1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 2.0 la Audi 80 - 90 - 100 ( B3 - B4) - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de click, 12 Sep 2007.

  1. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Ii cam greu sa te ajutam daca nu stim exact cum suna, dar incercam ;)
    Sa nu fie cumva vreo bucsa care tine cutia de viteze.:uhm:
     
  2. audi80b4 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2012
    Locație:
    medias
    Masina:
    Audi A4, 1,8, 2008
    myth multumesc pentru interventie. Deci: in treapta 1 se aude acel sunet dar nu foarte puternic, treapta a doua se aude mai puternic si creste prepoderent cu treapta de viteza si cu viteza, deja la 120 km/h se aude foarte tare.
    Sunetul cel mai intens se afla la accelerare si deaccelerare in momentul in care se mentine o viteza constanta la o turatie de 2000-2300 de rot/min nu se aude foarte intens dar cand trec de 2500 vorbim deja de intensitate mare de sunet.
    Un mecanic care nu stiu cat de meserias este imi spunea ca sunetul poate sa survina de la catalizator, dar daca ar fii de vina catalizatorul sunetul ar trebui sa persistet tot timpul indiferent ca este in viteza sau pe liber.
    O seara placuta.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Mar 2012
  3. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Catalizator nu prea are cum sa fie; sunetul ar fi ca un "zdranganit" metalic, sau de evacuare sparta sau sport. Rulment de roata s-ar auzi si pe liber, la viteza. Mai raman de verificat planetare, daca nu, problema este in cutia de viteze.
     
  4. CrysPodo2012

    CrysPodo2012 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2012
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi80 1,6E1994
    Pompa de benzina se demonteaza usor.desfaci capacul metalic cu trei holsuruburi.scoti tur si retur cu surubelnita si ocheie de i7 parca.scoti mufa de alimentare si sonda .apoi are un capac filetat ca la borcan sa zicem si o garnitura.desfiletezi capacul si ajungi la pompa.
    pompa e prinsa pe suportul de plastic cu o piedica mica,, care vine in partea de sus.daca tragi incet de pompa in sus si indepartezi piedica aia fara so o rupi ai reusit sa scoti pompa....
     
  5. guiutzu

    guiutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Renault11, 1.6 GTD, 1986
    Salut! Am si eu o problema cu un motor 2.0 injectie multipunct. De curand am schimbat motorul pe masina. Am trecut de la 2.0 monopunct pe 2.0 multipunct. Am schimbat tot, motor-cutie-instalatie electrica. Nu am pus instalatia de clima si ABS-ul. Problema e urmatoarea: baga benzina in baia de ulei, deci consum exagerat: 5l/10-12 km :D Motorul de asemenea nu merge bine de fel: bujii noi NGK, merge binisor 4-5 minute dupa care bujiile sunt negre si incarcate de parca sunt scoase din cenusa. Am schimbat delcoul crezand ca e problema de aprindere, dar nu e. Reglaje peste reglaje, verificat injectoare, totul ok. Sonda lambda: unde o gasesc pe motorul meu? pe cel vechi era pe galerie chiar langa motor. Pe asta nu o gasesc in locul respectiv, decat un surub de parca ar avea rolul sa infunde galeria in lipsa sondei... Poate fi problema si pompa de benzina? Sa bage prea multa presiune? pompa nu am schimbat-o de pe masina cealata.

    Mentionez ca am pornit motorul inainte de schimb si mergea perfect, se tura frumos, statea la relanti si nu scotea pic de fum.
     
  6. gbvinatoru

    gbvinatoru 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi 80 b4 abt
    Depinde ce motor ti-ai pus.Nu e neaparat rezolvarea la problema ta, doar o observatie: la abk(2.0multipunct 115cp) pompa de benzina da presiune mai MARE decat la abt(2.0 monopunct 90cp).
    incearca sa gasesti pe cineva care sa iti imprumute o pompa de abk si vezi cum e.
    sper sa iti fi fost de ajutor

    L.E. sonda lambda e pe dedesubt undeva nu stiu cum sa explic, e intre caroserie si evacuare. tr cautata bine
     
    Ultima editare: 3 Iun 2012
  7. guiutzu

    guiutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Renault11, 1.6 GTD, 1986
    Am si pompa de pe cealalta masina de pe care am luat motorul. luni operez la ea. iar sonda nu e de gasit pe motorul nou, 2 mecanici au cautat-o...
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Iun 2012
  8. gbvinatoru

    gbvinatoru 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi 80 b4 abt
    eu nu am abk, am abt si de curand am schimbat sonda lambda(din pacate degeaba) si am avut discutii cu un prieten care are abk. mecanic priceput s-a plans de pozitia incomoda si cat de inacesibila e sonda la el si mi-a zis ca e pe langa cutie in partea de sus. dar din moment ce spui ca e o gaura astupata acolo si nu o gasesti e posibil sa nu o ai. trebuia verificat atent(cu cinva care cunoaste) inainte de montaj.
    spor
     
