1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E greu sa citesti forumul si fiecare topic dedicat fiecari intrebari, asta ca sa inveti singur si sa nu ne mai repetam ? Cumperi ce ulei pentru motor vrei, in functie de norma de ulei si iti trebuie 8 litri de ulei pentru motor. Se face si schimbul la cutie.
     
    BogdanelSKY apreciază asta.
  2. hnonames

    hnonames 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2013
    Locație:
    Galați
    Masina:
    actuala-audi a4 b6 1.8t quattro, fosta-audi a4 2.5tdi 2003
    Baieti am o problema foate grava si as vrea sa va cer si voua un sfat. Problema sta cam asa: prinderea de la suportul pompei de inalte cea de pe bloc motor s-a rupt. Nu stiu cum, posibil asa sa o fi cumparat, dar mi-a dat foarte multe batai de cap. Am fost in concediu cu ea in Romania, acolo m-a lasat in drum, fapt care (momentan muncesc in Germania), a trebuit sa bag peste 600 euro numai cateva piese o sudura si mana de lucru. Oricum intrebarea mea este: credeti ca o sa tina ceva sau sa ma astept in orice moment sa se rupa iar ? Masina este un A6 C6 3.0 cod motor BMK an 2007.
     
  3. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Salut,
    Depinde de sudura. Este o solutie dar nu cea indicata de producator insa daca nu tine schimbi blocul sau motorul. Dupa cum se vede in poza asa pare situatia si cred ca este si singura. Fara sa schimbi bloc motor sau motor greu de spus cat va rezista.
     
    hnonames apreciază asta.
  4. hnonames

    hnonames 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2013
    Locație:
    Galați
    Masina:
    actuala-audi a4 b6 1.8t quattro, fosta-audi a4 2.5tdi 2003
    Pacat de motor ca are doar 150 de mii..:( deci sa stau linistit o vreme?
     
  5. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Eu asa zic ... blocul este din fier , daca sudeaza bine ar trebui sa tina .. acum na .. tine si de noroc.
     
  6. hnonames

    hnonames 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2013
    Locație:
    Galați
    Masina:
    actuala-audi a4 b6 1.8t quattro, fosta-audi a4 2.5tdi 2003
    Hai ca ma faci sa imi mai revin din suparare..
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce ai facut acolo e ceva provizoriu, nu stiu cat o sa iti tina sudura aia de amator sau cine a venit cu ideea de a face asa ceva.
    Curatata bine suprafata, facut la strung sau CNC din material brut locasul de prindere, dat filet si sudat profesional pe bloc de jur imprejur.
     
    seba18 apreciază asta.
  8. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Cauta pe cineva sa sudeze cu TIG (Tungsten Inert Gas), adica cum i se mai zice la noi Argon , Se curata bine suprafetele de impuritati si grasimi, si se sudeaza , mai ales ca blocul este din fer. Se poate suda chiar si daca blocul este din fonta forjata. Am sudat multe blocuri de motoare in aluminiu, cei drept pentru scootere si moto, dar ideia era alta, adica ca se poate face daca gasesti un mester bun.
     
  9. hnonames

    hnonames 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2013
    Locație:
    Galați
    Masina:
    actuala-audi a4 b6 1.8t quattro, fosta-audi a4 2.5tdi 2003
    Deci ce se vede in poza sa inteleg ca nu e bine ? Tot cu TIG a fost sudat..
     
  10. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    La prima vedere nu prea seamana a TIG. De obicei se primeste o sudura curata si perfecta .
     
  11. hnonames

    hnonames 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2013
    Locație:
    Galați
    Masina:
    actuala-audi a4 b6 1.8t quattro, fosta-audi a4 2.5tdi 2003
    Baieti ce sa zic.. au sudat in fata mea.. si am vazut ca era un TIG.. doar ca nu au fost chiar asa ingrijiti sa curete sa degreseze..
     
  12. Costin666 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2017
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    Audi A6 3.0quattro 2005
    Salutare.Am si eu o problema cu a mea masina A6 c6 3.0TDI bmk.Toate bune si frumoase am mers cu ea astazi am ajuns la 15:30 acasa iar dupa 4 ore cand m am urcat in ea n a mai pornit.Dau la automat invarte motorul o secunda dupa care nu se mai intampla nimic.A venit un prieten cu tester si nu mi arata nimic.Mi a desfacut un furtun in partea din fata langa far pe partea soferului a dat cu spray si masina a pornit.Mi a spus ca am probleme pe retur ori la injectoare ori la pompa de inalte.A mai intampinat problema asta cineva? Ceva sfaturi? Multumesc!
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa o scanare, si un banal senzor de pozitie/presiune poate da exact aceleasi simptome. Nu te grabi sa te arunci catre ce e mai rau.
     
  14. Costin666 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2017
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    Audi A6 3.0quattro 2005
    Nu apare nimic pe tester.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand am zis tester m-am referit la VCDS, nu la unul multi-marca.
    Nu o mai porni cu spray. Da injectoarele jos de urgenta si verifica-le pe banc.
    De la unul sau mai multe injectoare care nu inchid complet, risti sa distrugi motorul pe cilindrii respectivi daca incerci sa il mai pornesti asa.
     
  16. Costin666 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2017
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    Audi A6 3.0quattro 2005
    Pe vcds a fost verificat! Verificat de erori si n am nimic. Valorile la injector sunt ok.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    VCDS-ul nu vede cand picura injectorul in capul pistonului dupa ce opresti motorul. Deci, verifica-le pe banc de proba, cu ocazia asta schimba-le si O-ring-urile ca nu sunt o avere.
     
  18. Costin666 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2017
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    Audi A6 3.0quattro 2005
    Maine o s o las la mecanic pt demontat injectoare.Daca era pompa de inalte n ar fi trebuit sa apara pe vcds?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu intotdeauna.
     
  20. wrry 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI BMK
    Salut . Am citit cam toate posturile din aria Audi A6 dar nu am gasit nici un raspuns satisfacator pentru problema mea .
    Problema a aparut in urma cu 2-3 saptamanii dupa un drum Brasov - Constanta in care am prins aglomeratie pe Valea Prahovei si drum liber pe Autostrada Soarelui . Mi sa aprins Low oil pressure la 240kmh pe autostrada(ticait de 3 ori dupa care s a stins) , am oprit am stat 10 minute am repornit s a mai aprins inca o data (la fel ..iar am stat ) si am pornit la drum m-ai aveam 80 de km pana acasa am mers la 140kmh si nu sa mai aprins . Problema este ca acum nu se mai aprinde in mers ci mi se aprinde la pornirea la rece in fiecare dimineata si nu se mai stinge deloc pana nu iau contactul si il pun la loc.
    Am masurat presiunea pompei cu un manometru si foarte ciudat era de 2.8 bari la relanti iar in turatie scadea la 1.5 si fluctua . Uleiul si filtrele sunt schimbate de 6000 km .
    La service mi sa spus ca este pompa sigur defecta ...manopera 1200Lei + 1000Lei pompa sh . Voi ce parere aveti ?
     

Distribuie pagina asta