1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. nitubogdan111 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 3.0 TDI quattro 2007
    revizie A6

    Salutare!
    Ma intereseaza si pe mine daca-mi poate spune cineva, cam cat ar trebui sa ma coste o revizie completa la un audi a6 3.0 tdi quattro 2007? (ulei, toate filtrele, antigel, etc)

    * Cati litri de ulei imi intra la motor?

    Multumesc!
     
  2. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    in jur la 8,2 l ,intra in motorul tau. ulei :80 lei./litru
    f ulei:57 lei
    f carburant:296 lei
    f. aer:95 lei
    f polen 150 lei
    preturi din reprezentanta audi. toate piesele originale.
     
  3. hro

    hro 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 quattro, 120 kw model 2006
    si manopera ?
     
  4. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    Depinde de service-ul unde vrei sa-i faci schimbul,cam de la 100ron pe ora in sus.
     
  5. guguionut

    guguionut 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    1.Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005 2.Audi A6, 2.0 TDI 170HP, 2011
    Astea sunt preturile la care se gasesc filtrele + ulei.
    In functie de ce sume dispui iti alegi - la fel si cu manopera , in functie de servis.
    ULEI MOTOR CASTROL EDGE Turbo Diesel ( 5W-40 ) pompe duze- 36 ron/litru

    FILTRU ULEI
    - PRODUCATOR MANN 37.56
    - PRODUCATOR UFI 46.05
    - PRODUCATOR KNECHT 47.63
    - PRODUCATOR HENGST 48.75

    FILTRU AER
    - PRODUCATOR MANN 74.16
    - PRODUCATOR KNECHT 86.1
    - PRODUCATOR FRAM 96.21
    - PRODUCATOR UFI 97.22
    - PRODUCATOR HENGST 103.50
    - PRODUCATOR K&N 340.66

    FILTRU COMBUSTIBIL
    - PRODUCATOR KOLBENSCHMIDT 164.39
    - PRODUCATOR PUROLATOR 183.30
    - PRODUCATOR MANN 187.36
    - PRODUCATOR KNECHT 204.32
    - PRODUCATOR BOSCH 205.04
    - PRODUCATOR HENGST 215.24
    - PRODUCATOR UFI 219.38

    FILTRU POLEN
    - PRODUCATOR 4F 35.14
    - PRODUCATOR MANN 47.51
    - PRODUCATOR KNECHT 52.07
    - PRODUCATOR CORTECO 53.08
    - PRODUCATOR FEBI 57.37
    - PRODUCATOR 4F ( CARBON ) 57.50
    - PRODUCATOR HENGST 60.05
    - PRODUCATOR KNECHT ( CARBON ) 71.00
    - PRODUCATOR FEBI ( CARBON ) 73.73
    - PRODUCATOR CORTECO ( CARBON ) 82.25
    - PRODUCATOR MANN ( CARBON ) 150.56
     
  6. nitubogdan111 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 3.0 TDI quattro 2007
    Multumesc
     
  7. SlayeRC 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 3.0 224CP S-Line
    Pe mine la Reprezentanta AUTOWORLD Cluj data trecuta m-a costa 5 Mil :D
    fara ulei. Uleiul l-am luat din alt loc ... 320 lei cu tot cu TVA (9 Litrii)
    Mobil1 5W30 (Made in USA)


    Total 820 RON
    (3.0 TDI 224 CP 2005)
     
  8. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    vreau si eu sa stiu de unde ai luat uleiul la pretul asta . imi poti trimite pm sau scrie aici. ms.
     
  9. SlayeRC 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 3.0 224CP S-Line
    De la un importator Mobil 1 . Ca sa vezi pretul real al produsului

    :D

    Din pacate nu pot sa rezolv pe prea multa lume.
     
  10. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    uleil e longlife? ,e bun pretul chiar f bun.
     
  11. SlayeRC 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 3.0 224CP S-Line
    O fi fost longlife dar eu tot il schimb la 15K

    :D
     
  12. Depanatorul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4-B5, C-class
    Intrebare in legatura cu motoarele de pe A6.

