1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Salut. Și eu am pățit exact la fel, dar la mine au fost injectoarele, erau praf plus multă depunere pe galerie și supape. Începe prima data cu un test de compresie dacă injecția și aprinderea sunt ok. Pot fi multe cauze, segmenți, semeringuri supape, etc.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Srebb citeste integral topicul asta: https://vwforum.ro/topic/136687-probleme-motor-cdaa-missfire-cu-bobine-bune/

    Va trebui sa desfaci motorul si sa-l repari de la zero. Motorul asta 1.8 si 2.0 TFSI montat pe marca Audi si alte marci din grupul VAG incepand cu 2005, scuza-ma ca folosesc acesti termeni, este unul/una din cele mai mari mizerii inventate de grupul VAG.
    Cine isi cumpara masina cu motorul asta chiar ii place sa traiasca periculos, are mare curaj si mai ales disponibilitate financiara fara limita.

    Uite si niste documentatie despre motorul tau: https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=118

    Citeste integral articolul si o sa vezi problemele si de unde pornesc ele.
     
  3. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    Te cred :) De acord ca e o mizerie, doar ca acum 5 ani cand am cumparat masina, ca sa fiu sincer nu m-am interesat prea mult despre motorul asta. Stiam ca cel de 2.0 tfsi consuma mult ulei si ca la 1.8 cdhb e deja rezolvata problema asta, si ca sa fiu sincer pana acum nu am mai avut alte probleme cu ea. Si nici nu ma asteptam ca Audi sa vanda asa motoare, asa ca ma oprisem cu cautatul la faza cu uleiul. Eu am vrut benzina neaparat la momentul respectiv, dar acum sunt mai mult decat de acord cu tine.
    Sper totusi sa fie raul cel mai mic. Merci de linkuri!

    Zilele astea (poate chiar deseara daca am timp) ii fac testul de compresie si vad de acolo "noi orizonturi".
     
  4. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    update: Am facut rost astazi de un tester compresie si ce-i mai rau a iesit la iveala... cilindrul 3 - zero compresie, nimic. Pana si cand dadeam la automat se simtea ca nu face deloc presiune, comparat cu ceilalti 3 cand era testerul conectat pe ei (175 psi pe restul). De aici in colo eu nu cred ca ma mai bag pt ca nu ma pricep la desfacut bloc motor si nu as vrea sa stric ceva. Nu ma asteptam sa am asa ghinion. "Bun" motor, nu gluma, nu are nici 130k in cap inca...

    Ca idee, ce ar putea fi?
    Eu ma gandesc ca supapele, care din ele e greu de spus. Altceva? Simeringuri, inele piston, etc. Idei?
     
  5. Bogdan20cj 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8.5 1.8 TFSI
    Cauta un service bun in timisoara sau daca vrei iti recomand unul in cluj. Doar desfacandu l vei vedea daca este bai mare sau mai mic. Multa bafta.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie desfacut motorul. Oricum o sa te coste reparatia un minim de 2.000 - 3.000 Euro. Mergi la un bun mecanic.
     
    Srebb apreciază asta.
  7. Lucasenko 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2019
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4,b7 ,2,5tdi BDG an 2006
    A plecat distributia de pe punct. Chiulasa demontata, schimb supape + lant + intinzatoare la distributie. Costuri pe la 1000 de euro cu meserias bun.
    P.S.:

    Schimbul de ulei la timp. Cam asta a fost la mine. Motor 1.8 Turbo A4 B8 an 2009.
     
  8. Bogdan20cj 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8.5 1.8 TFSI
    Haideti sa nu mai speculam si sa vedem ce zice omul. Nimeni.nu stie clar ce este pana nu desface motorul.
     
    smurff apreciază asta.
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Se stramba supape, se lungeste lantul, cedeaza intinzatoarele, cedeaza injectoarele, se sparg inclusiv pistoanele.

    Pe la 135k am schimbat si eu distributia si merge mult mai bine acum, inainte tremura motorul de se misca schimbatorul, deci nu as exclude-o. De misfire parca am scapat dupa ce am curatat admisia, sau poate dupa ce am schimbat bobinele si bujiile.

