1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Multumesc baieti, o sa verific si acolo cert este ca sunt schimbate recent.
     
  2. Andrei 21 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4F C6 3000 TDI BMK 2005
    Salut,
    Am un Audi A6 4F C6 motor 3.0 tdi cod BMK. Dupa ce nu am mers cu ea vreo 2 saptamani, azi nu a vrut sa porneasca. Dupa prima cheie nu a pornit in schimb a aparut in bord martorul de presiune ulei. La a doua cheie la fel. Am spus sa fac inca o incercare si a pornit perfect, mergea perfect, nu fum, nu nimic. Apas butonul pentru diagnoza de pe bord si totul ok. Am lasat sa mearga cam 5 minute dupa care s-a oprit singura. Am incercat sa pornesc din nou dar a aparut iar martorul presiune ulei. Deci am lasat-o asa deocamdata. Aveti vreo idee cam la ce sa ma astept, pana o duc la service pe platforma ?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probabil bateria dusa.

    Daca da mult la automat si nu porneste, ti se aprinde martorul de presiune ulei in bord.
     
  4. Andrei 21 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4F C6 3000 TDI BMK 2005
    Da, dar a pornit si s-a oprit singura. Bateri este buna, invarte ok.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune o diagnoza. Poate fi un senzor de pe rampa injectoarelor sau alt senzor minor.
    Ne dam degeaba cu parerea aici.

    Butonul de diagnoza de pe bord este pentru becuri arse si alte lucruri inutile, nu are relevanta.
     
  6. Andrei 21 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4F C6 3000 TDI BMK 2005
    ok multumesc
     
  7. Andrei 21 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4F C6 3000 TDI BMK 2005
    Astazi am rezolvat,filtrul de motorina era aproape gol,l-am umplut si a pornit din prima.Multumesc pentru sfaturi.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Avand in vedere constructia filtrului de pe 3.0 TDI, e cam greu spre imposibil sa se goleasca singur de motorina.

    upload_2021-3-12_16-34-50.png
     
    Ultima editare: 12 Mar 2021
  9. Andrei 21 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4F C6 3000 TDI BMK 2005
    Da, ai dreptate, dar iti spun ca asa era, gol. Nici eu nu imi explic si crede-ma ca nu am niciun interes sa mint.
     
  10. BogdanelSKY 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C6 4F, 3.0 Quattro, CDYA, 2009 Facelift
    Salut!
    Un motor care are codul CCWA, 3.0, Euro5, de pe un Q5 2010 se potrivește pe un A6 care are motor CDYA, tot 3.0, 2009?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din cate stiu eu NU se potriveste pentru ca difera anumite trasee de ungere din motor si prinderile exterioare pentru tevi, furtunuri, electrica. Bafta.
     
  12. wrry 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI BMK
    Salut!
    Sa va povestesc ce am patit poate s a mai intalnit cineva cu o situatie asemanatoare cu a mea si poate sa mi dea un sfat pentru ca pe vcds nu imi da nici o eroare legata de ce mi sa intamplat.
    Am un Audi a6 3.0 tdi bmk am schimbat acum o saptamana filtrele si uleiul am spalat o m am plimbat pana ieri cu ea cand nu a mai vrut sa porneasca ..invartea electromotorul dar doar 3 secunde si dupa se oprea singura .. am incercat de vreo 5 ori dupa care am lasat o vreo o ora si..surpriza cand m am intors a pornit din prima..astazi a pornit din prima dar in mers sa aprins martorul de bujii si sa oprit..am incercat iar sa o las o perioada dar nu mai pornea ..am sunat pe cineva si mi a zis sa lovesc in pompa de motorina de sub bancheta si a pornit din prima dupa care am facut vreo 200km fara nici o problema..am ajuns acasa am pus testeru pe ea si nu mai aparea nimic...
    Mentionez ca la cald nu se opreste pentru ca dupa ce am ajuns acasa am pornit-o si am oprit-o de cateva ori si pornea imediat.. sa manifestat doar dupa ce masina se raceste
    Ce naibii are?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Martorul de bujii aprins in mers de obicei genereaza limp-mode si indica o problema pe partea de injectie.

    Nu cumva ai crapat supapa de pe filtrul de motorina la montaj sau ai despartit urechile de pe filtru prea mult si nu sta bine siguranta supapei ?
     
  14. wrry 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI BMK
    Multumesc de raspuns! Martorul era interminent. Nu am schimbat eu consumabilele o sa merg maine sa se uite cineva la filtrul de motorina.
    Este pentru prima data cand mi se intampla sa nu porneasca masina si cand mi se opreste si in mers la o zi diferenta . da a intrat in limp-mode dar nu se mai accelera deloc a scazut viteza pana sa oprit si nu a mai pornit pana cand am dat jos bancheta si am lovit pe acolo cu un lemn..dupa a pornit perfect si a mers perfect 200km.
    Revin cu un raspuns daca nu era pus bine filtrul de motorina
     
  15. wrry 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI BMK
    Revin dupa ce am fost la cineva sa se uite la filtrul de motorina ..se pare ca era pus bine
    Am pus iar testerul pe ea si am urmatoarele erori ..
    Care din ele ar putea avea legatura cu simptomele mele porneste aleatoriu si mi sa aprins martorul bujii in mers si sa oprit
    P0322 - Engine speed sensori input circuit no signal (intermitent)
    P1016 - Valve for air filter bypass-flap open circuit (permanent)
    P1653 - Fault codes in Abs controller (interminent)
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Prima adica Engine Speed Sensor, este senzorul G28.

    Daca ai nevoie iti dau dupa cod/echivalenta si schema cu pozitia lui.
     
  17. wrry 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI BMK
    Chiar te rog ! Crezi ca de la asta este problema ? Este greu accesibil acest senzor ?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ti-am mai zis odata ca de acolo este problema ta.

    Este senzorul de la arborele cotit si are cod 06A 906 433 E sau Bosch 0261210145.
    Tot de Bosch este facut si cel OE, o sa vezi stema si inscriptia pe cel vechi cand il inlocuiesti.
     
  19. wrry 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI BMK
    Mersi mult de info... Imi poti spune unde este situat daca ai idee ?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La cum ai pus intrebarile inca de la inceput, te sfatuiesc sa apelezi la un service.

    Este deasupra tripodei de pe partea soferului.
     

Distribuie pagina asta