Doar cele originale. Daca am ajuns sa intrebam ce bujii sa cumparam treaba e clara. Ce ai citit din acest forum despre motorul tau ? Iti spun eu ca nimic. Vezi ca forumul asta nu este mizeria aia de facebook. Cand te inscrii pe un forum nu incepi cu intrebarile ci incepi sa citesti luni de zile (si sa iei notite - da, nu glumesc) pentru ca sa inveti.
Salutare Ma confrunt cu o problema la a6-le meu îmi apare pe tester codul de eroare p0299 Și am schimbat DV-ul și PCV-ul și eroare încă apare. Ce ar putea sa fie?
Masina cum functioneaza? Eroarea indica o problema pe sistemul de incarcare cu presiune aer in motor.(turbina nu face presiune, furtun spart).
Salutare, Am un A6 C6 2.0 TFSI la care acum 2 luni a aparut in bord mesajul OIL PRESURE. Am dus masina la mecanic s-a verifica presiunea cu manometru a zis ca e pompa defecta pe care am schimbat-o cu una noua OE la un cost de 7.300 lei. Dupa 800 km a aparut din nou. Am sa ii schimb si senzorul sa vedem ce se intampla. Multumesc, Seba
Salutare, La masina mea din profil Audi A6 C6 2.0 TFSi cod motor BPJ motorul functioneaza întrerupt uneori. Am fost la "N" mecanici și nu ii dau de cap. Are cineva idee care ar fi problema ? Atașez o poza cu diagnoza.
Da, au fost verificate. Am schimbat injectoare, bobine, bujii, valva PCV. Câteodată merge bine trage cum trebuie, doar cateodata. Nu am nici un martor aprins in bord
Masina are acum 300.000 km. Am fost la un mecanic ieri și mi-a zis că este defecta pompa de presiune combustibil. Dar nu este sigur.
Du-te la un mecanic care stie “cu ce se mananca” VCDS-ul si ELSA, in caz contrar, cheltui bani aiurea. Daca tot ai de gand sa probezi diversi “mecanici”, eu zic sa iti tii banii si sa schimbi direct sondele ori sa verifici daca nu cumva catalizatorul tau este infundat sau crapat. La 300.000 km, ai mari sanse sa fie direct catalizatorul de vina. Lasa pompa si sistemul de injectie in pace, nu au nici o legatura.