1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    acum am vazut si eu 3.0 tdi cu manuala ;)...dar sa stii ca nu sunt chiar foarte multe,pe autovit nu o sa gasesti decat 2,din care unu cred ca a grasit descrierea
     
    Ultima editare: 28 Mar 2011
  2. SlayeRC 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 3.0 224CP S-Line
    Modelul nou (2011) exista 3.0 TDI fara quattro. Deci se poate si fara quattro la 3.0 TDI
     
  3. VALI 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6
    Cand cautam sa-mi cumpar masina pe audi.de erau cateva cu motor 3.0 tdi si cu tractiune fata (FRONTANTRIEB in germana)
     
  4. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    la modelul nou exista pentru ca au inlocuit 2.7 cu 3.0 204CP
     
  5. wmk75

    wmk75 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.O TDI,2006
    Ulei in furtunul de la intercooler si mult fum A6 C6

    Salut tuturor ! Am urmatoarea problema careia n-am reusit sa-i gasesc inca rezolvare : fum mult alb-albastru la evacuare numai cand masina stationeaza 5-10 min cu motorul pornit sau conditii de trafic foarte aglomerat.Nici un martor de bord aprins,nici o eroare pe tester...am desfacut furtunul care intra in intercooler si au curs cam 200 ml ulei de acolo,strans in cca 3 000 km.Precizez ca turbina este noua,are 3 000 km de functionare,pe cea veche am schimbat-o tocmai din aceasta cauza.Am nevoie de un sfat de la cineva competent si cu experienta in service pe tipul acesta de motor !Ce poate sa fie defect ?
     
  6. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Ai un furtun ce intra in furtunul dintre debitmetru si turbina. Acel furtun vine de la filtru epurator. Daca turbina ii ok si nu are scurgeri de ulei atunci uleiul din galeria de admisie ii de la filtru epurator.
     
  7. wmk75

    wmk75 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.O TDI,2006
    Si asta ar insemna ca schimbarea filtrului epurator ar rezolva problema ?
     
  8. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Pai numa pe acolo mai poate sa vina ulei pt ca prin alta parte nu are pe unde. Filtru epurator ii chiar langa filtrul de ulei , ii defapt un capac si in el cred ca ii filtru. Codul piesei ii 057 103 495 N si ii nr 9 din poza de mai jos. Ii mai spune si separator ulei.
     
  9. wmk75

    wmk75 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.O TDI,2006
    Practic ,aceasta piesa nu mai separa vaporii uleiului de celelalte gaze si acestia ajung in turbina ? Multumesc sincer pentru tot ce mi-ai scris pana acum !
     
  10. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Da asa este. Daca turbina ii ok si nu pierde ulei pe admisie atunci numa pe la separatorul asta mai poate ajunge ulei in admisie.
     
  11. wmk75

    wmk75 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.O TDI,2006
    Ok.azi am scos furtunul care intra intre debitmetru si turbo si l-am lasat sa evacueze direct in exterior.am astupat gaura ramasa etans si am mers 50 km in regim de manual,la turatii mai mari de 2500rpm.initial mi-a scos un nor de fum la plecare,dupa care nici macar o dara.toate bune si frumoase pana aici,insa la 5 minute dupa ce m-am intors ,cu masina in stationare,relanti...ghici ? fum albastru,identic ca pana acum.daca o si accelerez in stationare deja sunt poluator industrial.ca sa nu mai vorbesc ca mi-a stricat masina asta tot weekendul....ce sa-i fac ?
     
  12. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    din cate imi aduc aminte s'a mai discutat problema asta cu fum la relanti,si parca schimbatul injectoarelor a fost remedierea.
     
  13. wmk75

    wmk75 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.O TDI,2006
    Nu e fum alb,e albastru...clar,de ulei...test de injectoare a fost facut si sunt ok.
     
  14. ninus 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a6 2012. 3000 TDI. 204 cp.
    care regulator lai schimbat de pe rampa sau de pe pompa de inalta presiune?
    am si eu o problema asemanatoare dar numai ca mie mi se opreste motorul cand o accelerez tare si apoi pun frana.
     
  15. wmk75

    wmk75 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.O TDI,2006
    I-am schimbat si filtrul epurator....,problema persista.cred ca pasul urmator va fi testarea injectoarelor pe bancul de proba,nu cu testerul.intre timp am constatat ca mi-a crescut si nivelul de ulei in baie,cel mai probabil de la motorina scapata de injectoare.revin cu detalii.altfel,as vrea sa va intreb daca se schimba obligatoriu toate cele 6 injectoare sau pot fi inlocuite doar cele defecte ?
     
  16. wmk75

    wmk75 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,3.O TDI,2006
    Intre timp am facut un test de injectoare pe un echipamnet de testare foarte exact si mi-a gasit un injector defect.L-am schimbat si problema s-a rezolvat.Topicul poate fi inchis.V a multumesc !
     
  17. taz quattro

    taz quattro 6th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2011
    Locație:
    Constanța / Aosta - Italia
    Masina:
    A6 C6 3.0tdi Quattro 165 kw/ex A6 C6 3.0tdi quattro 166 kw sline pachet s6/ex. A4 B6 2.5tdi quattro
    exista si fara quatro am avut eu
     
  18. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Ce an de fabricatie o avut masina ta cu motor de 3.0 tdi FARA quattro ? :)
     
    Ultima editare: 26 Mai 2011
  19. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    2011 probabil:)))))
     
  20. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Salut! Am si eu o problema. Mergand eu linistit pe frumoasele drumuri ale patriei intr-o localitate am observat temperatura apei la 80grC dupa ce in momentul plecarii fusese putin peste 90. Ies din localitate urca iar la +90. In urmatoarea localitate iar 80 si tot asa in fiecare localitate vreo 4. Intr-o panta la 3 km de destinatie ....fum. Ajung la destinatie.. o pun in P si acul turometrului "sarea". O opresc o pornesc si isi revine. Am schimbat injectoarele acum 1luna si ceva in reprezentanta. Mi s-a mai intamplat sa sara acul asa dupa talpa pana in 90grC. Nu stiu ce ar putea avea... acul statea de mult putin peste 90gr. acum scade si urca, da fum si sare acul . Ce e oarecum bine este ca atunci cand au cazut injectoarele parca sarea motorul dupa ea.... tremura in ultimul hal. Poate stiti voi ce are. Multumesc anticipat!
     

Distribuie pagina asta