1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.8 Turbo la A4 B5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Guest 35258, 15 Noi 2014.

  1. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    Am nevoie de ajutorul dv ,am o problema grava:
    Cand am schimbat uleiul[mi-l schimb singur la curte ,sunt tipicar sterg,las sa se scurga tot etc] am gasit la fundul vasului aceasta piesa ;
    De precizat ca pe busonul de golire ulei am pus un magnet ,stiam de la vechiul AUDI 100,ca avea asa ceva am inteles ca exista si pt 1,8t dar nu am gasit sa cumpar
    Masina se comporta normal,trage am turat-o si la 6000rpm,problema e arzatoare mai ales ca plec in concediu si am de facut cam 5000km
    cod motor AEB
     
  2. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Cred ca e siguranta din zona incercuita cu rosu de pe pompa de ulei, in alta parte in motor nu stiu sa fie sigurata de felul ala. Cel mai bine ar fi sa dai baia jos sa verifici pompa.
     
  3. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    asa am gandit si eu ca in ulei nu puteau sa ajunga alte piese
    oare o merge si asa? cine stie de cand sta iesita?deh gandesc ca romanul,am numai 40 km cu uleiul schimbat
    o sa cer si alte pareri theoretic nu ar fi problema grava axul ala nu are cum sa iasa
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este siguranta de la pompa de ulei. Nu mai ai ce pareri sa astepti. Demonteza baia si monteaza alta siguranta la pompa. Exista niste riscuri daca o sa mai mergi asa. Bafta.
     
  5. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    multumesc pt raspunsuri,va tin la curent
     
  6. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    Vreau sa spun ca am cumparat o pompa de ulei degeaba ,a trebuit sa o iau ca am pus omul pe drumuri,siguranta nu e de la pompa acolo unde credeati ca e este sertizat.Va rog sa raspundeti cei care au desfacut acest motor.Oricum maine o iau prin serviceuri cu intrebatul........
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu trebuia sa cumperi nici o pompa ci trebuia sa cumperi doar siguranta aia pentru ca se gaseste de cumparat la orice magazin de piese auto. Este o siguranta elastica model/tip Seeger = Zeger (cauta pe Google cu imagini ca sa vezi ca este identica cu poza ta). Trebuia intai sa demontezi si sa verfici fara sa cumperi nimic.
    Ce vina avem noi ca tu in loc sa demontezi si pe urma sa cumperi te-ai apucat de demontat ? Daca cineva iti spune sa te arunci in cap tu asta faci ? (stiu ca e o comparatie fortata dar tu cam asa ai procedat). Chiar daca noi am facut o afirmatie gresita/falsa sau am spus o prostie nu avem noi nici o vina pentru ceea ce ai facut tu. Atitudinea ta nu este in regula si a face acuzatii nefondate la adresa cuiva nu este in regula. Nu suntem obligati sa dam nici un raspuns ci tu esti obligat sa cauti si sa rezolvi problema singur daca vezi ca nu este in regula ceva fara sa astepti sa patesti ceva la motor sau sa ramai cu masina in drum.
     
  8. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    Fara nicio ofensa dl Cristi(noi ne-am cunoscut acum cativa ani) .Eu am cumparat pompa pt siguranta sa fie produs original,problema este ca nu e de la pompa ,am precizat,demontez dupa ce aflu de unde este nu e logic?Ce caut acul in carul cu fan?Ma indoiesc ca la orice magazin de piese gasesti asa ceva, am si eu acasa una la fel dar aceea inchide pe interior ,iar cea de audi cred ca inchide pe exterior.
     
    Ultima editare: 22 Mai 2016
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu este logic sa demontezi dupa ce afli atat timp cat ai gasit piesa in baia de ulei. Din motor nu avea cum sa pice ci numai de la ansamblul pompei. Degeaba cauti explicatii pe forum ca nu ai sa le gasesti aici. Siguranta aia se gaseste daca stii unde sa cauti pentru ca internetul este nemarginit. De exemplu aici: http://www.easttrade.ro/produse/sigurante-elastice-seeger.html si este numai un site care l-am gasit in primul minut de cautare. In Bucuresti sunt sute de vanzatori de asemenea produse. Noi discutam aiurea si iti spun eu ca tot gresit o sa procedezi in continuare. M-ai ales ca stii cu ce ma ocup si puteai sa ma cauti sa-ti dau eu o siguranta din aia. Bafta ca o sa ai nevoie.
     
  10. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Salutare! Am 1.8 turbo si mi se pare ca de ceva vreme se aude un suerat de la turbo numai cand motorul urca un turații. Este normal sa se audă? Cum pot sa verific daca turbo merge in parametri? Am si un vcds acasă si nu sunt erori la motor. O schema cu cu furtune si senzori turbo unde gasesc...
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi in imagini daca e ce ai nevoie.
     
