1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    scuze ca ma bag, dar nu ma pot abtine cand citesc asemenea "teorii" despre mecanici de incredere, despre "Nu se pune problema baniilor la schimb de consumabile la o masina" s.a.m.d. Mai bine iti cumperi un bemweu, an 2005, seria 3, 2.0d, distributie pe lant si ne lasi pe noi in pace sa ne vedem de treaba cu distributia pe curea si cu morcovul in fund ca poate se rupe ceva si ramanem pe drumuri... Si inca ceva, orice service cu acte in regula, iti ofera un deviz cu toate reparatiile facute la masina, in baza caruia ai garantie pe manopera si pe piese (daca se schimba distributia si masina porneste la prima cheie, inseamna ca totul se invarte corect ;))
     
  2. Depanatorul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4-B5, C-class
    Da sa-traiti am inteles.
    De mine se poate inchide-sterge acest topic.
    Toate cele bune.
     
  3. CezarI 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 3.0, 2004
    Ajutor! A6 3.0 TDI - moare motorul la relanti

    Salut,

    Revin si eu pe forum cu o noua problema la masina mea, cu speranta ca voi gasi pe cineva care sa ma ajute cu un sfat sau s-a intalnit cu o problema asemanatoare.

    Masina este un A6 3.0TDI, din 2005, cutie Tiptronic. Masina are acuma in jur de 228k km. Problema este urmatoare: cand stau la relanti cu masina (ex. la semafor) acul de la turatie pica de la 800-900RPM pana la 600-700RPM si cateodata chiar moare motorul. De asemenea, se aprinde si un martor in bord, spirala galbena. Chiar si dupa ce pornesc din nou motorul, este posibil ca problema sa se manifeste din nou. Alte mici probleme ar fi faptul ca masina porneste greu dimineata, in ciuda faptului ca are baterie noua.

    Va intreb pe voi, poate v-ati confruntat cu aceasta problema deoarece am fost deja la 6 service-uri, din care 3 reprezentante Audi, si nu i-au dat de capat problemei. La un singur service mi s-a zis ca este posibil ca problema sa fie de la "regulatorul combustibil" insa nu erau siguri de aceasta problema, si fiind un service mic nu s-au bagat sa-l schimbe.

    Astept parerile voastre.
     
  4. flavyus

    flavyus 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 Quattro, 3.0, 2008 & Bmw 525D, 2005
    Pornire grea dimineata este posibil sa fie de la buji...!
     
  5. masinar

    masinar 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2010
    Locație:
    braila
    Masina:
    A6,3l,225HP,2005
    am patit-o si eu odata ca mi-a murit motorul la relanti...si am mai vb cu cineva si mi-a spus ca ar putea fi de la filtru de motorina.saptamana viitoare am zis sa il chimb si dupa aia sa vedemdaca mai moare...ce amperaj ai u la baterie din simpla mea curiozitate?eu am cautat de 110A si nu am gasit...cea mai mare pe care am gasit-o a fost una la 100A :(
     
  6. CezarI 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 3.0, 2004
    De la filtre nu are cum sa fie problema, deoarece problema s-a manifestat de mai mult timp si oricum, fac revizia si schimb toate filtrele la fiecare 15km.

    Legat de baterie nu stiu exact, au schimbat cei de la service. O sa verific si o sa revin cu informatia.
     
  7. danigotia 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6, 2.0TFSI, 2007, 170CP(BPJ)
    seznorul de turatii clar defect.asta e calr parerea mea. tu trebuie sa mergi la un service.
     
  8. pfaizzzer

    pfaizzzer 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005
    eu am patit exact ca tine (masina identica) dupa ce am schimbat filtru de motorina si nu am aerisit cum trebuie.
    In concluzie ai aer in instalatie si iti da eroare cum ca nu e presiune in rampa.

    SOLUTIA:

    1)pune Vag-ul pe ea
    2)in timp ce mergi cu masina sterge-i eroarea(mi se pare ca apar vre-o doua erori)
    3)apoi da-i "JAR" pana scoate tot aerul
    4)repeta procedura pana nu mai apare eroarea

    IMPORTANT:
    trebuie scoasa eroarea in mers deoarece ea reapare la pornire si calculatorul baga motorul intr-o secventa de protectie care nu te lasa sa o turezi mai mult de 3000 rot/min

    BAFTA!!!
     
  9. CezarI 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 3.0, 2004
    Multumesc de idee, zilele urmatoare o sa ma ocup de treaba asta si o sa revin cu rezultatul operatiunii pe forum. Insa eu nu am probleme sa turez masina mai mult de 3000....ciudat.

    #masinar: am verificat bateria si este de 110A...
     
  10. masinar

    masinar 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2010
    Locație:
    braila
    Masina:
    A6,3l,225HP,2005
    am vorbit aseara cu cineva de la un service din gl si mi-a spus ca e posibil sa fie de la regulatorul de presiune si ce mi-a spus el s-a cam confirmat cu eroarea de pe tester...
     
  11. CezarI 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 3.0, 2004
    Salutare! N-am mai apucat sa intru pe forum de ceva vreme.

    Am rezolvat problema, intr-adevar era regulatorul presiune. Dupa inlocuirea acestuia masina nu a mai facut probleme...

    Multumesc #masinar ca ti-ai facut timp sa intrebi.
     
  12. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    regulatorul de pe rampa sau de pe pompa ?
     
  13. masinar

    masinar 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2010
    Locație:
    braila
    Masina:
    A6,3l,225HP,2005
    @CezarI n-ai pentru ce...m-am interesat ca trebuie sa il schimb si eu ca am aceeasi problema ca tine.

    poti sa imi spui si mie un pret la piesa?ca de aia nu am mai fost sa ma interesez :D
     
  14. trandy

    trandy 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    m-am uitat in programul de original si am gasit piese si la audi 3.0 tdi fara quattro. eu personal am vazut 2.7 tdi fara quattro
     
  15. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Ii gresit in programul de piese, nu exista 3.0 tdi fara quattro. Si eu m-am uitat.
     
  16. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
  17. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    Sa nu cumva sa fie vorba de a6 c4,pt ca pe c5 am cautat si eu si nu am gasit nimic si sincer nici nu am auzit pe la cineva asa ceva.
    Pe motorul de 2.7 exista si cu si fara qoattro,la fel cum exista la cutie de viteze,manuala sau automata.Pe cand 3.0 tdi nu cred ca se fabrica fara quattro si fara cutie automata ;)....Cel putin eu nu am vazut!
     
  18. trandy

    trandy 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    m-am interesat mai bine si nu exista 3.0 tdi fara quattro. este un 3.0 benzina modelul c5 sau 4b motor ASN 162 kw fara quattro.
     
  19. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    3.0--quattro negresit insa exista si cu cutie manuala:))))))
     
  20. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    da, sunt si cu manuala, chiar multe..
     

Distribuie pagina asta