1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. eStatic

    eStatic 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro
    Bun, aia e normal, dar in rest, cand nu fac nimic e normal sa oscileze putin? Cum ziceam coboara 2mm acul si dupa urca 1mm si revin la 800 rpm.
     
  2. dan_cta

    dan_cta 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 4F
    asa imi face si mie la 2,0TDI. credeam ca se intampla doar la motorul asta.. dar si la 3,0TDI..:(
     
  3. eStatic

    eStatic 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro
    Ce am observat e ca atunci cand pornesc motorul si e mai ales rece, oscileaza mai tare acul de la turometru. Cand e cald oscileaza f. putin - cum am descris mai sus.
     
  4. packard 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI
    sugestie,


    daca motorul este cald pot fi electroventilatoarele de vina. acestea pornesc si crescand consumul de curent creste si rezistenta opusa de alternator.

    o alta cauza ar fi climatronicul. daca e pornit si asta ar putea da aceleasi simptome.
     
  5. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Acelasi motor 3.0 TDI, aceasi sperietura am avut-o si eu cand l am luat. Pot fi mai multe cauze de la calitatea motorinei(!) pana la diversi consumatori care ii ai in momentul respectiv. Aceeasi observatie, nu face mereu.
     
  6. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Din cate stiu,la pornirea la rece e normal sa oscileze turometrul putin pana isi regleaza ECU debitul de motorina;e normal sa oscileze putin cand invarti de volan pe loc la ralanti pt ca pompa servo e un mare consumator de curent;e normal sa scada putin turatia la ralanti cand pornesti A/C-ul pt ca si acesta e un mare consumator;nu e normal sa oscileze cand deschizi geamurile,pornesti cass-ul,etc.
     
  7. cipri29

    cipri29 Bronze Member

    Înscris:
    12 Noi 2007
    Locație:
    Florești - Cluj
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi CAHA 2009, A2 1.4TDI ATL2004
    sal

    Daca nu faci nimic nu misti nimic doar motorul pornit nu e normal sa oscileze parerea mea si mie mi-a oscilat o data si dupa cateva zile mi-a cazut releul de incarcare .Bafta
     
  8. packard 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI
    poti incerca sa verifici daca alternatorul incarca bine....sau poate e bateria dusa, verifica-i nivelul de electrolit ;)

    hope this helps
     
  9. eStatic

    eStatic 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro
    Am fost in reprezentanta Audi cu ea. Mi-au zis ca trebuie resoftare. Si ca bateria e pe gatate (desi pe bord imi zice battery level 100%). Mi-am schimbat si intizator lant. De doua zile nu am mai observat sa sara turometrul la pornire. Adica se misca normal cate putin dar nu mai sare sus-jos...
     
  10. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    variatii turometru

    Am urmarit la mine se manifesta alfel si anume: dimineata la pornire nu variaza deloc turometru, ci sta putin mai turata (ceea ce e si normal), insa daca am un drum mai lung (sa zicem 100 de km) si dupa oprire mai stau vreo 30 min si apoi pornesc are niste variatii care nu mi le explic.
     
  11. eStatic

    eStatic 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro
    EXACT la fel si la mine. De cand am am fost cu ea la service nu mai face asa tare dar parca azi la un moment dat tot a miscat cam juma de cm mai violent acul de la turometru...

    Am pus un vag-com pe ea si singura erare imi era de la ceva solenoid de la motor drepta. Sa aiba legatura?
     
  12. eStatic

    eStatic 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro
    Apropo, cei de la service mi-au zis ca bateria e cam descarcata. Masina este din 2005, fabricata in a 2-a parte a lui 2004 iar bateria pare sa fe cea originala, sa inteleg ca i s-a cam termiant viata? Pe MMI la Batter imi arara 100%... adica toata bara aia e rosie, sper ca aia inseamna.
     
  13. and19sv

    and19sv 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 1.6 (1995)
    same problem...

    In afara de faptul k la pornire sta mai turata... care nu e nimic deosebit...
    mie imi variaza la relanti de la 800/900 (normal), coboara pana pe la 500/600 si urca urgent pana la 1200/1300. Asta cand ma opresc si o scot din viteza sau in mers cand o scot din viteza. Am un prieten care si-a luat acum tot un Audi A4 din 96 si la el e muuult mai tzapan turometrul...
     
  14. mihai31

    mihai31 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A6 3,0 QUATTRO 2006 și SUZUKI GSF 600 S BANDIT
    Se întîmplă din cauza motorinei de proată calitate din Romania! Nu are deloc legătură cu bateria care este folosită doar la pornire.Faceți un plin în Germania și o să vedeți diferența ! Din cauza acestei mizerii de motorină care se vinde la noi motoarele noastre disel se duc mult mai repede în special injectoare senzori și multe altele. Motorina de la noi se aditivează de obicei direct în rezervoarele stației. Multă baftă!
     
  15. and19sv

    and19sv 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 1.6 (1995)
    Imi pare rau dar cam trebuie sa te contrazic. Atat eu cat si prietenul meu alimentam la aceeasti statie (nu numai aceeasi firma... dar aceeasi statie) si el nu are nici o problema. Nu spun ca calitatea (scuzati exprimarea) combustibilului nu ar afecta, dar asta e doar in mica parte si nu la problema asta.;)
     
  16. eStatic

    eStatic 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI Quattro
    Hai mai ca mai am doua V6-uri in familie, unul pe un Land Rover Discovery si unul pe un Lexus IS 250, amandoua motoare "pretentioase" si alea merg absolut perfect. Si alimentam la alea de pe unde apucam... :(

    Insa inainte de Audi-ul asta aveam un Peugeot 407 cu motorul de 200/136 cai... si pot sa zic cu mana pe inima ca atunci cand am alimentat cu ceva motorina de top de la Shell din Austria parca, diferenta a fost fantastica... motorul mergea mult mai frumos. Dar nu pot sa zic ca aveam probleme cu motorina de la noi, doar ca mergea mai frumos cu aia din Austria.
     
    Ultima editare: 11 Apr 2009
  17. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Cand am venit cu ea din Germania (noiembrie 2008) dupa ce am condus cateva ore bune m am oprit pentru alimentare si un mic popas de o cafea undeva in ungaria. Am stat sa zic vreo 1 ora si apoi cand sa plecam pornesc si observ acele variatii care atunci chiar au fost mai violente in sensul ca varia destul de mult. In tara mai mi a facaut de cateva ori insa nu asa de rau si nu mereu. La motorina m am gandit si eu prima oara ca alimentasem din ungaria de la un jeg de peco nu mai tin minte marca. Insa am lasat o in pace si nu am avut nici o problema cu ea pana acum in 5 mii de km.
     
  18. wolfquatro

    wolfquatro 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A8/4.2 d/2007
    exista 3.0 tdi fara quattro ?

    am o mare dilema. exista a6 3.0 diesel fara quattro? este vreo diferenta de cai putere intre cele care sunt si cele care nu sunt quattro(ma refer la modele din ani similari-2006-2007)?
     
    Ultima editare: 4 Mai 2009
  19. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Nu exista 3.0 tdi fara quattro.
     
  20. SlayeRC 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 3.0 224CP S-Line
    Sa stiti ca exista. Sunt foarte rare , din 2004 dar exista si fara quattro.
     

Distribuie pagina asta