  9. manolakiss2003 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi 80 B4, 2.0 gpl,1991
    Salut.Am un audi 80 , 1991/1992 2, 0 benzina plus gpl. injectie multipunct.
    Problema e ca sta turata pe benzina. Pe gpl se poate regla oricand sa nu fie asa turata. Azi am vazut ca daca scot mufa de la shok, revine turatia la normal. Am tras concluzia ca shokul ramane blocat si o tureaza mereu. Am incercat sa scot mufa de la senzorul de temeperatura, dar degeaba, shokul functioneaza incontinuu. Nu stiu care-i baiu. In acest moment am scos de tot mufa de la shok si am reglat-o sa mearga pe gpl fara shok. Problema e cu pornirea dimineata. E mai greoaie fara shok si poate avea repercursiuni nasoale pentru debitmetru. Daca ma puteti ajuta cu un sfat, de ce functioneaza shokul incontinuu?
     
  10. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    De care mufa de la shoc vorbesti ?
    Eu am tot motor 2.0 multipunct, dar nu stiu de mufa de soc, motorul mai are un al 5-lea injector pentru pornirea la rece, e montat pe galeria de admisie, cu un furtun imbracat intr-o plasa metalica. Din cate stiu injectorul asta e in legatura cu senzorul de temperatura, cand se incalzeste, se opreste acel injector si scade turatia, daca senzorul de temperatura e "rece" tot timpul, e cam normal sa bage mereu benzina mai multa si sa stea turat, depinde si cum a fost legata instalatia de GPL.
    PS: vreau si eu sa-mi pun GPL, imi poti lasa un nr de telefon prin PM sa te mai intreb una alta ? ms si scuze de offtopic
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Iun 2012
  11. manolakiss2003 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi 80 B4, 2.0 gpl,1991
    Cred ca e vorba de acel injector de care spui tu. Ideea e ca merge tot timpul. M-am gandit si eu ca functioneaza non stop datorita senzorului de temperatura. Dar nu stiu cum il pot verifica daca e bun sau nu . Nu as vrea sa il cumpar degeaba si problema sa fie din alta parte.
    Asa ca am gasit o solutie ingenioasa. Nu e demna de Audi dar n-am avut ce face . Am montat un intrerupator in masina legat la acel Shok sau injector de pornire.Dimineata , il poti porni 1 minut pana se incalzeste motorul si apoi il opresti. In timpul zilei nu cred ca mai e nevoie de el, daca e cald. Poate maxim 20 secunde. Si iesi mai bine si la consum. (Il poti folosi si pe post de " Turbo" in depasiri" :yes: ). Il opresti cand vrei si il pornesti cand vrei.
    Asta , pana ii dau de cap.
    Cu gpl-ul , situatia sta in felul urmator: daca vrei unul bun pentru multipunct, numai la Deva (e putin peste 2000).
    Din pacate pe audi asta , gpl-ul a fost pus de un " nea Costica" si e pentru instalatie monopunct . Functioneaza , dar nu da randamentul care trebuie si odata s-a stricat si debitmetrul de aer. (Scuze de offtopic la moderatori).
     
  12. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    Pe furtunul gros de apa care iese din blocul motor undeva pe langa delcou, ai un corp de plastic incare sunt infipti 2 senzori de temperatura a aperi, de culori diferite, nu stiu insa codul culorilor.
    Cum stai in fata masinii , cu fata spre motor, cel din stanga, din partea motorului da temperatura catre ECU (ala cred sa fie cu problema) si cel din dreapta, indica temperatura in bord.
    Daca insa porneste termocupla cand in bord ai putin peste 90 grade, inseamna ca ambii senzori sunt ok.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Iun 2012
  13. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Cel albastru este senzor temperatura care trimite informatii catre ECU (G62), iar cel gri de culoare trimite informatii catre ceasul din bord al masini. Acesta din urma nu influienteaza cu nimic managementul motorului, insa cel albastru este foarte important deoarece are legatura cu socul automat, daca acest senzor este defect masina merge urat, da in nas cum se spune, ai un consum ridicat de carburant, lipsa putere, uneori chiar ducand la imposibilitatea de a porni masina. Eu vorbesc din proprie experienta
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Iun 2012
  14. pnelu20 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    audi100,1998,1994
    Salut, ma numesc Popescu Nelu si am un audi 100 2.0 E, benzina, an 1994, KW 85.
    Am o mare problema cu pornirea de mai multa vreme. Am fost la mai multi mecanici, am schimbat cateva piese dar degeaba. De ceva vreme am reusit s-o pornesc scotand mufa de pe senzorul de apa care se afla pe teul aproape de motor (acest senzor l-am schimbat punand unul nou).
    O sa revin si cu poze de la motor, dar pana atunci astept un sfat o parere orice ma poate ajuta.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Iul 2012
  15. denzel

