1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TFSI la A6 C6 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de katalin1, 4 Oct 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In zona aia nu stiu ce sa iti recomand, cel mai aproape stiu la Rm. Valcea.
     
    s3r61u apreciază asta.
  2. s3r61u

    s3r61u 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    2.0 TFSI
    Legat de pistoane si simeringuri, sa merg pe OEM... sau ma gandeam la o varianta de pistoane forjate...daca tot le schimb, ceva idei ? Daca le-a mai schimbat cineva.
    Multumiri !
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E alegerea ta daca pui pistoane OE revizuite, OEM/aftermarket sau forjate.
     
  4. Frandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2021
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A6 3.0 tfsi 2010
    S-a rezolvat problema consumului de ulei ? Am si eu aceeasi problema, la un plin completez 1 litru de ulei.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se inlocuieste separatorul de ulei + semering-uri supape si/sau segmenti pistoane.

    Daca e un mecanic bun, iti da axele jos si se pot inlocui semering-urile.

    Daca e un mecanic “universal” iti da chiulasele jos si ajungi la un cost mult mai mare.

    La pistoane, treaba e mai costisitoare.
     
  6. s3r61u

    s3r61u 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    2.0 TFSI
    @Frandrei Nu inca, e programata peste 1 luna.
    Dar am trecut de la Motul 5w40 la Liqui Moly 5w30 Top Tech 4200 si parca nu mai consuma asa mult...
    Dar oricum o sa-l repar pana nu mai consuma deloc

    @audi66 Am schimbat valva PCV si simeringurile de la supape anul trecut cand am facut distributia complet dar baietii atunci au zis ca nu mai au timp si de umblat la segmenti, ce sa mai zic.
    Separatorul de ulei ? La ce te referi aici ?
     
  7. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Separator de ulei = PCV
     
    s3r61u apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @s3r61u Cand ai inlocuit distributia, sub PCV ai ori 2 suruburi ori 2 valve.

    Era indicat sa inlocuiesti suruburile cu valve, sau daca ai deja valve sa le reinoiesti.

    Ajuta mult distributia pe viitor, valvele respective au rolul de a tine amorsate intinzatoarele distributiei cu ulei.

    upload_2021-5-18_9-33-2.jpeg
    upload_2021-5-18_9-33-15.png
     
    s3r61u apreciază asta.
  9. s3r61u

    s3r61u 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    2.0 TFSI
    Merci fain,

    Nu stiam de astea, aceste suruburi/ valve sunt si la generatiile din 2009 (in cazul meu cod motor CAJA) sau sunt doar la generatiile noi, dupa 2012 ?
     
    Ultima editare: 18 Mai 2021
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe orice 3.0TFSI sunt ori suruburi ori valve.

    Nu stiu daca pe CAJA au pus din fabrica valve, e posibil sa ai suruburi “chioare”.

    Pe S-uri au pus din fabrica valve.

    Daca ai PDF-ul cu dotarile masinii, se poate afla.
     
    s3r61u apreciază asta.
  11. Frandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2021
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A6 3.0 tfsi 2010
    Salut,
    I-ai dat de cap la consumul de ulei ? vreau sa ma apuc sa o repar si eu .
     
  12. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Scapi de consumul de ulei doar cu schimbare de pistoane revizuite, segmentii, valve și toate garniturile posibile.
    Îmi consuma 100-200 ml la schimb in condițiile in care mașina merge doar tare.
    Am avut aceiași problema care nu ii dădeam de cap, imi consuma 1.5 litri la mia de km.
     
    Frandrei apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In “toate garniturile posibile” se incadreaza si simeringuri supape, care sunt obligatoriu de inlocuit odata cu toata operatiunea de inlocuire a pistoanelor.
     
    Frandrei apreciază asta.

Distribuie pagina asta