1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Deci în concluzie sunt motoare bune. E cel de 171 Kw. 232 cai putere. Dar intre acest motor și cele de pe 2009 cu 139 cai, sunt diferențe majore? În afară faptului ca pe 2009 is mai noi din punct de vedere tehnic.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  3. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    @audi66 mi se pare ca si pe BUG, care e pe Q7.
     
  4. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Cat de rau sa imi para ca nu am luat modelul din 2009? In afara ca are 239 cai. Ce diferenta majore mai sunt? Asta din 2008 e Pompa Duza iar din 2009 common rail?
     
  5. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    3.0 TDI sunt CR toate.
     
  6. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Ok. Ca anduranta, sunt cam la fel? Au aceeasi problema cele din 2008 cu acele clapete de admisie?
     
  7. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Da. Din pacate am schimbat galerii la cateva modele din 2008, cu mai putin de 100.000 km... Insa nu este un hop de netrecut. Le schimbi o data si nu mai ai probleme. A mea are aproape 190.000 km si n-am treaba cu ele. Depinde de noroc, de felul cum s-a mers cu masina...
     
  8. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Eu am avut motor de 2 litri. Acum de 3.0. Care este felul in care trebuie sa mergi cu acest motor/masina? La ce te referi Mihai Cristian?
     
  9. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Ma refeream strict la acele clapete, care lucreaza foarte mult la mersul in oras de exemplu, de-abia dupa 2750 rpm blocandu-de pe deschis. Daca se merge mult interurban si cat de cat constant, acestea lucreaza mult mai putin. Privind in ansamblu, aceasta 'speta" nu este decat un amanunt. Motorul este unul reusit iar in combinatie cu cutia automata este "imun" ca sa zic asa, la stilul de condus. Singura grija trebuie sa fie la DPF, daca il ai. Nu se impaca deloc cu drumurile scurte! :)
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Va rog eu nu transformati acest topic in altceva decat despre probleme la motor 3.0 TDI si nu facem o "varza". Multumesc. Despre fiecare problema la motoarele acestea sunt topicuri dedicate. Aici in acest topic discutam doar despre motor si atat fara discutii despre clapete, injectoare, DPF, consum sau mai stiu ce anume. Incheiem aici divagatiile de la subiect. Urmatoarele "derapaje" vor fi sterse. Multumesc.
     
  11. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Scuze, nu trebuiau aduse in discutie problemele exacte ale acestui motor. Ceea ce vreau eu sa aflu se potriveste la fix, e o discutie generala, cu pro si contra. Intrebarea, curiozitatea mea era legata de o comparatie intre 3.0 Quatrro 2008 cu 232 HP si 3.0 Quattro 2009 cu 239 HP. Practic, sunt aceleasi motoare doar ca cel de pe Facelift e cu 7 cai mai puternic? Sunt diferete de tehnologie? Cu alte cuvinte sa imi para rau tare ca nu am mai pus 3000 euro sa iau modelul dupa 2009? Nu ma refer la design ci strict motor si eventual cutie viteza.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Copakabana acum ca ti-ai cumparat deja masina mai are vreo relevanta ce diferente sunt intre motoare ? Iti spun eu ca nu. Acum ai cumparat deja masina adica faptul fiind consumat discutiile sunt inutile. Chiar incheiem aici. Multumesc.
     
  13. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salut, are cineva asa simtome, dimineata cu motorul deja incalzit, cand schimba din 4 in 5 motorul devine mai galagios, dupa 1900rpm dispare. Cate odata si din 3 in 4. La amiaza cand ma intorc de la munca, chiar si cu motorul rece nu face.???
     
  14. Vicentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3000 tdi quattro 2006
    Salut,
    Am o problema legata de zgomot in esapament la Audi A6 2006 BMK.
    Cand ies pe autostrada pe la 140-160 km/h a inceput sa aiba un zgomot ca de rateu in esapamentul din partea stanga.
    Zgomotul nu este continuu, cand face, cand nu, fara a avea vreo problema de intreruperi la motor sau alte alarme(martori) in bord.
    Ma poate ajuta cineva cu o explicatie? Am intrebat un mecanic si a zis ca nu a auzit de asa ceva.

    Multumesc,
     
  15. GabiC

    GabiC 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3.0tdi 2006
    Salutare, nu stiu daca postez unde trebuie (sunt nou aici)
    Intampin urmatoarea poblema, masina porneste greu dupa 10-12 ore de stationare (indiferent de temperatura de afara) porneste cam in 5-10 secunde de dat la automat
    Am schimbat supapa de retur, am pus supapa de sens pe tur, nu am erori in bord sau pe tester
    Efectiv ma apuca capul cand ma invart ca prostul din service in service
    Motorul este un 3.0tdi Bmk
    Multumesc
     
  16. Mihai Alm 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2017
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi a7 3000 tdi din 2012
    Salut,
    Am rezolvat problema cu aprinderea senzorului de bujie incandescentă. Am fost la reprezentanta aici in Germania unde mi-au zis prima dată ca e filtru de particule iar eu i-am zis sa-mi schimbe racordul flexibil ca de aia am venit. L-au schimbat apoi am iesit cu masina pe autobanda si nu mai face figuri.
     
  17. Sarbu 85

    Sarbu 85 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi
    Salutare,
    Am un audi A6 2006 3.0 diesel care după ce se încălzește motrul începe să-mi oscileze turometrul la relanti. Motrul nu mai merge rotund si masina vibrează in funcție de cum oscilează turometeul. Fum nu scoate, pornește perfect, trage foarte bine. De schimbat am schimbat, regulator din rampa, regulator de presiune și retururile, dar degeaba. La tester îmi arată ca totul e ok.:) Va rog mult poate ma puteti ajuta. Va mulțumesc mult.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sarbu te rog, sa modifici/completezi profilul tau (sub locatie) cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  19. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Încearcă șaibele de la injectoare.

    Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
     
  20. BogdanelSKY 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C6 4F, 3.0 Quattro, CDYA, 2009 Facelift
    Salutare!
    Momentan mă aflu în Germania, mi-am găsit un A6 C6 din 2009, 3.0 Quattro automată, aș vrea să cumpăr de aici filtre și ulei.
    Câți litri de ulei îmi trebuie și ce marcă ar fi indicat să achiziționez?
    De asemenea, sunt curios, trebuie să fac și schimbul de ulei la cutia de viteze?
    Mulțumesc.
     

Distribuie pagina asta