1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.8 Turbo la A4 B5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Guest 35258, 15 Noi 2014.

  1. Guest 35258 Guest

    Salut , cum imi dau seama daca o turbina este in stare buna de functionare ?

    Turbina de pe masina mea are joc in ax mare si mai si fumega dar inca mai trage ceva.

    Am gasit o turbina second hand de la dezmembrari nu avea joc in ax deloc si paletele erau intregi nu crapate sau mancate dar erau putin murdare, ce spuneti este buna turbina? ; Ce ma ingrijoreaza pe mine sa nu scoata fum fiind putin murdare paletele. :happy:
     
  2. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Salutare, am si eu o mica problema cu masina, de cand s-a racit afara, cand pornesc masina dimineata si motorul e rece, desi ea porneste la sfert, cand dau sa o accelerez fie pe liber fie sa plec de pe loc, motorul da sa moara, uneori se mai si opreste, daca stau sa se incalzeasca putin merge ok. La repornirea masinii cu motorul cald nu sunt probleme. Parerile sunt impartite si nu stiu ce sa mai cred; ori senzor apa G62, ori pompa benzina, ori filtru. Tin sa precizez ca la rece socul funtioneaza ok.
     
  3. Guest 35258 Guest

    Mie imi trepida la rece si nu aveam putere ba si murea de cateva ori mai ales la relantii dar isi revenea complet dupa doua minute sau daca o turai 30 secunde, era de la injectoare la mine cel putin , verifica si tu injectoarele , fa o scanare cu vag
     
  4. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Revin cu modificarile aduse masinii din semnatura in speranta de a scapa de probleme mele:
    - eroarea "short to plus" la sonda.
    - la pornirea la rece daca accelerez tremura sau chiar moare motorul.
    - performante scazute legate de puterea masinii.
    Legat de problema cu sonda am mai scris pe forum, tensiunea de 12V ajunge pe cele 2 fire albe ale sondei (elem de incalzire); elementul de incalzire are 4 ohm, am pus si alte sonde si noi si second nici o rezolvare; dupa ce motorul se incalzeste sonda incepe sa lucreze, fiind incalzite de gaze, pot sterge eroare.
    Pentru celelalte probleme am inlocuit (cu piese noi):
    - debimetrul de aer : rezultaul, parca trage o idee mai bine, acuma presiune creeata de turbina a trecut de 0,5 bar (urcand la 0.7) fara sa mai tremure masina la pragul de 0.5 bar; la un drum in exterior ( pe o distanta de 30km) consumul pe ceasuri se actualiza foarte repede, ajungand sa imi indice si 7.2 l.
    - pompa de benzina: nu prea am vazut nici un rezultat.
    - senzorul G62: motorul parca toarce mai rotund.
     
    Ultima editare: 28 Noi 2014
  5. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Astazi am incercat 3 module Power Output Stage de la dezmembrari, acelasi rezultat, masina tot nu trage cum ar trebui. Punand vag-comul pe masina, pe grupul 16 se pot citi valorile de knock, la mine valorile de pe cilindrii 1 si 2 sunt cu mult mai mari fata de cele de pe 3 si 4; e normal? Ma poate ajuta cineva cu un motor la fel cu aceste valori?
     
  6. zebrocksky 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Iași
    Masina:
    VW BORA 1.8T 2003
    nkady
    Da o fuga la Dragos la CompleteChip
    Imposibil sa nu fi auzit de el...e langa CocaCola,spre Tomesti la fosta reprezentata KIA,langa Skoda.
    Un om de nota 200...Colaboreaza strans cu Ginel(PowerTech) specializat pe 1.8t.
    Si eu cu problemele mele care nu mai au final,tot la el voi ajunge.
     
    iepuras apreciază asta.
  7. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    salutare, ma poate ajuta cineva cu ce valoare are regulatorul de presiune combustibil de pe 1.8T AEB? 3 BAR sau 4 BAR?
     
  8. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    4 bari, scrie pe el
     
  9. cristiannec 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 2001 1.8T AWT
    Buna ziua!
    Detin un minunat 1.8T AWT, care in ultima perioada imi da ceva batai de cap.
    Nu trage sub 2500RPM, cu toate ca are presiune.
    Turbo a fost inlocuit, debitmetru inlocuit cu toate ca cel vechi nu dadea nici o eroare, insa avea un tremurat in momentul in care intra SAI, DV inlocuit, furtun plastic aerisire carter inlocuit, diverse alte furtune inlocuite, cu toate astea nu trage sub 2500 si are un zgomot ciudat, ca de motor care se chinuie. Singura problema pe care eu o mai vad este zgomotul de lant cand motorul este cald , dar zgomotul respectiv il are de 2 ani.
    De asemenea daca apas in podea la 1500rpm spre exemplu aproape nu se intampla nimic.Daca apas jumatate de cursa incepe sa traga cat de cat.
    Masina are chip,noua turbina face 1.1 bar fara probleme, are instalatie GPL, problema manifestanduse pe GPL si pe benzina.Inainte era foarte foarte agresiv motorul, acum se comporta ca un 1.6.
    Bineinteles pe VAG-Com nu am nici un fel de eroare.
    Orice sfat imi este de folos!
    Va multumesc!
     
