1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Salut,
    Am un audi A6 C6 cod motor BMK. Sâmbăta am schimbat clapeta de admisie pe partea dreapta. Pentru a putea lucra mai ușor am scos conducta care vine de la pompa de înalte la rampa comuna și conducta dintre cele doua rampe si de atunci nu mai vrea sa pornească neam. Am făcut diagnoza cu VCDS și nu am nici o eroare dar totusi invarte si nu vrea sa pornească. Ceva idei ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La 3.0 TDI nu este nevoie de aerisire in caz ca desfaci sau inlocuiesti orice piesa a injectiei, se aeriseste singur.

    Singurul lucru care face exceptie este pompa de inalte.
    Se aeriseste scotand mufa senzorului de presiune de pe rampa si dand la automat de 3 ori cate 15 secunde cu pauza de 20 sec. intre reprize.

    Daca ai strans prea tare piuletele conductei dintre rampe, ai obturat traseul (conducta fiind de aluminiu si capetele conice).
     
  3. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    În regula am sa verific conductele, și am sa încerc varianta cu de 3x15secunde cu 20 pauza
     
  4. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    De 4 ori am desfacut galeriile, am scos si conducta ce intra in pompa, cat si celalate , intodeauna a pornit din prima, normal doar ca a invartit mai mult ca de obicei. Cum zice si George, precis ai "infundat" ceva punand totul la loc.
     
  5. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Am desfăcut acum totul și am mai controlat încă odată și rezultatul este același masina nu porneste
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La 3.0TDI poti sa demontezi si sa pui la loc tot sistemul de injectie, porneste mai greut dar porneste, fara nici un fel de aerisire.

    Chiar si in ELSA este mentionat faptul ca nu se face aerisire la motoarele astea, ci doar sa o lasi 20-30 sec. la ralanti dupa prima pornire (in caz ca au fost interventii pe partea de injectie).

    Eu am pornit-o si cu filtrul de combustibil gol, a invartit vreo 10 secunde dar a pornit fara balbaieli sau alte anomalii.

    El ori a obturat vreo conducta, ori a scos/atins vreo mufa.
     
  7. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    La asta ma gandesc si eu, ceva electric, ceva deconectat, Nici cand am demontat toti cei 6 injectori pentru a schimba saibele, nu a avut probleme la pornire.
     
  8. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Eu înțeleg, dar toată operațiunea am făcut-o eu si am verificat absolut totul. Nu sunt un necunoscător ce e drept, sunt mecanic dar de camioane dar acum chiar mi-a pus capac ce e drept chiar nu mai înțeleg nimic. Am făcut exact cum e scris în ELSA dar niciun rezultat. Efectiv invarte de nebuna și nu vrea sa porneasca
     
  9. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Ieri am schimbat filtrul de motorina. Am verificat cablaje si motorina vine dar totusi nu vrea sa pornească. Ceva ideei ce as mai putea verifica ?
     
  10. ManoleStefan

    ManoleStefan 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2020
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a6 3.0tdi quattro tiptronic 2009
    Salut,
    De cand am cumparat masina (A6 C6 3.0 tdi) are un zgomot urat de ce vine din fata motorului, partea stanga in locul in care este pompa de servo si conpresorul AC.
    Compresorul AC nu functioneaza de cand am cumparat-o, am comandat unul original din dezmembrari si astept sa vina.
    Voi lasa un link catre un videoclip cu motorul filmat unde puteti asculta acel sunet, sunetul se aude odata cu turatia, daca turez motorul se aude mai tare. Si are si o mica vibratie la relanti care nu mi se pare normala, poate ma puteti ajuta cu un sfat, multumest.