  12. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Am curatat turbo dar tot nu am scapat de niste erori. Senzor oxigen care ar fi acela...
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt 2 senzori, unul inaintea catalizatorului si celalalt dupa.
    Bank 1 sau Bank 2 este pentru randul cilindrilor, valabil la motoarele V6. Motorul tau are un singur rand de cilindri. Dar cum cealalta eroarea este din cauza senzorului de oxigen, as inclina spre cel pana in catalizator.
     
  14. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Sonda lambda nu se poate curata ? Dar celelalte erori tot din cauza sondei respective sunt ? Mai poate fi si din altceva cum ar fi catalizator. etc. ?
     
  15. Ale Pacurar 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2016
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 18 turbo ,1999
    Salut,
    Am un audi A4 B5 1.8 turbo pe benzina din 1999. S-a oprit brusc și nu mai vrea să pornească. Ce ar putea avea si cum se poate rezolva ?
     
  16. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Salut,
    Postez in numele fratelui meu care si-a achizitionat de curand un Audi A4 B5 1.8 turbo quattro cod motor APU. Are o mufa scoasa si un furtun anulat cu un surub bagat in el. Problema e ca masina nu mai trage si nu stiu daca si asta influenteaza pe langa turbo, injectoare si etc ce ar mai putea fi.
     
  17. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Ala e intinzatorul electro hidraulic ai lantului care uneste axele cu came. La b5 acest intinzator e hidraulic, la b6 are si parte electrica.

    Curios e ca tu ai intizantor de model mai nou, as zice ca nu ai mufa care sa intre in el.

    Oricum si cu mufa si fara mufa nu de la ala nu mai trage.
     
  18. crixxxti

    crixxxti 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2014
    Locație:
    Câmpulung Muscel
    Masina:
    a4b5,1.8 20v,adr.1996
    Salut,
    Am un A4 B5 an 1998 motor 1.8 Turbo resoftat. Dimineata porneste la a doua cheie, foarte rar la prima, urca turatiile pana la 2000-2200 si scad imediat la 900.
    In mers se comporta normal, are putere, o calc si peste 6000 de ture lejer iar daca opresc si vreau sa pornesc imediat nu mai vrea, decat daca ii dau lung la automat (cel putin 10 secunde) si atunci porneste subturata si miroase a benzina. Daca dupa oprire o las 30 minute porneste imediat.
    Am urmarit si temperatura apei si cel mai des mi se intampla sa nu porneasca daca apa e la 90 de grade Ce parere aveti, ca eu nu am gasit ceva asemanator pe aici sau nu am citit destul ?
     
  19. AYG

    AYG Junior Member

    Înscris:
    8 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1.8 1996
    Salut,
    De ceva timp mi-am luat un A4 B5 1.8 Turbo cod motor APU. De cand l-am luat imi dadea in nas, i-am pus VCDS-ul si avea 2 erori: sonda lambda si senzorul hall, le-am schimbat pe ambele noi, i-am schimbat si bujiile (nu mai aveau electrod deloc) i-am facut revizia, i-am facut si distributia, am observat ca avea intercooler-ul spart l-am lipit, am curatat si furtunele de la turbo, dar tot imi da in nas pe la 2000-3000 ture si nu mai am nici o eroare. Ce sa ii mai fac, ce sa ii mai schimb ca ma dispera.
     
  20. Gorgan Paul Nicolae

    Gorgan Paul Nicolae 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T
    Salut,

    As avea nevoie de ajutor intr-o problema care se intampla tot mai des.Masina este un audi A4 1.8 T cod motor ANB anul 1999.Problema ar fi ca aleator fara nici o regula, masina nu mai porneste, invarte dar nu porneste.Am mers prin oras am oprit de nenumarate ori, a pornit, si o data stop joc, nu mai porneste.cand pun contactul, imi zice OK , nu se aprinde nici un martor.Dupa mai multe incercari a luat-o.Alta data am incercat vreun sfert de ora sa pornesc si nu am reusit, apoi am luat jos borna de " - " de la baterie si dupa aceea a pornit.Tin sa precizez ca se inampla mult mai des vara, iarna nici o data nu am patit, cum a venit caldura, gata, apar problemele.Am facut o scanare cu vag-com ul si era o singura avarie :

    17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363)
    P1517 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent

    As vrea sa stiu unde se afla aceste relee , sau ce altceva mai pot verifica, sau poate ma puteti ajuta cu o schema electrica, poate s-au mai confruntat si altii cu aceasta problema.

    Va multumesc frumos !
    .
     

Distribuie pagina asta