1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Nu stiu ce sa zic...el a dat debitmetrul jos si cica s-a uitat la el si l-a curatat...

    Astazi am fost iar in service cu masina.Mi-a zis cineva ca trebuie sa schimb tampoanele alea doua de la motor.La service mi-a zis ca nu e nevoie pt ca ele cica sunt pe ulei ? si au si un senzor in ele iar daca se sparg sau altceva imi apare in bord,intradevar m-am uitat si eu astazi la ele si sunt conectate fiecare la cate o mufa finuta.Acum nu stiu...daca stie cineva si cu tampoanele astea daca,intradevar,trebuie schimbate...rog sa posteze,e un ajutor in plus pentru mine,sincer.Maine ma duc iar,la service,au dat comanda de o electrovalva sa o puna sa vada cum stau lucrurile...o sa ma duc maine dimineata sa o monteze si sa merg cu ea iar sa vad.Am sa incerc sa schimb si motorina sa trec pe Rompetrol-Efix,Pana acum am folosit numai OMW-Sprint Diesel.Alt mecanic sa schimb filtrul de motorina ca sigur e de acolo si apoi o sa traga masina normal si tampoanele trebuie schimbate,a ridicat capota si a miscat motorul si a zis ca are joc,deci trebuie tampoane Daca mai are cineva o parere sau idee,rog sa posteze.Multumesc !

    PS : Intrebarea mea este mare : De ce am fost pus sa schimb EGR-ul de cei de la reprezentanta AUDI,daca masina mea si acum tot trepideaza mai ales cand o opresc ma zgaltaie si nu trage cum tragea inainte !?
     
    Ultima editare: 6 Aug 2009
  2. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    Tampoanele sunt pe ulei,sunt hidraulice,daca sunt curse inseamna ca trebuie schimbate,ele nu se pot repara decat prin inlocuire,ca sunt capsulate .De obicei se duce cel din partea in care e sensul de rotatie al motorului.
     
    Ultima editare: 7 Aug 2009
  3. LASTUNEL 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6, 2000 TDI, 2005
    ...

    Am avut un pasat inainte de audiul A6 si facea la fel( ma refer la partea cu rapanitul, trepidatul knd opresti masina) cauza la mine la masina era 100% volanta, imi pare rau pt tine, o sa fie foarte costisitoare, eu in locul tau m-as duce cu EGR nou la aia kre te-au pus sa il skimbi si le-as da cu el in cap...ala knd se strica masina scoate fum, si e puturosa rau, nu are treaba cu rapanitul si trepidatul....ala functioneaza in serie cu turbina (adik de la peste 1701 de turatii)...Nu sunt suportii de la motor pt k pe langa k aia sunt hidraulici aia trebuie sa faca urat si in mers ( motoru nu se misca doar knd il opresti) knd o zbicesti din acceleratie motorul se lasa un pic in spate, at daca au probleme suportii trebuie sa se auda, nu knd opresti masina...Avand in vedere k am mai patit, eu zic sa te pregatesti sufleteste pt schimbarea volantei...
     
  4. bacila

    bacila 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A6 2.5 Tdi 2001
    Eu am avut tamponul de pe partea stanga spart,si nu mi`a arata nimic in bord si mufa era conectata.
    Pe langa asta nu se simtea nici o trepidatie nici in mers si nici pe loc.Mi`am dat seama ca ii spart cand am schimbat electromotorul si am vazut ca surubul care ii ambutisat in aluminiu era rupt si carcasa de alumiuniu sparta.
     
  5. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Astazi la reprezentanta alta bomba : trebuie sa schimb o clapeta care vine pe EGR : 03G 128 063 J regulator flap V157.Costa 17 mil.De asta se zgaltaie masina cand o opresc si la pornire de pe loc trage greu.Pareri ?!
     
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    nu te du la reprezentanta
    ei merg pe incercate.
    vezi la sectiunea service la topicul best service in iasi am scris despre un service bun.
    ai toate sansele sa rezolvi problemele la un pret acceptabil. daca le rezolvi acolo ramai dator cu o prezenta la intalnirile locale
     
  7. audia6tdi Guest

    Înscris:
    21 Mar 2008
    Locație:
    bd
    Masina:
    momentan in cautare,fara graba
    frate lasa reprezentanta....daca spui ca ai schimbat piesa degeaba.am mai auzit eu pareri despre cei din iasi.eu am fost la reprezentanta la focsani la vw si acolo daca greseau cauza si cumparam o piesa degeaba imi dadeau banii inapoi.acum...cine stie care e cauza la tine?!?!ce au spus cand au vazut ca face la fel si tu ai luat egr-ul?
     
  8. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Au zis ca trebuie sa schimb si regulator flap V157 care vine pe EGR.
     
  9. LASTUNEL 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6, 2000 TDI, 2005
    ...

    Ce treaba are <<regulator flap, EGR>> cu problema ta?...Nu prea e logic, EGR, sigur , 100% nu are treaba cu ce face masina cand se opreste, EGR FUNCTIONEAZA NUMAI IN SERIE CU TURBINA, KND PORNESTE TURBO AT BAGA SI EL...daca tu opresti masina la 2000 de ture at are treaba egr daca nu mie nu mi se pare logic.Eu zic ca aia sunt aiuristici, nu prea vad ce treaba are clapeta aia cu faptu` ca rapane masina cand o opresti...Eu am avut EGR dus la masina mea (actuala masina, A6 2000 TDI) nu rapanea frate masina cand o opream, scotea fum de ziceai ca iau foc in ea si nu tragea calumea....dar nu rapanea la oprire....Daca la masina anterioara nu as fi patit la fel ( rapanitul ala ) nu stiam ce sa iti spun, dar din cauza ca la momentul respectiv toata lumea mi-a zis sa schimb volanta ( nu am schimbat-o ca facea mai mult ca masina :D ) iti spun ca ar fi cazul sa te mai duci la un service...Eu nu sunt cine stie ce mecanic sau vreun avizat, eu asa am patit si aia am avut si chiar nu vad ce treaba are ansamblul EGR cu opritul masinii.
     
