1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BLB la A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de ASU8, 27 Mai 2008.

  1. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Rezolvat. Mulțumesc.
    Partea în care intra mufa de la instalația electrica a motorului se desurubeaza de porțiunea din chiulasa. Numai ca trebuie sa forțezi puțin.
    Din fericire nu s-a spart
     
  2. Lurkerzzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4.2.0TDI.dld.2005
    Salut, ma comfrunt si eu cu o problema la relantiu 900rpm are o intrerupere la 10-15sec si la 1000-1200-1300rpm are aceiasi intrerupere dor ca mai deasa 1-2sec,se mai resimte la 1800-2000rpm dar foarte rar, rog posesori de 2.0 tdi BLB, daca au avut aceasta problema cum sa remediat, multumesc frumos.
     
  3. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Nu s-a remediat. În funcție de cat de bine e pusa la punct masina, tehnic, acele balbaieli sau trepidații tot vor exista dar va diferi intensitatea lor.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu faci o scanare si un log in mers ?
    Crezi ca poate ghici cineva de ce iti intrerupe tie sau crezi ca o problema are o singura cauza ?
    E irelevant cum a rezolvat altcineva, la tine poate este alta cauza.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lurkerzzz intrebi degeaba de problema aia atat timp cat nu ai schimbat pe masina cu piese noi: EGR, clapeta shutt OFF, racitorul de gaze, nu ai demontat si nu ai curatat galeria de admisie, nu ai inlocuit toate garniturile pe acolo, nu ai inlocuit toate N-urile (75, 18) si asa mai departe asta ca sa ai o baza de plecare.
    Tot ce ti-am spus eu te costa minim doar piesele 700- 1000 Euro fara manopera si voi care dati maxim 4000-5.000 euro pe o asemenea masina nu o sa cheltuiti niciodata sumele astea care in mod normal ar trebui sa o faceti din prima fara intrebari.
    In plus la cati km au deja masinile astea trebuie inlocuit obligatoriu o-ringuri pe la injectoare, suruburile de fixare ale injectoarelor si altele pe acolo.
    Voi in loc sa faceti asta si sa cititi pentru ca am mai scris despre asta intrebati de ce va vibreaza motorul. O masina nu vibreaza si nu tuseste atat timp cat cheltui fara sa iti pui probleme ca sa o ai in perfecta stare de functionare.
    Intai fa tot ce ti-am spus eu, citeste integral topicul asta si toate topicurile despre motoarele 2.0 TDI existente pe forum ca sa inveti ce inseamna motorul asta si vezi dupa aia daca mai ai probleme.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  6. Lurkerzzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4.2.0TDI.dld.2005
    Scuze, dar am absolut schimbat tot ce ai spus tu.
    Chiuloasa complecta deoarece sa rupt rola intinzatoare cant am inlocuit distributia ca mecanicu nu a majorat gaura la surub si la pus tot pe ala cu pas marunt si a esit din chiuloasa, sti si tu ce ravagi a facut esirea acelui surub, supapa EGR inlocuita deoarece am gasit rupta tablita de pe ax, clapeta inlocuita ca se zguduia masina la oprirea motorului, intercooler inlocuit se prelingea ulei, turbina reparata inlocuit tot decat carcasa a ramas, drept ce e la racitorul de gaze nu am umblat, am inlocuit si ambreiajul volant disc placa rulment plus cilindru recptor ambreiaj, am postat ca nu stiu unde sa ma mai duc si ce sai mai fac, scz ca nu am specificat ce iam facut la masina.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la mecanic ca tu ai nimerit la niste prosti. Din pacate te va costa mult mai mult de acum incolo tot ce va trebui sa faci. Retetele sunt scrise pe forum deja. Cauta si citeste, aici pe forum, cu un caiet in fata sa iei notite, nu glumesc, despre toate problemele si rezolvarile pentru motorul asta. Bafta.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  8. wlf18 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2013
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi 2.0tdi 2006
    Buna colegi.
    La al meu BLB aveam o scurgere la semering arbore cotit in fata,sub distributie. Am crezut ca e semering uzat. Achizitionat semering si cand sa inlocuiesc in zona de etansare,contact,arborele meu are o polizare de toata frumusetea. Mentionez ca are delete ka pompa ulei... Ati mai intalnit? Am vazut multe foto pe net cu arbori 2.0 tdi cu polizarea aceea. Pentru ce este?
     
  9. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    E de la extragerea pinionului de pe vibrochen.
    "Meseriasii" ,in lipsa de presa specifica pentru extras ,apeleaza la flex sau alte improvizatii ,asa zgaraie vibrochenul si semeringul nu mai etanseaza.
    Pune o poza sa vedem cat e de grav.
    Probabil o sa trebuiasca inlocuit vibrochenul.
     