  10. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    pfff ... ce sa zic, GPL, chip, turbina schimbata, deja s-a umblat la motor atat de mult incat orice sfat te poate arunca intr-o ceață densă. Verifica bujii, amestec, bobine. Nu inteleg cat este de performanta instalatia de GPL incat sa functioneze pe motor turbo benzina.
    Eu iti recomand mecanicul meu care face numai Audi-Vw si imi este mecanic de peste 15 ani de cand am numai Audi dar este la Focsani. Eu locuiesc in prezent in Bucuresti din 2008 si de fiecare data cand vreau sa fac ceva la masina mai serios ma duc la Focsani. Sunt 400 de km dus-intors. Altceva, poate vine un alt coleg cu o solutie.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Feb 2015
  11. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare,
    Nu vreau sa arunc cu vorbe in vant, dar cam asa se comporta si a mea cand aveam MAF-ul pe duca (valorile de pe MAF erau mai mici decat aerul aspirat in realitate).
    Fa-ti ceva log-uri, ca sunt sfinte. :-)
    Bafta !


     
  12. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Revin cu problema mea de care se pare ca nu am scapat, desi am schimbat: debimetrul, pompa benzina, senzor temperatura antigel. Problema se manifeste doar dimineata la prima pornire si anume: dau cheie, motorul o ia sfert, dupa ce porneste fluctuieaza relantiul, daca incerc sa o accelerez la fel, parca da sa moara, dupa 1 minut, sa zicem, problema cu aceleratul dispare, pot pleca linistit de pe loc.
    Am atasat si un link
    https://youtu.be/U-kNpJwKnSo
     
  13. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Revin cu noutati legate de problemele relatate. Legat de probleme de la prima pornire a masinii se pare ca as fi gasit cauza, eu mai am un ECU de masina chipat de 190hp si se pare ca din cauza softului, am pus la loc ECU cu softul original si acuma e ok, masina porneste sfert, dupa pornire nu se mai bilbaie si la accelerarea motorului e ok.
    La problema cu sonda lambda, eroarea "short to plus" pe elementul de incalzire a sondei, am descoperit, desi elementul e intreg, are 3.8 ohmi, asta ar fi cauza ca e prea mica rezistenta interna, am pus in serie elementele de incalzire a sondei mele si o sonda imprumutata, rezultand o rezistenta masurata de 6.8 ohmi, eroare "short to plus" s-a putut sterge (cu motorul rece) si nu a mai aparut si sonda imprumutata lasata in aer a inceput sa se incalzeasca (punand mana pe ea). Daca pun doar o sonda pe masina, apare eroarea "short to plus" si intradevar sonda nu se "preincalzeste". Acuma ramane sa caut sonda cu o rezistenta pe elementul de incalzire mai mare de 4 ohm.
     
  14. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    De ce nu legi in serie o rezistenta de 1 ohm? Scapi mai ieftin!
     
  15. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Am in calcul si varianta cu rezistenta legata in serie, o rezistenta watata, am sa caut sa vad ce gasesc, dar mie teama ca nu se va mai incalzi cum trebuie sonda, ea trebuie sa ajunga la 600 de grade sa functioneze in parametri.
     
  16. Page

    Page 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2008
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi a4,b5(AEB)1,8T Quattro 110/150hp '97
    Salut ! Am cautat ceva despre asta dar nu am gasit. La mine acest furtun este crapat(l-am dat jos in vederea schimbarii)si vreau sa stiu ce se intampla daca merg fara el. Mentionez ca la pornire se ambaleaza singura un pic,apoi isi revine.
    Multumesc!
     
  17. dudubest 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    a4, 1.8T, 1997
    Salutare la toata lumea in primul rand ... de cateva zile ma lupt cu o problema la masinuta mea. Acum cateva zile cand sa plec de pe loc, dau cheie si ma trezesc ca motorul merge in 3. In prima faza am zis ca is bujiile, pun bujii noi si la fel...dupa multe controale ne dam seama ca de fapt nu intra curent in bujia 2. Aveti vreo idee ce poa sa fie ?! Am incercat si senzorul de sub filtru de aer si nimic.
    Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare: 28 Sep 2015
  18. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Esti sigur ca nu ai vreo bobina arsa? Inainte sa dai vina pe cablaj...
     
  19. dudubest 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    a4, 1.8T, 1997
    Le-am controlat ... is ok.
    Saptamana asta as vrea sa comand modulul de aprindere. Ce parere aveti?
    Multumesc
     
    Ultima editare: 29 Sep 2015
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inainte sa incepi a cumpara piese, o scanare ai facut ?
     

Distribuie pagina asta