pe forum , sper sa postez problema mea in rubrica corecta .

    Detin un Audi A5 2.0 TFSI 2010

    Problema mea se manifesta astfel : cand se incalzeste motorul (eventual dupa ce merg mai brutal cu ea , in turatii mai mari) si ma opresc la semafor, ralantiul creste putin peste 1000 rpm dupa care scade inapoi la valoarea normala (facand asta in mod repetat). Cand masina se afla in timpul mersului la o turatie intre 2000- 2300 rpm si i-au piciorul brusc de pe acceleratie, masina face frana de motor destul de violenta. (Am martorul aprins in bord check engine)

    Am fost la o diagnosticare unde mi-a aparut o singura eroare si anume : 16891/P0507/001287

    Am citit in dverse locuri ca ar putea fii din mai multe cauze, printre care clapeta de acceleratie, ceva vaccum-uri, valve

    Am curatat clapeta de acceleratie, verificar rotitele din interior, toate par sa fie ok, mecanicul la care am fost zice sa schimb clapeta ca este de la partea electrica a ei. Mie mi se pare ceva din vaccum mai mult.
    Valva PCV poate face frana de motor pe la turatia respectiva ?

    Orice sfat e bine venit, multumesc frumos ! (revin cu rezolvarea in caz ca o rezolv intre timp)
     
  9. Muncaciu Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2015
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A5, 2700 cmc , 2009
    Salut. Am si eu un Audi A5 sportback 2.0 tfsi quattro S tronic de 211 cai , recent l-am cumparat si am observat ca are un consum mare de ulei (cam 1 litru la 800-1000 km) am inteles ca rezolvarea consta in inlocurea segementilor sau intr-un caz mai rau si pistoanele. M-am interesat de preturi la piese iar pe original sunt foarte foarte scumpe. Intrebarea mea e urmatoare : in cazul in care as folosi piese aftermarket gen pistoane si biele forjate care sunt facute sa duca si 700 de cai (am gasit set la 990 euro) ar afecta in vreun fel fiabilitatea pe viitor ? Gen sa ajung la aceeasi problema cu consumul uleiului ? Sau sa trebuiasca inlocuite si alea pt ca nu duc multi km. Nu ma intereseaza performante , nu vreau putere , vreau doar sa rezolv problema consumului de ulei. Doresc sa raspunda doar cine e cunoscator si nu amator. Va multumesc anticipat pt ajutor
     
  10. Mihaii911 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.0 TFSI 2011


    Am venit si cu rezolvarea , dupa cum am spus .

    Problema s-a rezolvat prin schimbarea valvei PCV.
     
    cogdao apreciază asta.
  11. Alex.marian.petrache 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2018
    Locație:
    Tg-carbunesti
    Masina:
    Audi a5 1.8 tfsi
    Salut,
    Cand e cald afara sau foarte umed mi se aprinde EPC + ESP, scade puterea si incepe sa tremure. Am pus-o pe test si imi dadea probleme la clapeta de acceleratie. Am schimbat-o si nimic, tot la fel face. Nu stiu ce sa mai fac. Am fost si la reprezentanta Audi de la Valcea si acelasi lucru mi-au zis.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cu piesa noua si obligatoriu originala ? Ai fost la electrician auto profesionist, nu un agarici, pentru diagnoza ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Cel care a facut diagnoza s-a consultat cu un mecanic pentru ceea ce este de facut ? Nu mecanciul face diagnoza si nu electricianul rezolva probleme mecanice. Cred ca nu ai urmat acesti pasi.
     
  13. Stratone Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2012, 2.0TFSI CDN 211CP
    Salutare! In urma cu cateva luni am avut ghinionul de a se rupe lantul de distributie, drept urmare m-am ales cu un motor facut praf.
    Ca urmare am decis sa inlocuiesc motorul defect cu un alt 2.0tfsi din dezmembrari, acelasi cod, dar din 2011. Toate bune pana astazi cand mi s-a aprins in bord EPC-ul si mesajul "Engine Oil Speed" . Am tras pe dreapta, am asteptat cateva minute, am verificat nivelul de ulei, era unde trebuie. Am repornit masina iar avertizarea a disparut si nici nu a mai aparut dupa aia.
    Aveti idee cam ce ar putea fi?
    Multumesc!

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Se face diagnoza la profesionisti NU la mecanici. La mecanic te duci dupa ce faci diagnoza.
     
  15. Mzet 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A5 1.8 TFSI
    Salut.
    Am schimbat recent uleiul la Audi A5 1.8 TFSI si mecanicul mi-a zis ca a observat ca pierde ulei pe la garnitura pompa vacuum.
    Stiti cumva daca se poate sa piarda ulei pe acolo ? Este mult de lucru sa schimbe garnitura pompa vacuum ?
     