  10. Lurkerzzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4.2.0TDI.dld.2005
    Salut, daca este cineva din bucuresti si sa mai confruntat cu urmatoarea problema, care consta in urmatoarea chestie.
    Prima pornire, porneste foarte greu nu conteaza daca este frig afara sau cald, prima porninere este destul de ingreunata, prima incercare invarte motorul fara sa porneasca, dabia la a2 sau a3 incercare porneste, baterie noua buji noi oringuri injectoare noi, pe tester nici o eroare, unde ma duc la service masina este in regula, mentionez doar la prima pornire am aceasta problema, daca opresc si repornesc porneste foarte repede, daca ma poate ajuta cineva care a mai trecut prin asta, rog un sfat.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt zeci de cauze pentru problema ta. Ti-am mai spus asta si ti-am mai spus ca trebuie sa cheltuie niste mii de lei, da citesti bine, ca sa rezolvi. Da-i pace.
     
  12. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    @Lurkerzzzz - senzorul G62 este schimbat? Daca nu functioneaza cum trebuie si da informatii eronate ECU nu porneste bine la rece. Indiferent de temperatura de afara. Este cateva zeci de lei si il poti schimba singur. Este senzorul pentru temperatura antigel si da multe batai de cap "meseriasilor " de prin service-uri
     
  13. Lurkerzzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4.2.0TDI.dld.2005
    Nu este schimbat pentru ca nu mi-a spus nici un mecanic despre el. Am sa-l inlocuiesc si revin cu raspuns, multumesc mult.
     
  14. wlf18 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2013
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi 2.0tdi 2006
    Imi poate spune un coleg unde vine legat senzorul de nivel ulei? Am avertizare senzor. Niste meseriasi au spus ca au verificat si este defect. L-am schimbat si tot aia e....tre sa incep sapaturile..
     
  15. Lurkerzzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4.2.0TDI.dld.2005
    Va salut,
    Am mers la service sa inlocuesc senzorul G62, si nu stiu de care este: adica este cu 2 pini sau 4 pini ?
    Mecanicul zice ca este cu 2 pini si este in spate la motor. L-a scos pe cel vechi si are 2 pini. Nu stiu ce sa cred. Am citit ca trebue sa fie cu 4 pini. Imi sputeti spune de care este.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu intrebi pe forum in loc sa cumperi ce trebuie conform serie de sasiu ? La ce fel de mecanic si la ce fel de vanzator de piese ai fost ? Cum putem sa-ti spunem noi de care este ? Asta afli la un bun vanzator de piese auto conform seriei de sasiu.
    Cred ca nu ai facut cea mai bun alegere cu masina asta pentru ca tu de fapt nu ai unde sa o repari si se fac experiente pe masina care o ai. Masina se cumpara si in functie de cum putem sa o reparam si unde, nu doar ca ne place. Mecanicii la care ai mers pana acum cred ca sunt praf si nici tu din pacate nu esti departe de priceperea tehnica privind aceasta masina.
     
    crisangeorge apreciază asta.
  17. Lurkerzzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4.2.0TDI.dld.2005
    Pai te rog spune-mi tu cum ai vrea sa stiu ce are sau ce probleme tehnice are masina daca nu este de domeniul meu, nu stiu mecanica. De acea este service ca ei sa descopere problema si sa inlocuiasca piesa respectiva si ca ei sa o comande nu sa ma duc eu sa iau piese, nu am cumparat niciodata piese din magazin
    Nu cred ca am omorat pe nimeni pentru ca pun cate o intrebare sau vreo parere despre vreo problema. Poate cineva s-a mai confruntat cu acea situatie si imi putea da un sfat, nu o rezolvare. Crede-ma ca a fost dusa masina si in reprezentanta Audi Ploiesti si raspunsul a fost: trebuie sa te obisnuiesti cu motoarele astea ca sunt foarte complicate, nu le intelege nimeni, sunt pretentioase rau.
     
  18. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    @Lurkerzzzz nu inteleg de ce "te agiti" asa tare...ai raspunsul dat chiar de tine, adica piesa veche/defecta are 2 pini...pe langa asta asa greu este sa ii spui mecanicului sa iti comande piesa conform cu seria VIN a masinii (doar pe original) si sa o monteze, daca nu este buna o schimba pana o gaseste pe aia buna.
    Nu te mai stresa cu chestii minore..si da, cei din reprezentanta au dreptate cu acest tip de motor..dar asta trebuia sa stii dinainte sa cumperi masina sau chiar si dupa, esti din 2016 pe forum deci ai avut timp suficient sa citesti forumul unde ai toate detaliile.

    Bafta
     
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @wlf18 in mod normal trebuie sa ai un cablu cu o mufa cu 3pin pe care o conectezi la senzorul nou.. senzor nivel ulei = senzorul din baie; trebuie sa dai uleiul jos sa-l poti schimba. Sau faci confuzie cu senzorul de presiune ulei care-i cu totul si cu totul altceva? Vezi atasamentele..

    @Lurkerzzzz daca pe masina ai sonda cu 2 pini, atunci aia e. Normal ca si mufa sa aibe tot 2 pini..
     
  20. wlf18 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2013
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi 2.0tdi 2006
    Nu colegu . am schimbat uleiul...inlocuit senzor...3 pini...
     

Distribuie pagina asta