1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. bencheacata

    bencheacata Silver Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi Q7 4L 3.0TDI quattro
    daca tot nu ti-a raspuns nimeni am sa incerc sa iti dau eu aceste detalii.....sper sa fie si cele cerute de tine.
    MOTOR: tip: BLB -1968cm3-103kw
    Masa proprie:1615 kg
     
  2. IONUT_TM

    IONUT_TM 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2007
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    AUDI A6;AN FAB. 2006;2,7 TDI;180 CP
    salutare...am si eu de zis cate ceva despre audi a6 2.0 tdi,am avut o asemenea masina o saptamana si m-am plimbat destul de mult cu ia si sincer nu mi-a placul mai deloc ,am cateva chesti care nu mi-au placut (sa nu uit masina are 89000 km reali si este adusa in tara de 2 luni,km sunt 100% reali ):
    1.suspensi,f rigida
    2.motorul ,zgomotos,trepideaza,puturos (mai bine merge 1,9 tdi 131 cp al meu decat ala,parerea mea)
    3.consumul,un drum de timisoara-tg.mures mi-a consumat 7,2 media si nu cred ca am mers mai mult de 100 la ora
    4.scaunele,f tari nici nu zici ca e a6 (asa erau si la a4)
    5.tot felul de soricei ,mai ales dinspre torpedou
    In schimb mi-a placut toate gageturile care le are,sincer ma asteptam la ceva mai mult de la aceasta masina.....ma gande-am ca in vare sa-mi achizitionez si eu una dar dupa saptamana petrecuta cu asa zisul AUDI A6 sunt in dubii.Un lucru e clar chiar daca ma decid sa-mi iau una nu-mi iau cu motorul de 2.0tdi.
     
  3. andrein

    andrein Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    piatra
    Masina:
    Audi
    interesant ce zici despre motor. Am sa fac si eu un test drive sa vad diferentele. Cat despre saune iti dau dreptate, iar despre motor .se stie ca 2.0 nu mai are acel zvac pe care il are 1,9 PD de 131 cai. 2.0 e mai liniar ...
    Te pune pe ganduri :)
     
  4. catalinione

    catalinione 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (140 PS)
    Demaraj treapta 1 Audi 2.0 TDI

    Salut,

    tocmai am achizitionat un Audi A6 2.0 TDI (model 2008).

    Am ramas foarte surprins ca in treapta 1 de viteza numarul turatiilor este limitat (la 1000 rpm!!). Adica efectiv accelerez in gol de la un anumit nivel in sus. Mentionez ca pana acum am mai condus numai Dacie si Cielo si eram obisnuit sa demarez ceva mai mult in treapta 1.

    Este normal ca demarajul sa fie asa mic in treapta 1? E oarecum prostesc ce intreb ... Asa e la diesel? E posibil sa fie limitare electronica? :uhm:

    In manualul masinii scrie ca sa merg cu treapta 1 o lungime de masina. Asta inseamna cam 5 metri, si apoi sa bag treapta 2. Chiar asa de mic sa fie demarajul? :banghead: Masina are doar 136 PS, dar totusi ...

    E posibil sa fie blocat ceva? frana de mana electrohidraulica nu e pusa, de fapt nici nu as putea pleca cu masina de pe loc daca ar fi pusa.

    Multumesc anticipat ptr orice fel de indicii!

    Cata
     
  5. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    am sesizat aceeasi treaba la un b7 a unui coleg. la mine pot sa dau destul de tare in treapta 1, insa la el parca nu prea are viata.
    la 2000 de ture parca se plafona. prima oara m-am gandit ca asa e la cutiile in 6 trepte dar nu mi s-ar parea normal. poate intr-o intersectie ai nevoie de demaraj...
     
  6. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    curat murdar...

    Ciudata schema!
    In manual ce scrie?
    Eu am un model mai primitiv de A6 si pot merge in tr. I pana ii sar supapele prin capota.
    Ba am mai primit si recomandari sa o turez ca altfel i se infunda debitmetrul sau turbina.
     
  7. catalinione

    catalinione 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (140 PS)
    In manualul de Audi care l-am gasit pe net, in limba romana, scrie chestia asta cu mers in treapta I o lungime de masina, deci aprox. 5 metri ...

    Sa fie ceva la sistemul de franare care e blocat? ... :uhm:
     
  8. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Eu am modelu de C5 din 2oo3 cu 6 trepte .. si ii da`u in treapta 1 pana vad consumu instant de zeci de litri ... :p
     
  9. AndyG

    AndyG 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    La mine pot sa-i dau in prima treapta pana intra limitatorul, dar pe rosu.

    Nu inteleg de ce ar exista o limita la o turatie aproape de cea de ralanti. Pai daca vrei sa tragi o rulota cum pleci de pe loc? Mai exact cu a doua o mai trage asa subturata? Sau poate pleci din panta abrupta. In a doua ti-ar da in nas la turatiile alea.
     
