1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TFSI la Audi TT Mk2 (8J) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk2 (8J) (2006 - 2014)' creată de madnees, 22 Aug 2010.

  1. madnees 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2010
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi TT,1984,2007
    Salut,
    Am un audi TT 2.0 benzina din 2007 tfsi. Tocmai mi s-a aprins senzorul "check oil level" in bord, am verificat joja, uleiul era la minim, am completat cu ulei corespunzator, insa senzorul tot ramane aprins. Stie cineva de la ce este ? Multumesc.
     
  2. caut_TT 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2008
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi TT 2.0 TFSI, 2008
    NU o mai forta

    Si eu am tot TT 2.0 benzina din 2008, sfatul meu e sa nu o mai omori in liniute. Desi PARE a fi o masina de liniute, crede-ma ca nu este. A mea nu papa nici macar o picatura de ulei, insa nu am fortat-o mai niciodata.
     
  3. bbubba2424

    bbubba2424 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    Brașov / Austria
    Masina:
    Audi TT,8J MK2,TFSI(BWA)147 kw,200 cp din 2007
    Va salut
    Cand desfac busonul la ulei gasesc mai mereu spuma. Masina este cea din profil. Poate fi de la condens ?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu.
    Ai completat cu uleiuri diferite, fara sa tii cont ?
    Nivelul antigelului scade ?
     
  5. bbubba2424

    bbubba2424 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    Brașov / Austria
    Masina:
    Audi TT,8J MK2,TFSI(BWA)147 kw,200 cp din 2007
    Lichidul de răcire nu scade, uleiul l-am schimbat recent. Menționez ca am găsit spumă pe bușon și cu uleiul vechi dar pe jojă nu. Incă ceva ciudat: motorul pornit, desfac buşonul la ulei iar motorul începe să meargă ciudat ca și cum se află în vid ca si cand primește mai mult aer decât are nevoie si aproape că se oprește.
     
  6. bbubba2424

    bbubba2424 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    Brașov / Austria
    Masina:
    Audi TT,8J MK2,TFSI(BWA)147 kw,200 cp din 2007
    Săptămâna viitoare desfac capacul la chiuloasă să schimb garnitura pentru că scapă puțin ulei,bănuiesc că voi putea vedea mai bine de unde apare spuma,sper să nu fie garnitura de la chiuloasă
     
  7. bbubba2424

    bbubba2424 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    Brașov / Austria
    Masina:
    Audi TT,8J MK2,TFSI(BWA)147 kw,200 cp din 2007
    sub capac nu arata asa rau
    eu cred ca totusi din cauza condensului a aparut spuma aia urata,am cumparat masina anul trecut iar eu cred ca nu a fost vreodata capacul desfacut,nevasta conduce numai drumuri scurte pana la munca de 1,5 km.Membrana din supapa de reglare a presiunii fisurata,poate are si asta vreo legatura,o voi schimba ulterior...
    Se pare ca nu imi da nimeni un raspuns la intrebarile mele,din cate am citit pe alte forumuri e bine ca aceasta supapa sa fie verificata din cand in cand,considerata chiar ca piesa de schimb..
     
  8. bbubba2424

    bbubba2424 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    Brașov / Austria
    Masina:
    Audi TT,8J MK2,TFSI(BWA)147 kw,200 cp din 2007
    De cand am curatat capacul la chiuloasa nu a mai aparut spuma,am bagat si un drum de Romania de 3000 km si treaba-i buna,a
    a papat putin ulei,cred ca e normal la uzura motorului din 2007...
     
  9. AlexVTI

    AlexVTI 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2010
    Locație:
    Popesti-Leordeni
    Masina:
    BMW X3 3.0sd 2007
    Pentru cei cu probleme de martori ulei aprinsi in bord care nu se mai sting chiar daca voi completati cu ulei trebuie sa desfaceti baia de ulei si sa curatati sorbul. Aveti mizerie pe site si nu mai trage ulei din baie.
     
  10. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Vreau sa schimb admisia cu totul pentru ca imi trage ceva aer fals si am fructuatii de turatii la relanti.
    Vine doar pe original si este 1900 lei tva inclus cu tot cu motoras, exista varianta sa fie reparata cea pe care o am eu ? Aveti un sfat si pentru mine ?
     
  11. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.

Distribuie pagina asta