     
  11. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    ManoleStefan, ori scoti cureaua si invarti fiecare rola in speranta ca vei auzi un zgomot anormal ori asculti cu un stetoscop.
     
    andrei ciobanasu apreciază asta.
  12. Paul Alin Bodea

    Paul Alin Bodea 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A8 2008 3.0 TDI QUATTRO
    Salutare.Derin un A6 3.0 tdi quattro 2006 manual.Am o problema si nici cum nu ii dau de capat.Intr.o dimineața cand am pornit mi s.a aprins martorul de la motor si spirala este intermitent,iar masina nu trage cum ar trebui.Pe tester imi da eroarea din poza,am fost la un service,au schimbat piesa dar,nimic.Am mai fost la un service si tot asa nimic.Eu locuiesc in Germania,poate s.a confruntat cineva cu problema asta.Am citit peaici dar nimic asemănător.Multumesc.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ti-a schimbat suportul motor din cauza ca numai trage masina ? Misto …

    Fa diagnoza si/sau un log in mers cu VCDS, nu cu Delphi/AutoCom.
     
  14. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Se da urmatoarea situatie:
    Una bucata A6 C6 3.0 TDI 2008 cod motor ASB. Motorul bubuit. Se inlocuieste motorul ASB cu un motor BMK de pe alt A6 C6 din 2004. Se face anularea filtrului de particule, pentru ca BMK nu avea. Se greseste insa cu un singur lucru, anume se inlocuieste si instalatia electrica a motorului ASB cu cea de la BMK.
    Problema este urmatoarea : ASB are clapeta acceleratie cu 5 pini, BMK cu 4. Deci acum , masina merge cu motor BMK, cu ECU de ASB, cu instalatie electrica de BMK si clapeta acceleratie in 4 pini, tot de BMK. Din cauza ca, clapeta de acceleratie la ASB este controlata complet de ECU si are 5 pini, ECU, neputand sa controleze clapeta de acceleratie , nu actioneaza actuatorul turbo si masina practic merge fara turbo.
    Stie cineva care este traseul cablajului de la clapeta de acceleratie la ASB ? Sa iau alta clapeta cu 5 pini si cablajul si sa le leg la ECU. Stiu, lucrarea a fost facuta prost din start, dar nu e opera mea ! Eu incerc doar sa repar dupa altii ...
    Orice sfat e binevenit ! Multumesc anticipat !
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Il gasesti in ELSA. Nu se poate scoate ca si schema separata penttru ca sunt foarte multe alte planse asociate.

    ECU-ul de la la ASB NU are nicio treaba cu ECU-ul de la BMK. Alte setari pentru injectie, alte softuri pentru management-ul motor si implict clapete si actuatoare si asa mai departe. Trebuie ECU si de BMK daca s-a inlocuit motorul (asa se procedeaza cand se inlocuieste un motorul cu altul ce are alt cod)

    Ca si sfat: sa merga la cei care au facut prostiile. Este atat de complicat de rezolvat incat sa se spele pe cap cei care au facut tampeniile alea pe acolo.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @vladliviu85 Se duce in mufa de 60 pini a ECU-ului.
    respectiv :

    Clapeta / ECU
    Pin 1 => Pin 42
    Pin 2 => Pin 25
    Pin 3 => Pin 6
    Pin 4 => Pin 50
    Pin 5 => Pin 49
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  17. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Multumesc @audi66 . Incercam sa vedem ce iese, si daca nu merge, voi face cum a spus @Cristi , voi indruma clientul sa se duca sa ii dea in cap cu masina '' desteptului '' care i-a facut modificarea :)
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E posibil ca pin-ul respectiv sa fie deja ocupat pe ECU de BMK sau ca SW sa nu stie de respectivul pin (deci il tragi degeaba).
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  19. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    @audi66 iti dai seama ca verific inainte. ECU este de ASB, doar cablajul si clapeta sunt de BMK ! Tot motorul este BMK, doar ECU este de ASB si singura eroare este pe clapeta de acceleratie, de aceea m-am gandit la acest artificiu. Vedem ce se poate face si revin cu rezultatul, desigur, daca revine si clientul la mine cu masina in urmatoarele zile cum am stabilit.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da … intre motor, instalatie electrica si ECU, mi s-au amestecat ideile. :)
     
    vladliviu85 apreciază asta.

Distribuie pagina asta