1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Ce mult consuma, eu i am facut 2 schimburi de ulei si aveam acelasi nivel de ulei, dar la motorul de 2.0tdi, nu stiu care e explicatia.
     
  2. aurel200819 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.8tfsi 2010
    Nu am gresit,exact 1 litru de ulei la 100km. Acum dupa ce am desfacut motorul si mi-au explicat mecanicii am inteles exact de ce...segmentii sunt de foarte proasta calitate drept dovada faptul ca in catalog apare cu totul alt tip de piston si alt tip de segmenti. Eu nu am ales sa schimb pistoanele deoarece sunt destul de scumpe 900 lei pe bucata ci am ales sa-i folosesc pe cei care ii aveam ,modificarea facuta a fost asupra segmentilor si grosimea acestora.

    Incerc sa urc pozele dar imi spune upload failed...probabil au o rezolutie mare.Poate ma ajuta cineva.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Apr 2015
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  4. aurel200819 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.8tfsi 2010
    Acestea sunt pozele cu motorul în starea care arata după demontarea lui și chiulasa după rectificat ,planat schimbat semeringuri supape. Mâine cred ca se termina asamblare lui.
    Vom vedea rezultatele. Mulțumesc pentru ajutor.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  5. agstroe 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 1.8 tfsi 120 CP 2011
    Salutare !
    De cateva ore mi s-a aprins martorul de la motor , am fost imediat la service si nu mi-au gasit nicio eroare, nicio problema la verificarea cu tester . Mai era acolo in service un posesor de audi benzina si mi-a zis ca lui i se aprinde martorul cand baga benzina de la RBC ... Problema este ca eu am bagat doar de la OMW :(
     
  6. aurel200819 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.8tfsi 2010
    Revin cu păreri după ce am refăcut motorul aproape complet,acum pot sa spun ca segmenții au fost vinovați pentru consumul exagerat de ulei. Am parcurs deja 2900km iar nivelul uleiului este la nivelul maxim.
     
    Cretu2021A, Bogdan20cj, Andra h și alți 2 apreciază asta.
  7. cipy_myself 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.8 , 2010
    A4 B8 - Consum ulei, fum negru

    Salut,

    Am un A4 B8, tfsi 120 cp. Problema e consumul de ulei - cam 1L la 1000km. Totodata am observat ca da si un fum negru (nu pare albastrui) daca o duc in 3-4000 de ture. Nu are pierderi de putere, filtrele au fost schimbate acum 6 luni. Alimentez de la OMV cu benzina de 100. Aveti idee ce ar putea fi? Multumesc
     
  8. alexutz_44

    alexutz_44 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4, 2.0 tfsi 2009
    salut aurel, ne poti spune cat a costat segmentarea? mersi!
     
  9. gr0dt77 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi B8 , 1.8 TFSI ,2009
    Salut,
    Aveti idee la cat se schimba distributia la 1.8 TFSI ? Stiu ca e pe lant.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Iul 2015
  10. Pairo 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 1.8 TFSI
    Trepidatii la pornire si relanti Audi a4 b8 1.8 TFSI

    Salut,

    De azi dimineata, de la pornire, am niste trepidatii foarte puternice atunci cand pornesc masina si cand sta la relanti.
    In restul timpului masina se comporta normal.
    Audi a4 b8, an 2008, 1.8 TFSI. - 94.000 km
    Are cineva idee despre ce este vorba?

    Voi putea ajunge in service tocmai miercuri si ard de nerabdare sa stiu cati bani trebuie sa scot din buzunar.

    Multumesc,
    Alin
     
    ANGHEL FLORIN apreciază asta.
  11. kvlq

    kvlq 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B8 1.8 TFSI 2008
    Pairo Aceeasi problema o am si eu de vreo jumatate de an, tot cu un B8 1.8 TFSI din 2008 si desi am fost la mai multe service-uri nu mi-au gasit problema. Am curatat debitmetrul de aer, clapeta de acceleratie, etc. si nimic. Face la fel in continuare. Se mai si accelereaza singura cateodata la relanti.

    Daca gasesti problema te rog sa ma anunti si pe mine, ori aici, ori un PM.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Aug 2015
  12. streetmaniac

    streetmaniac 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TFSI, 2009
    Audi A4 B8 8K 2.0 TFSI - Consum ulei ( 1L / 500km )

    Salut. Recent am achizitionat un A4, 2.0 TFSI, din 2009 la pretul de 8600 EUR. Am observat consumul de ulei exagerat pe autostrada, la intoarcere in Munchen - handler-ul ea din Biberach (Baden).

    Iata si linkul cu anuntul respectiv: A4, 2.0 TFSI - Mobile.de

    Evident, am inceput cu o programare la reprezentanta ( TESS Brasov ). Am mentionat consumul ridicat de ulei si m-au programat pentru o constatare. Astazi mi-au spus ca problema motoarelor 2.0 este cunoscuta si ca trebuie inlocuite pistoanele si segmentii. Cost total aprox. ~9000RON.

    Mi s-a parut neprofesionist sa faca estimari fara o constatare. Mai mult, constatarea nu a avut loc pentru ca tehnicianul este in concediu ( de ce am fost programat, atunci? ).