  10. viktor

    viktor 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2009
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    Audi a6 2.0 tdi 2007
    nu are nimic la sistemul de frina ,daca nu ai nici un martor aprins in bord ,aceasi (problema ) are si a mea si explicatia celor de la PBV 2 a fost ca masina nu are nimic totul este din cauza raportului de transmisie dintre viteza 1 si viteza 2 .Dupa ce pleci de pe loc cu a intiia si dai a doua abia atunci poti sa te dai la ea mai tare,dar asta nu este la toate A6 o sa te obisnuiesti cu ea asa mai puturoasa la antiia
     
  11. exxon 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2009
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi A6 4G 2016 Avant 2.0 Tdi 190 CP Ultra
    La mine A6 2.o tdi 2006 merge in prima treapta normal pana ii dai! Motorul acela are 140 cai nu 136. Nu inteleg un lucru, bagi in Prima viteza si din momentul acela daca accelerezi nu urca mai mult de 1000 ? Daca ambalezi in relanti atunci se tureaza ? Nu pot sa cred pur si simplu e prea dubios ce zici tu !!
     
    Ultima editare: 11 Mar 2009
  12. AndyG

    AndyG 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    La o verificare fugitiva am gasit codul cuitei (GYX) si rapoartele ei:

    1 - 33/9
    2 - 39/19
    3 - 37/27
    4 - 32/31
    5 - 28/35
    6 - 25/39
    final drive - 30/8

    Acum fac niste calcule sa-mi dau seama daca ai cuplu suficient pentru treapta a doua, imediat dupa schimbul la 1000 rpm din prima treapta.
     
  13. AndyG

    AndyG 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    In primul rand cuplul maxim de 320Nm e pe o plaja de turatii cuprinsa intre 1750 si 2500 rpm. Deci 1000 rpm e departe de val. cuplului maxim.
    La cele 1000 rpm cu viteza intai ai aprox 9 km/ora (poti confirma ca asa este?). Aceasi viteza ai avea-o cu a doua la vreo 550 rpm (teoretic doar ca ralantiul e mult mai mare). Ceva nu e in regula deoarece e evident ca este subturata in a doua imediat dupa schimb.
    Ma mir ca nu-ti da in nas daca o acelerezi brusc in a doua imediat dupa ce ai schimbat. Cel putin fenomenul de "surge" ar trebui sa fie prezent la talpa in treapta 2 de la turatia de ralanti.
    Chiar si daca ai vrea sa limitezi turatiile la o valoare minima pentru treapta intai atunci pragul ar fi minimum minimorum la 1500rpm ca sa nu-ti dea in nas. La 1800-2000 ar fi mai aproape de un asa zis normal, adica macar functional.
    Ca fapt divers, raportele cutiei tale sunt apropiate de alte cutii de TDI cu motoare apropiate ca putere si cuplu. De exemplu cutia de la A6 (modelul anterior) cu motorizarea de 2.5 TDI de 150CP.
     
    Ultima editare: 12 Mar 2009
  14. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Poate ma insel,dar rapoartele unei cutii determina cat se va tura o masina in treptele de viteza,sau pana unde va urca o masina in fiecare treapta in parte(ma refer cat urca din punct de vedere viteza,nu turatie)?In mod normal,la o masina cu cutie manuala de viteze nici o treapta nu este liminata ca turatie,ii dai pana pe rosu fara problmele.Sa dai a2-a de la 1000 rpm,este absurd(oare baba in baston cu cat pleaca mai repede de pe loc?:)),nu cred sa fie ceva setat sa fie asa.In carte spune pe langa treaba cu o lungime de masina,ca turatia trebuie(sau este recomandat,sau se vrea)sa fie de aproximativ2000 rpm.Pe de alta parte,ce recomanda Audi in manual,se afla la categoria condus economic daca nu ma insel.Nici macar cutia automata nu cred ca schimba la 1000.
     
  15. catalinione

    catalinione 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (140 PS)
    da, cam asa era, aprox. 10 km/h

    ba mai dadea in nas :(

    Mai eram dator sa spun ce se intampla cand accelerez in punctul mort: acceleram fara nici o problema si nr turatiilor crestea corespunzator/normal

    Acum doua zile am mers la service cu ea si au rezolvat problema :) Nu prea am inteles exact care era motivul, cert este ca acum pot rasufla usurat :p

    Multumesc tuturor care mi-au raspuns la acest topic, in special :respekt: lui AndyG :respekt: !
     
    Ultima editare: 14 Mar 2009
  16. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    poti afla care era problema?
    din ce cauza era?
    poate ajuta si pe altii
     
  17. catalinione

    catalinione 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (140 PS)
    I-am sunat pe cei de la service si daca am inteles (si tradus) bine, problema era: turbina (partial) infundata.
     
  18. viktor

    viktor 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2009
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    Audi a6 2.0 tdi 2007
    catalinione daca aveai (turbina partial infundata) inseamna ca masina ta nu tragea nici in restul vitezelor nu numai la viteza 1. La mine are demaraj scurt ca viteza de deplasare dar se tureaza pina pe rosu daca vreau
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Noi 2011
  19. ftu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6
    Fum la pornire dimineata 2.0 TDI

    Dimineata cand am pornit-o a scos fum....:( are cineva vreo idee de la ce ar putea sa fie? Gaze nearse? in ultima perioada am mers numai in oras iar o saptamana a stat.
     
  20. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    ce motor ai ? pune detalii mai multe despre masinuta sa putem vb. asa doar ca a scos fum de dimineata si gata nu este suficient. deci.......................
     

Distribuie pagina asta