1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. Andrei Simion 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 1.8 TFSI 2014
    Condus numai in Bucuresti: mediu am 10.2 l/100km pe ultimii 5k km. In functie de trafic, depinde destul de mult, dar eu am cam asa: trafic de ora 5-6 vara cu AC 13 litri. Intre 7-8 scot lejer intre 9 si 10 l/100km.
    Condus pe autostrada la 120 km/h: 6.2 l/100km.
    Condus pe DN la 90 km/h: 4.5l/100km.
    Presupun ca se poate scoate mai putin in oras. Eu am fost placut surprins de eficienta motorului, mai ales ca vin de pe 1.9 tdi.
     
    lowlife apreciază asta.
  2. Robertobagio

    Robertobagio 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A5 2018 2.0Tfsi 252
    Salutare,
    Am observat de anul trecut ca după ce se încălzește gen Aprilie, Mai am probleme cu pornirea câteodată după ce las motorul (5-6h) gen pornește așa cam precipitat!La rece dimineața parca sta cam mult șocul electronic (1000-1100rpm)având in vedere ca sunt peste +15 grade afara!Am pus diagnoza pe ea nicio eroare am schimbat bujiile tot la fel astăzi am cumpărat un senzor OE de temperatura lichid răcire am citit pe un forum ca poate e de acolo!Intrebarea mea știe cineva unde e senzorul asta (1.8tfsi 2013 Cjeb)
    Mulțumesc anticipat!
     
  3. Stratone Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2012, 2.0TFSI CDN 211CP
    Salutare! Se dau urmatoarele: motor 2.0 TFSI cod CDN undeva la 130 000 km. Dupa ce se incalzeste uleiul, in idle, imi apare martorul de presiune ulei insuficienta. Cum accelerez putin peste 1000 turatii, eroarea dispare. Am inlocuit switch-ul de presiune de doua ori, am schimbat uleiul, filtrele, demontat baia de ulei, verificat pompa de ulei, distributia schimbata de 6 luni. Chiar nu-mi dau seama de unde vine problema. Ceva idei ? Merci.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se schimba locatia senzorului de presiune. S-a mai discutat.
     
  5. zubi100 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2019
    Locație:
    Maramureş
    Masina:
    Audi A5,2.7 2009
    Salutare,
    Am un Audi A5 motor 2.7 Tdi automat din 2009,am remarcat ca are o problema undeva cu uleiul de motor,scapa pe undeva putin dar sigur,nu am apucat sa ma duc cu ea la un service auto pt ca sunt plecat momentan din tara iar masina e In tara.C
    Care ar putea fi problema ? Am mai vazut un post cu aceeasi problema dar baiatul respectiv nu a lasat un raspuns cu care i’a fost problema si la el,altcineva a zis ca e posibil sa fie garnitura ca aia e eterna problema a masinilor daca scapa ulei.Atasez si o poza,poate v’ati confruntat careva cu aceeasi problema.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu suntem la ghicitoare. Masina se duce la un bun mecanic dupa ce se spala motorul bine de tot si se urmareste pierderea. Restul sunt divagatii pe langa subiect deoarece pot fi zeci de cauze pentru pierderea aia de ulei si nu facem supozitii aici aiurea si inutil. Bafta.
     
  7. Manuel23 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A5 B8 2.0 Tfsi , an 2012
    Salut.
    Detin de 2 luni un Audi A5 2.0 tfsi , cutie automata , quatro , an fabricatie 2012.
    Am uneori probleme la pornire( 4 din 10 incercari nu porneste motorul ) , motorul unori trepideaza tare la apasarea butonului start engine si se opreste..nu se intampla des..dar uneori incerc de 2-3 ori pana porneste..alte simptome nu am observat..odata pornita masina merge bine , accelereaza si se tureaza normal.
    Eroare la tester amestec prea bogat de combuatibil.
    Am schimbat bujiile la un service Audi si mi-au recomandat sa continui cu demontarea catalizatorului si apoi verificarea injectoarelor.
    La un alt service / tester a aparut eroare : clapeta de acceleratie defect mecanic.
    Aveti ceva sfaturi cu ce sa incep reparatiile sau care ar putea fi cauzele?
    Multumesc
     
  8. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Verifica clapeta, eventual fa-i o curatare.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
     
  9. RazvanA5 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A5
    Salutare, am un Audi A5 1.8TFSI si la o accelerare mai brusca se aprinde martorul EPC. Dupa ce opresc motorul si îl pornesc din nou, eroarea dispare. Pe tester îmi dă "Pressure to high on cylinder 3". Pana acum am schimbat bujia 3, injectorul 3 și am inversat și bobina 3 cu 2, și nu îl ultimul rand un update de soft.. degeaba.. Daca m-ar putea ajuta cineva cu un răspuns i-aș fi recunoscător.

    https://drive.google.com/file/d/1AXaNYVVmJRGTrIelcbfYmA6t5cq5g1Ki/view?usp=drivesdk
     
    Ultima editare: 25 Oct 2019
  10. Manuel23 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A5 B8 2.0 Tfsi , an 2012
    Am curatat clapeta..nu s-a schimbat nimic..
     