    Acum, dupa ce a trecut aproape o saptamana de la achizitie, sunt ferm convins ca cineva, fie handler-ul ( Schilli Fahrzeugankauf ) sau fostul proprietar ( Printus.de ), a ascuns defectul; si sunt hotarat sa folosesc actele ce vor rezulta in urma constatarii pentru a-i constrange sa plateasca macar o parte din costuri.

    Credeti ca merita? As avea sanse? Voi cum ati face?
    -
    Adrian
     
    Ultima editare: 13 Aug 2015
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Inainte sa faci achizitia te-ai interesat catusi de putin de problemele acestor motoare, macar asa de curiozitate ?

    Ai citit acest topic unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii ? Acest topic l-ai citit: http://www.clubaudi.ro/motoare-si-t...-2-0-tfsi-discutii-probleme-si-rezolvari.html

    Nu cred ca vei avea vreo sansa cat de mica ca sa castigi ceva de pe urma celui care ti-a vandut masina (in speta acel parc auto). Bafta in continuare.
     
  14. streetmaniac

    streetmaniac 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TFSI, 2009
    Am citit sute de topicuri despre motoarele TFSI, inainte de achizitie. Stiam de problema consumului de ulei. Totusi mi-am zis ca o masina cu istoric complet, de la neamt, cu 200k, n-are cum sa aiba probleme. M-am inselat. Asadar, a fost un risc asumat.

    Motivul pentru care am deschis un topic nou este ca as fi vrut ca "povestioara" mea sa fie separata de a celorlalti. Sa fie locul unde eu voi nota pasii urmati si progresele.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problema care o ai tu nu este mai speciala. Este o problema destul de generala cu acest motor si povestea poate continua aici. Bafta.
     
  16. streetmaniac

    streetmaniac 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TFSI, 2009
    Eu sper sa fie speciala prin felul cum se va finaliza - reparatie si recuperarea banilor cheltuiti ( macar o parte ). Stiu ( stiam ) ca problema consumului de ulei este des intalnita. Multumesc pentru raspunsuri, Cristi.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu este vorba ca este des intalnita, este absolut la toate motoarele TFSI de la Audi si cei de la Audi sunt constienti de lucrul asta, din cauza asta si ai in carte cantitatea consumului de ulei pana unde este normal.
    In manual iti si scrie ca in functie de utilizare si conditiile de exploatare consumul de ulei poate ajunge si pana la 0.5l la 1000km, deci practic nu este o problema, asa functioneaza motoarele astea.
    Poti face un test la reprezentanta unde iti sigilieaza motorul si dupa 1000km efectuati te intorci la ei ptr. constatare, dar costa cam 1000 ron.
    In cazul in care faci testul si rezulta un consum mai mare de 0.5l la 1000km reparatia va fi suportata 50% de ei (asta daca toate reviziile au fost facute in reprezentanta sau partener Audi).
     
  18. streetmaniac

    streetmaniac 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TFSI, 2009
    Multumesc pentru raspuns. Toate reviziile au fost facute la un partner Audi din Offenburg ( Autohaus Schillinger e.K. ). Ultima revizie trebuia facuta acum ~5,000 de KM, asa imi arata in bord. Posibil sa nu fiu eligibil pentru reducere, din cauza intarzierii?

    In Brasov, la TESS, mi-au zis ca reparatia costa aprox. 9000RON. E posibil sa fi luat in calcul si reducerea de 50%? Oricum voi face acea constatare, chiar daca costa 1000RON. Prin Septembrie, ca acum tehnicianul este in concediu.
     
    ConstantinKMY apreciază asta.
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Suna si fa o intrebare, sa nu ai surpriza sa ai reducere 100% din cauza planului service efectuat in reteaua Audi. Totusi consumul de ulei este reconuscut de Audi, dar un consum exagerat cand tot service-ul a fost facut in reteaua Audi se numeste defect de fabricatie.
    In functie de testul efectuat vei primi un raspuns. Testul se face pana la 1000 km si se verifica cat a consumat, daca ti se aprinde martorul ulei pana la acesti 1000 km te duci fuga la ei.
     
  20. streetmaniac

    streetmaniac 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TFSI, 2009
    Mi-ai mai ridicat moralul, multumesc :) Momentan nu pot face nimic. Trebuie sa astept pana in Septembrie. Ar fi minunat sa se rezolve problema. Masina merge super, chiar si cu consumul de ulei exagerat. N-as vrea sa renunt la ea.

    Voi suna maine sa fac o programare pentru constatare, cu schimb de ulei si sigilare motor. N-as vrea sa ma trezesc ca trebuie sa mai astept inca o saptamana, cand ma duc la ei. Bine ar fi sa se rezolve.

    Momentan masina consuma 1L de ulei la 500KM. Posibil sa consume mult si din cauza ca nu s-a facut ultima revizie ( or mai fi depuneri, reziduuri, etc ). In 2014, la ultimul schimb de ulei masina avea 180,000KM. Reviziile s-au facut din 30k in 30k, anual.
     

Distribuie pagina asta