  16. stefan_tiberiu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2014
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi tt 1.8 2002
    Salutare, intrucat nu am gasit prea multe informatii pe google, as dori sa va intreb pe voi posesori de 1.8 si 2.0 tfsi, ce consum real are masina, sau daca la facut cineva la 'rece'. Pentru ca specificatiile producatorului sunt irelevante : urban - 7.3-7.8 l/100 km si extra urban - 4.9-5.6 l/100 km, la care am mai adaugat 2/3 litri, si totusi am vazut o poza de la cineva din Bucuresti cu consum de 15l in oras.

    Detin un motor 1.8 turbo 2002 si sunt ok cu consumul, dar pentru generatiile astea noi sa depaseasca in oras 12l + ac pe timp de vara e prea mult, optez pentru Diesel mai bine.

    Multumesc,
     
  17. Icemix 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2018
    Locație:
    Carei
    Masina:
    Audi A5, 1.8 TFSI, 2008
    Vreau sa specific, ca eu conduc sportiv. Scot cam 7 pe afara, iar maximul a fost parca 14 in oras, iarna, plimbarica la 20 30 la ora. Inainte am avut 2.5 tdi. Am incercat sa merg mai incet, dar repede mi-a trecut. Iti iei turbo benzinar pentru ca vrei sa mearga masina, consumul e pe locul 2. Bucura-te de ea si condu-o cum iti pica bine.
     
  18. alexvasile

    alexvasile 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A5, 1.8tfsi, 2012
    Specificatiile sunt perfect relevante.consumul in oras poate fi si de 6 si de 12 in functie de trafic. in extraurban am scos si consum de 4.5 intre bran-brasov. 5.5% brasov-constanta.mers regulamentar. bineinteles ca in oras poti sa scoti si consum de 20 daca mergi putin prin cartier la rece cu opriri dese. Consumul mediu pe ultimii 5000km e 7.1% audi a5 1.8Tfsi 170cp2013. Trebuie sa intelegi ca un diesel nu va consuma cu mult mai putin in aceleasi conditii de trafic greu(bucuresti-ore de varf),sa intelegi ca vei omori un diesel daca circuli preponderent in oras si sa iei in calcul si intretinerea la un diesel comparativ cu benzina.(EGR care se infunda, filtru DPF care se infunda la diesel iar la benzina nu,alte probleme cu injectoare si turbina care apar preponderent la diesel). Intereseaza-te ce inseamna consum mediu si cum se fac acele teste.. Am detinut BMW320d 184cp(unul dintre cele mai eficiente si economice din clasa) care scotea un consum cu 1 litru mai mic decat benzinarul Tfsi,dar la care intretinerea era mai scumpa (la revizie adauga un filtru de motorina de aprox200ron,Tfsi nu are filtru de benzina care sa se schimba) si la care se infunda filtru de particule la aprox. 200 000km. curatarea a costat 1000ron. Fa tu calculele care e mai avantajos:benzina sau diesel. Nu mai zic de sunetul specific diesel vs benzina sau poluarea specifica diesel..

    Atentie ce vrei sa cumperi. Tfsi generatie nou inseamna dupa Facelift 2012: motoarele de 170cp respectiv 211. Daca te zgarcesti la bani si cumperi ceva mai vechi vei avea probleme mari cu consumul de ULEI! si necesita segmentare. :D
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Stefan
    1. Ti se pare ca aici pe acest forum discutam despre consum la masinile astea ? Iti spun eu ca nu. Majoritatea topicurilor despre asta sunt inchise definitiv si nu se accepta asemenea discutii aici pe forum.
    2. Crezi ca are relevanta consumul cand iti cumperi marca asta de masina ? Consuma cat vrea ea si iti spun eu ca poate consuma si 20 % in oras daca folosesti masina in bataie de joc si fara discernamant.
    3. Ti se pare ca aici este topic dedicat consiliere achizitie ?

    Si nu in ultimul rand cand te gandesti la consum atunci cand vrei sa cumperi o masina care costa, de noua, multe zeci de mii de euro inseamna ca ai gresit achizitia sau nu iti permiti intretinerea acelei marci de masina. Cu asta incheiem discutia despre consum si fara alte replici la acest mesaj.
     
  20. OctavBalan

    OctavBalan 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Q8, 3.0 TDI Mild-Hybrid, 2022
    Salut, nu se schimba greu, fiind prinsa in e șuruburi, daca imi amintesc cu cheie de 10 sau 13, după ce o dai jos, are pe spatele ei încă vreo 5 șuruburi si ajungi la garnitura.

    Ai grija ca suruburile sunt direct în capacul de la motor, sa nu rupi filetul, nu forța la strângere...
     

Distribuie pagina asta