  11. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salutare,
    Mașina in cauza A5 1,8 TFSI CJEB 2012, manuală. Problema e atunci când accelerez mașina, fie sa plec de pe loc fie sa o accelerez pur și simplu, turațiile nu scad imediat ci scad puțin sacadat și pare sa se autotureze, deci neregulat preț de 1-2 secunde după acces scade normal pana la 900 ture
    Precizez ca asta se întâmpla fie la cald fie la rece dar mai rau se vede la rece. Nu am mai văzut așa ceva la o mașina și nici nu am găsit ceva similar pe forumuri. Pe tester nu are erori se accelerează liniar nu întrerupe, nu are martori aprinși in bord.Mulțumesc anticipat.
     
  12. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Incearca sa cureti clapeta de acceleratie.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
     
    AudiFannn și lowlife apreciază asta.
  13. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salut cogdao,
    Incerc sa o curat la service, dar cu mecanicii din ziua de astăzi vreau sa întreb 2 lucruri:
    1 Se calibreaza, recentrează sau cum s-o numi după ce o desfac ?

    2 Trebuie sa efectuez vreo operațiune înainte de a desface clapeta de pe mașina ? Mulțumesc mult si un an nou sănătos și bun alături de cei dragi.
     
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Nu ai ce sa faci la service. Sunt 4 suruburi. N-ai un prieten cu VCDS ? Eu dupa ce am demontat clapeta, am curatat-o si am pus-o la loc (A4 B8), masina mergea foarte foarte urat, cred ca s-a si oprit. Dupa calibrare a mers perfect. Deci inclin sa cred ca trebuie calibrata.

    Cred ca am facut ca una din variantele de aici:

     
    AudiFannn apreciază asta.
  15. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Merci pentru raspuns
     
  16. Iulian321

    Iulian321 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 1.8TFSI CJEB 2013
    Mai intai de toate sa scoti obligatoriu borna “-“ de la baterie. Sa nu faci ca mine. Am facut artificii cand mi-am scos clapeta de acceleratie si am atins-o de alternator. Dupa demontat, curatat, montat, trebuie “adaptata” cu VCDS. Spor.
     
    lowlife apreciază asta.
  17. Adi24

    Adi24 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A5 2.0tdi quattro 2014 CGLC
    Cred ca gasesti in rubrica de prestari servici ceva baieti care se pricep si te pot ajuta.
     
  18. Radu1.8t 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Curtea de Arges
    Masina:
    Audi A4 1.8t 2002
    Salutare. Am un audi a5 1.8tfsi 2009 si am o intrebare a mai avut cineva probleme cu pierdere de ulei pe la garnitura dintre motor si ambreaj? Am desfacut scutul si se vede ca pierde pe la acea garnitura. Aveti idee din ce cauza pierde ulei pe acolo? Multumesc.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Simering dus.
     
  20. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salutare,
    Vin și eu la voi cu o întrebare si o rugăminte de rezolvare/ îndrumare către o soluție la problema asta. Am următoarea eroare pe tester, mașina funcționează ok, fără martori in bord, doar ca motorul parca are niște fluctuații la relanti, și puține vibrații. Au fost schimbate: bujii (NGK) curățata clapeta, valva pcv. Mașina este un A5 1,8 tfsi CJEB 2012. 224xxx km. Consumul de ulei este 1litru / 10.000 km.
    Doua chestiuni importante
    1. a fost verificat ceva cu avansul distribuției sau ceva grade și valorea de referință era 15, iar la mine fluctua între 12.9 și 15,9... când acceleram mașina se stabiliza,
    2. am băgat codul de eroare pe Ross tech și pot fi mai multe cauze la aceasta eroare: senzor radiator pompa apa, termostat. Stiu ca trebuie sa merg la mecanic și voi merge. Ideea e ca nu prea sunt mecanici buni in TFSI-uri prin zona.
     

Distribuie pagina asta