    denzel 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI 80 B4 AVANT 1994 MOTOR 1.9 TDI TIP 1Z 90 CP
    Salut,
    Am un Audi 80 B4 85 kw, 2000 115 cp ABK din 1995, masina am cumparat-o de vreo 4 zile dar cu niste probleme:
    - motorul porneste bine la prima cheie dar dupa ce se incalzeste motorul scoate fum negru si motorul oscileza. Am schimbat filtru benzina, filtru aer, fise bujii si 2 injectoare ( le-am dat jos sa le duc la curatat, numai ca surpriza: la cilindrul 3 era un injector de motor 1.8 de 90 kw). Am cumparat 2 injectoare le-am montat dar motorul tot oscileaza dupa ce se incalzeste. Mentionez ca motorul are mai mare valga dupa curatirea injectoarele si cel de la cilindrul 3 inlocuit.
    Vrea sa va intreb ca am gasit un injector pentru motor 2000 ABK numai ca are 4 gauri de pulverizare si cel de pe masina mea are cate 2 gauri de pulverizare. Care sunt mai bune ?
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Iul 2012
  16. denzel

    denzel 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI 80 B4 AVANT 1994 MOTOR 1.9 TDI TIP 1Z 90 CP
    Am rezolvat problema cu mersul motorului in trepidatii si fum negru, am gasit la pinul 23 de la calculatorul masini 6,7 V si normal trebuia sa aiba 12 V , l`am alimentat din alta parte si masina merge bine acuma , numai ca sonda lambda nu lucreaza bine,asa zicea mecanicul,acuma ramne sa vad la consum.

    Cine imi spune unde vine releul 90 in workshopdata zice ca problema pleaca de la acest releu,numai ca eu nu l`am gasit si am pus un fir pe direct si masina merge bine

    Audi 80 B4 85 kw, 2000 115 cp ABK din 1995
     
  17. eugenius

    eugenius 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2012
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi 80 b4 2000 benzina 1992
    Salut baieti,
    Am si eu o intrebare daca poate sa ma ajute careva: am un audi B4 2000 benzina si dimineata la prima cheie merge normal un minut dupa care incepe sa mearga intrerupt si scoate fum negru asa pe rand.
    Cineva mi-a zis ca poate fi cauza de la bujii le-am schimbat toate noi si azi dimineata tot asa face. Cand am dat jos bujilie vechi erau toate negre.
    Dupa ce se incalzeste merge, nu mai am probleme toata ziua.
    Ma poate ajuta cineva ?. Merci anticipat.
    Cu respect, eugenius
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Noi 2012
  18. NorgHacker

    NorgHacker 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 TDI 1Z '95 90 HP Argintiu
    eugenius iti dau eu o idee la problema ta. Cand pornesti masina si e motorul rece ai undeva in motor un fel de soc automat, care iti tine masina turata la 1000rpm pana se incalzeste. Aceasta actiune este comandata de EGR (Electronic Gas Recirculation). Acest egr se mai poate infunda din cand in cand sau poate sa mearga aiurea. O solutie ar fi sa il inlocuiesti cu unu tot original (bosch) sau sa il iei sh din dezmembrari. Dar se mai poate si curata, vezi numai sa fie maestru cel care face operatiunea, ca nu toti au mana de asa ceva. Eu asa pateam la un vw golf 3 din '94 1.6 benzina. L-am curatat ala la cineva priceput si s-a remediat problema. Vezi ca din cauza lui poti sa ai consum crescut. Cam atat pot sa iti spun referitor la problema ta. Daca gresesc, rog colegii sa ma corecteze. Spor la treaba si drumuri bune.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Noi 2012
  19. bigcrys 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2012
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    2.0E 1994
    Problemaaaa Maree!

    Salutare, sunt nou pe aici, am un audi 80 b4 motor 2.0E din 1994, si am o problema care ma inebuneste la el, nu stiu cum sa expic exact, dar are momente cand motorul oscileaza la relantiu si in mers, chiar si la peste 100km/ora intrerupe brusc. Nu are vreun timp regulat in care face, poate sa mi se intample dupa ce merge o perioada foarte bine si opresc motorul, iar la a doua pornire incepe sa faca urat, poate sa inceapa sa imi dee in nas in mers, si tot in mers sa isi revina si tot asa, isi revine singur, dar asta poate dura 5min sau 1ora.
    Am schimbat garniturile de la motor, verificat bujii, delcou, debitmetru de aer si nimic. Rog ajutor!!
    Ms:)
     
  20. eugenius

    eugenius 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2012
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi 80 b4 2000 benzina 1992
    Salutare fratilor,
    Am un audi b4 2000 benzina cod motor ABT si dimineata la rece face figuri adica scoate fum negru si merge un pic intrerupt. Am fost la mai multi mecanici si am auzit tot felul de pareri ba ca ar fi amestecul ba ca ar fi injectia asa ca am schimbat-o.
    Aceste probleme le face doar dimineata la prima cheie adica la rece. Acum ca am schimbat si injectia tot asa face dar dupa 10 minute si cateva accelerari mai sanatoase isi revine si nu mai am nici o problema. Face asa doar dimineata si scoate fum negru cu funingine, am schimbat si bujile si tot asa face. Ulei nu consuma deloc ca doar l-am segmentat de vreo 8 luni de zile.
    Ajutati-ma va rog cu ce e de facut. La multi mecanici am fost si au zis ca nu stiu ce are. A mai patit cineva asa ?
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Noi 2012

Distribuie pagina asta