  10. a6hd06rxs

    a6hd06rxs 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi A6 2.5 TDI
    Aceeasi problema am avut la A3 ,2005, 2.0 TDI,am schimbat regulator flap V 157 si problema cu trepidatul la oprire sa rezolvat.
     
  11. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Si acest regulator flap nu se poate face nimic cu el !? Nu se poate curata cumva ?
     
  12. oaspetele 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2008
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    VW GOLF VI 1,6 mpi ;Superb Combi 2,0tdi 125kw
    Daca nu ma insel, regulator flap ala are rolul de a opri patrunderea aerului in momentul in care se opreste motorul, astfel arderea combustibilului care a mai ramas nemaiputand a avea loc. astfel se opreste "lin" masina.
     
  13. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Ok si se poate curata ? Sau e nevoie de inlocuire ?
     
  14. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    codul 03G 128 063 J (clapeta) ce ai spus ca ti-or cerut pe el 17 mil pe original eu ti-l duc la 14 mil tot original
     
  15. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    nu te arunca s o cumperi fa i un test si trebuie sa apara pe vag com daca e dusa.
    Vezi ca daca te hotarasti sa o schimbi ar fi bine s o faci la reprezentanta ca cica nu stiu ce reglaj trebuie sa i faca si doar acolo se pote. La mine sunt 2 bucati si la service (la tavi) mi le montau ei dar ma trimiteau la reprezentanta sa le regleze.
     
  16. TuinPix 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2009
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    A6 4F, 2.0 TDI, 2009
    A4, 2.0 TDI, motor BLB, 2005 - trepidatii relanti

    1. Masina mea "scutura" la relanti (sunt rarisime cazurile cand nu o face).
    2. Cumnatul meu are un model aproape identic (A4, 2.0 TDI, BLB, 2005, Avant). Si el are trepidatii la relanti.
    3. Un coleg de serviciu si-a achizitionat recent acelasi model de masina - tremura si a lui la relanti.
    Chestia este cel putin deranjanta pentru un Audi...

    Pe “Jurnalul de impresii Audi” de pe audi.ro am corespondat, in urma cu doi ani, cu cel putin doua persoane pe tema asta. Pentru edificare, redau cate un fragment:
    I. "Nu, nu am reusit sa remediez problema. Ce va pot spune e ca mi s-au schimbat urmatoarele: tampoane motor, volanta, ambreiaj (complet), chiuloasa, injectoare si, in final, motorul complet. NU S-A REZOLVAT NIMIC!!!!! Am facut un drive test in Luxembourg cu un 2.0 TDI 140CP si masina mergea perfect."
    II. "Evident nici noi nu am reusit nimic, am fost la testat masina si in Austria si raspunsul e acelasi: motorul functioneaza perfect. Am mai constatat ca, pe parcurs extern, cu motorina de acolo e mai scazuta trepidatia. Tot timpul ni s-a explicat ca motorul nu are nimic, trepidatia respectiva se simte din cauza asezarii transversale a motorului si masina e cam usoara. La passat cu acelasi motor, care e aseat longitudinal si masina e putin mai grea nu se simte nimic in interior."

    Deci, pana la urma, ce e de facut pentru a scapa de trepidatii?
     
  17. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Mai multe probleme...

    Inainte de auto in cauza ce conduceai si daca este primul tau diesel de la

    VW-Audi ?

    Raportat la ce "scutura la relanti" ?
     
  18. miu

    miu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    a6,2006,3.o tdi
    are cineva o solutie concreta la trepidatiile din ambuteiaje ??
    aceeasi problema am si eu ,de la aparitia ei am mai facut inca 10.000 km ,mentionez ca circul f f putin in oras sau romania toti km sunt in germania
    la ce a ma astept?
    la rece dupa 4-5 zile de neutilizare se aude un harait cel mai tare la frana de motor ,care dispare repede dupa ce se incalzeste masina si debraiez de cateva ori .
    Nu pot sa cred ca o volanta se duce asa repede mai ales ca toti km (160.000)sunt facuti numai afara ,si numai pe autoban.la A4 anterior la 300.000 nu aveam nici o trepidatie.
    o sa demontez si va tin la curent ,deocamdata comand kitul fara volanta ,
    apropos ce marca recomandati ?
     
  19. sorinel75 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2005 + audi a4 2001
    nu este bateria

    din nefericire nu este bateria , se pare ca este un modul ( modul contact volan ) care este in jur de 250 de euro . oricum nu merge nici sa pun calculatorul pe ea . este moarta ! dar in schimb merg luminile !:) si frana de mana este blocata abia am pus-o pe rampa ! astept verdictul sper sa nu fie mai mult de 300 euro:(:(:(
     
  20. mariuck

    mariuck 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi
    Audi A6 2.0TDI Turatie la relanti

    O mica, scurta intrebare, la Audi A6 2005 motor 2.0TDi la relanti cand motorul este cald unde ar trebuii sa stea acul la turometru ?? La mine sta la jumatatea distantei dintre 1 si liniuta de sub 1. Si parca era mai jos ::confused:

    Si inca o chestie, de ce cand stau pe loc si dau la computerul de bord sa imi arate consum pe moment creste ca nebunul.... si la passat cand stau pe loc imi arata 0.0l/100km..... asta nu am inteles-o
     
    Ultima editare: 27 Dec 2009

Distribuie pagina asta