1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 benzina cod ABT - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de giovanny2dss, 13 Apr 2009.

  1. zarules

    zarules 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2012
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi b4 2.0 1992
    Am o intrebare se gaseste undeva tot kit-ul de furtune de apa de la un 2.0 ABT , dar sa fie noi
     
  2. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
  3. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Salut , ma confrunt cu o problema la masina din semnatura : are un simtom de parca n ar primi benzina la turatii mici 1000 - 3000 , accelerez cu pedala la fund si parca sta si apoi dupa un timp isi da drumu si inca ceva pe loc am turat o si am lasat bruc pedala si de cateva ori parca pusca in teava ; i am schimbat capac distribuitor , rotor distribuitor , bujii si tot asa face , cam ce ar putea avea ? E o senzatie cum ca nu se accelereaza cand trebuie si mai are cate o zvacnire la relantai cam la 1 min se tureaza brusc pret de 2 secunde si si revine ( moment scurt ). Ceva sfaturi ?
     
  4. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Se pare ca e foarte dificil de aflat de unde vine problema , pt ca is o multime de piese de la care poate sa porneasca tarasenia . Zilele urmatoare o sa incep prin eliminare sa dibuiesc cauza ...
     
  5. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    sonda lamda ai schimbat-o ?
    am avut cam aceeasi problema , in mers acceleram , parca dadea sa se innece , apoi dupa 2-3 secunde se accelera cum trebuie . Consumul nu e mare ?
     
  6. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Urmeaza sa i fac un test sa vad daca indica vreo eroare , daca nu , cum am zis , o sa incerc prin eliminare ; va tin la "curent " :)
     
  7. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Am fost la service la cei care se ocupa de masina mea si dupa tester ar fi senzorul de turatie si sonda lambda ; au zis ca apare si sonda lambda posibil din cauza senzorului de turatie ; a sters erorile si am bagat talpa , merge dar o intrerupere tot am sezizat ; o sa schimb senzorul de turatie si o sa revin cu impresii dupa ce "trag " de masina putin :)
    @ crysty7 : consumul este acelasi , nu a crescut
     
  8. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    "@ crysty7 : consumul este acelasi , nu a crescut"

    In acest caz posibilitatea cea mai mare de defect e senzorul de turatie , cand e sonda lamda , creste si consumul semnificativ (amestec prea bogat) . Mai e si varianta in care ai pe masina montata o sonda lamda universala nu una dedicata (eu asa aveam) , chiar daca nu e defecta va transmite la ECU parametri pe o plaja mai larga decat una originala sau echivalenta aftermarket la cea originala .
     
  9. marius2002 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi 80 B4, 2000, 1993
    Cand spui "senzorul de turatie" te referi la senzorul TPS sau la motor clapeta acceleratie? Sau poate la altu...
     
  10. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Cred ca de asta e vorba
     
  11. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    de fapt arata altfel piesa , dupa ce am schimbat o , pe vag nu mai arata si sonda lambda ; acuma merge bine , in sfarsit :)
     
  12. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Revin cu aceeasi problema ; am mers bine putin timp , dupa ce am inceput sa i dau "talpa" mai "fioros" a revenit problema , tot intrerupe si scutura .. deja nu mai stiu ce sa i mai fac ; baietii de la service ( pe care i credeam zei ) o dau pe bajbaite ; motorul e ok nu consuma ulei nu scoate fum , ceva la aprindere nu e in regula ; s au verificat toate si s in parametrii , s a reglat cu lampa stroboscopica avansul , s a adus un alt audi ca al meu pt masuratori , toate corespund , nu vrea nici cum sa mearga ca inainte ;pe vag com nu apare nici o eroare = astept pareri , orice !!
     
  13. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Dupa multe verificari si nervi concluzia mecanicilor ar fi 2 probleme :sonda lambda si senzorul de aer din admisie ( cel de deasupra injectorului )
    poate cineva sa mi de a un link sa vd cum arata si cum se numeste de fapt acest senzor de aer de pe injector din admisie ? Am tot cautat pe net dar fara rezultat , merci
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    028 906 081 codul senzorului de aer
     
  15. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Merci , maine o sa l caut la magazinele de piese auto import .
     
  16. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    @audi66 : modelul oferit de tine nu corespunde codului de motor ABT , noroc ca cei de la magazin au fost amabili sa mi returneze banii . Pt motorul ABT senzorul de aer e in " bloc " compact cu injectorul ... nu se gaseste separat.
    Am schimbat sonda lambda cu una noua ( denso ) si acum nu mai sughite motorul , merge bine , sta la relantai perfect si urca in turatii asa cum trebuie ;
     
  17. florin lacatus 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2013
    Locație:
    suedia
    Masina:
    audi 80 2,0 1993
    Am un audi 80 din 1993 motor 2.0 cod ABT si as dori sa-mi dati o informatie referitor la sonda Lambda, am schimbat-o cu una noua dar cand decuplez firele nu are nici o simptoma motorul la relanti. Poate fi o alta problema, poate sa aiba legatura cu senzorul care indica temperatura antigelului la bord (deoarece nu functioneza) ? La ITP a iesit ca e sonda Lambda de vina.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Noi 2013
  18. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Ce sonda lambda ai montat ? Daca e universala n ai facut mare lucru = nu functioneaza ..
    La relantai e irelevant , verifica in sarcina cum se comporta motorul .
     
  19. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    aici te contrazic cobi,singura diferenta intre sonda ,,originala,, si cea universala nu este decat faptul ca cea originala cum se zice are si mufa de conectare iar la cea universala trebuie sa pui mufa de pe masina,asta este scofala,am avut si eu un b4 exact ca al tau la motorizare,si am schimbat si eu sonda lambda cu una universala,noua cei drept,bosch si masina functiona perfect
     
  20. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Cazuri si cazuri ; eu am luat denso noua si functioneaza perfect , taica meu s a zgarcit si a luat una universala ( habar n am ce marca ) si n o recunoaste ... vorbim doar de piese noi ! N ai ce sa ma contrazici daca , cazul tau e o exceptie ; ideea era sa verifice motorul in sarcina nu la relantai ...
     

Distribuie pagina asta