    Trebuie desfacut la cineva care stie ce face, din pacate baietasii din romania au luat-o razna cu preturile.
     
    Bogdan20cj apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu au luat-o razna cu preturile, ci doar profita (au vazut oportunitatea si nu au lasat-o sa scape).
     
  11. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    Astăzi am apucat sa o las la mecanic de abia. Pana nu e desfăcuta nu o sa știm. La cum se aude motorul, cică nu bate pistonul în supapă. O sa vad în câteva zile când apucă sa se uite la ea și va țin la curent. O sa schimb și distribuția cu ocazia asta.
     
    Bogdan20cj apreciază asta.
  12. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    Deocamdată este doar arcul supapă:

    IMG-20200316-WA0000.jpg

    Restul par în regulă
    Revin cu mai multe detalii deseară
     
    Sergio și Bogdan20cj apreciază asta.
  13. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    Deci problema de la arc a fost. S-a comandat arc original și va fi schimbat.
    Alte probleme nu mai sunt. Supapele nu sunt strambe, capetele de piston nu sunt lovite, deci nu se va umbla mai jos in bloc motor.
    Nici urme mari de depuneri de carbon nu erau, tot ce e acum, se va curata.
    Se trimite chiuloasa la nivelat și rectificat și voi schimba și distribuția.
    Alte probleme sper sa nu mai apara pana la rezolvare.
    Cam astea ar fi...
    Alte sugestii, recomandări?
     
    lowlife apreciază asta.
  14. Bogdan20cj 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8.5 1.8 TFSI
    Salut, ma bucur ca ai scapat ieftin eventual daca ne poti spune cat te va costa aceasta situatie.

    Spor,
     
  15. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    1352 Kit distributie - producator Hepu

    Arc supapa 110
    Garnitura chiuloasa 240
    Antigel 70
    Ulei filtru 200
    Plan si scaune supape 250
    Manopera 950

    Daca nu schimbam distributia ieseam mai ieftin, dar am zis cu ocazia asta sa fac un efort ca nu a fost schimbata niciodată. Stiu ca e pe lant si normal audi zice ca nu se schimba, dar in realitate se stie ca nu e asa
     
    Bogdan20cj apreciază asta.
  16. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Schimb-o impreuna intinzatorul care are defect de fabrica si de obicei se largeste lantul. Si grija mare daca iti rectifica scaunul supapelor. Unu "mecanic" cand mi-a rectificat chiulasa, a umblat la scaunul supapelor prea mult si le-a distrus.A trebuit sa le schimb dupa.
     
    Ultima editare: 18 Mar 2020
  17. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    Sper sa nu fie cazul si ca stie ce face.
    Poti sa imi spui te rog care e intinzatorul acela? Uite asta e kitul https://www.epiesa.ro/produse_2019_3/178/21-0308.bmp.jpg il contine oare? Merci!

    Link Kit epiesa in poza pare ca sunt toate, patine, intinzator, lanturi. O sa verific deseara cand ajunge in magazin direct.

    Despre Hepu am citit ca e un brand german cu vechime de 50 ani, specializat in pompe de apa si cel mai bun in domeniul acesta. Deci banuiesc ca va fi ok si distributia. Mai imi gasise mecanicul o varianta de la Engine Team ET brand din Cehia la 1450 lei, dar am optat pt asta germana cu istoric.
     
    Ultima editare: 18 Mar 2020
    Bogdan20cj apreciază asta.
  18. Bogdan20cj 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8.5 1.8 TFSI
    Sa te asiguri ca in kit distributie intra : lant, patine si intinzator.
     
  19. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Kit-ul acela contine si intinzatorul. Eu as fi optat pt intinzator original si lant separat. Patinele le schimbi doar daca au uzura.
     
  20. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Schimba și simeringurile la supape dacă tot e desfăcut, în timp îmbătrânesc.
     

Distribuie pagina asta