    Va salut, as dori sa stiu daca exista aceste modele din 2004 si pana in prezent, care sunt echipate cu motoare diesel pe lant.
    Adica distributia sa fie pe lant si nu pe curea.
    Exista asa ceva?
    Multumesc.
     
    Ultima editare: 25 Iul 2010
  13. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    2,7 si 3,0 tdi ambele ,sunt pe lant. la benzina nu stiu.
     
  14. Depanatorul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4-B5, C-class
    Din pacate depasesc limita de 2500, daca nu ar fi dublat domnii demnitari impozitul m-ar fi tentat unul.
    Vreau sa cumpar o masina si primul criteriu este sa fie distributia pe lant.
    Multumesc pentru raspuns.
     
  15. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    da nu vad care e problema sa schimbi un kit de distributie o data la 120.000 km
    si unul original e vreo 1400 lei la audi a6 din 2005 2.0 tdi
    deci?
    ca oricum si la distributia pe lant trebuie sa umbli mai incolo pe la vreo 300.000
    nu?
     
  16. Depanatorul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4-B5, C-class
    Nu e problema ca trebuie sa schimb kitul de distributie la acesti kilometri, treaba e ca trebuie sa gasesti un mecanic bun de meserie pe care sa poti avea incredere, si din astea mai greu gasesti.
    Acuma cu distributia pe lant e alta poveste, nu vreau sa intram in discutii, dar momentan am un mercan clasa C si e trecut de 500.000 de kilometri si inca nu a fost umblat in el.
    Dar am vazut si depasind 1 milion de kilometri si inca tot nu a fost umblat in el.
    Deci de aceea prefer varianta pe lant, daca ma intelegeti.
    Daca asa sta treaba pe la audi cu motoarele, atunci tot la mercan raman.
    Drumuri bune va doresc la toti.
     
  17. IS55PRO

    IS55PRO 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 175CP
    Daca-ti faci griji ca nu gasesti mecanic bun care sa schibe o distributie, pai ce te faci daca se strica ceva pe la cutie, caseta directie ?
    Schimbul de distributie e ceva relativ simplu.
     
  18. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    sau daca iti permiti un a6 (nu cu imprumut din banca sau toti banii pe 10 ani) atunci daca esti pretentios poti sa dai 300euro in plus si sa mergi in germania sa ti o schimbe....dar daca esti genu la care mertanu (nu mercedes) face legea atunci mergi pe drumul celor cu mertane...dar ai grija sa nu prinzi pe cele cu 120.000 km (300.000km reali) ca o sa ajungi la schimbatul dintributiei ''pe lant'' .... e doar o regula ce se intmpla in romania ...numai bine
     
  19. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    frumos de tot.
    apropo ai schimbat distributia?
    ca eu trebuie sa o schimb cat de repede si vreau cateva sfaturi de la cineva care a facut treaba asta.
    merci
     
  20. Depanatorul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4-B5, C-class
    Nu se pune problema baniilor la schimb de consumabile la o masina, poate fi Audi, sau Mercedes. Treaba e sa gasesti un mecanic de treaba.
    Am avut o problema la C-classul meu si anume pompa de injectie, a trebuit sa-l schimb.
    Sa stiti ca am fost cu masina pana in Bucuresti pentru a schimba pompa, fara alte interventii. Eu locuiesc in Beclean judetul Bistrita. Deci va dati seama ca am facut 1000 de kilometri pentru ca nu am gasit in zona pe cineva cu incredere care sa fi facut aceasta lucrare.
    Acuma nu imi trebuie o masina sa maduc cu el in Germania sa schimb o curea de distributie.
    Vreau sa schimb masina ca este cam batran si vreau ceva mai nou de dupa 2005, acuma isi destule sa schimb bucse si pivoti si capete de bara, nu mai am nevoie sa umblu si la role si curele si alte heredii.
    Sper ca ma intelegeti.
    Imi plac foarte mult modelele astea A6 de dupa 2005, ramane de vazut cum a fi.
     

Distribuie pagina asta