1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BLB la A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de ASU8, 27 Mai 2008.

  1. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    @wlf18 senzorul pe care l-ai pus este din dezmembrari? De pe ce masina e luat? Spre exemplu senzorul de pe B6 nu e bun pe B7 desi fac acelasi lucru. Cel de B7 este mai inalt decat B6.
     
  2. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    In functie de codul erorii prima data se verifica mufa si cablajul ,daca acestea sunt ok apoi se inlocuieste piesa
     
  3. wlf18 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2013
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi 2.0tdi 2006
    Senzorul e nou, cumparat din magazin. As vrea sa stiu traseul lui, siguranta, modul, etc. Urmeaza sa verific cablu, mufa, eventual modulul sau unde o veni.
     
  4. Lurkerzzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4.2.0TDI.dld.2005
    Salut,
    Am revenit cu problema mentionata mai sus. Am inlocuit si senzorul G62, in urma cu 2 zile si nici o modificare, la fel de greu porneste la prima pornire
    Aseara am scos mufa de la G62 sa vedem daca face la fel ce daca era nou, nici o modificare, la fel, a pornit greu, s-a memorat eroare. Am plecat la service sa fac o scanare care o atasez:

    Vineri,30,Martie,2018,13:11:47:58836
    VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Editie în Româna
    Versiune VCDS: ROJ 14.10.0.0
    Versiune date: 20141103

    Numar VIN: WAUZZZ8E05A519730 Nr.înmatriculare: PH10DPM
    rulaj: 198460km Numar foaie de lucru: 3
    --------------------------------------------------------------------------------

    Tip sasiu: 8E (8E - Audi A4/S4/RS4 B6/B7 (2001 > 2008))
    Adrese de scanat: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 25 36 37 45 46 55 56 57 65
    67 69 75 76 77

    Numar VIN: WAUZZZ8E05A519730 rulaj: 198460km
    -------------------------------------------------------------------------------
    Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\03G-906-016-BLB.clb
    Numar VAG SW: 03G 906 016 GN HW: 028 101 211 3
    Componenta: R4 2,0L EDC 0000SG 9618
    Revizie: 12345678 Numar serial:
    Codare: 0000072
    Atelier: WSC 06325 000 00000
    VCID: 75EB8A211C24E2894CD-8020

    1 cod a gasit:
    16502 - Senzor temperatura lichid rãcire -G62- semnal prea mare
    P0118 - 000 - - intermitent
    împrejurari cod:
    RPM: 882 /min
    cuplu: 22.0 Nm
    viteza: 0.0 km/h
    sarcina: 0.0 %
    tensiune: 12.01 V
    valori binare: 11000100
    temperatura: 15.3*C
    temperatura: 54.0*C

    Gata de functie: 1 1 0 0 0

    ------------------------------------------------------------------------------
    Adresa 16: Electronica volan Eticheta: ROJ\8E0-953-549.lbl
    Numar VAG: 8E0 953 549 S
    Componenta: Lenksáulenmodul 0611
    Codare: 00012
    Atelier: WSC 06325
    VCID: 438F24F951700C39329-4B32

    1 cod a gasit:
    00576 - Clema 15
    57-10 - Defect de circuit electric - intermitent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Adresa 25: Blocare pornire Eticheta: ROJ\8E0-920-9xx-8EC.lbl
    Numar VAG SW: 8E0 920 900 R HW: 8E0 920 900 R
    Componenta: KOMBI+WFS 4 H12 0040
    Revizie: 0040 Numar serial: 00000000000000
    Codare: 0006111
    Atelier: WSC 12345 321 102030
    VCID: 336F743951D0BCB9A29-5178

    1 cod a gasit:
    01316 - Modul de control ABS
    004 - lipsã semnal / nu comunicã - intermitent

    Mi-sa comunicat ca posibila cauza ar fi cea de la eroare electronica de la volan sau aceea de la modulul ABS ca comunica cu ECU si nu-i da semnal la pornire. Daca aveti vreo idee, ce ar mai trebui inlocuit, ca m-a zapacit. Nu vrea deloc sa porneasca frumos la prima pornire la rece.
     
  5. ionutd84

    ionutd84 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    a62.0tdi, blb, stage 2
    referitor la micile trepidatii, la faptul ca uneori da in nas, aleatoriu intre 1200-1800 ture, vin sa intaresc ce a spus @romy.b si anume: torsion value :zero, cantitate injectata 4.4-4.7, adaptarea pt pornirea la cald facuta din adaptation cu valoarea 4(chiar daca nu sunt probleme cu pornirea la cald)- cel putin, la mine au disparut aceste manifestari.(distributia era reglata in reprezentanta -2torsion, 4.1 cantitate injectata, motorul consuma mai putin decat cu noile valori,trepida uneori si se simtea sugușata)
    sper sa va fie de folos.
     
  6. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Cum sa reglezi torsion value la zero daca din fabrica vine reglata la -1.5 ?? Avansul trebuie sa fie usor retardat la tipul asta de motor. De trepidatii nu scapi, nu scapa nimeni. Doar se amelioreaza dar nu marind avansul si facand adaptarea pentru pornirea greoaie la cald daca nu sunt probleme. Si oricum adaptarea nu se face cum ai descris tu.

    Eu am avansul la -2.5, problema cu pornirea greoaie remediata prin rescriere soft si am foarte putine trepidatii.
     
    Ultima editare: 26 Iun 2018
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Vine din fabrica cu avans negativ cand totul este nou(fulie ax came/pinion vibrochen).
    Pt.a compensa uzurile mergi cu avansul pe 0° unde BLB ul se simte cel mai bine.
     
  8. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Acum sa nu fie cu suparare, dar....Pe forumul asta sunteti vreo cativa baietii care se vede clar ca mecanica este ocupatia de baza si o si faceti bine. Dar puneti-va de acord odata cu avansul ala. Cristi zice ca e intre -1,5 si -2,5. Romy.b zice ca 0. Daca mai caut in spate cred ca mai gasesc o valoare. Eu va spun sincer, tot ce fac la masina mea este bazata pe ce vad aici. Am si dat peste nas la cativa "mecanici" in baza la sfaturile voastre de aici. Dar sunt altii useri care intra pe aici si nu stiu ce sa creada. Ori ori!
     
    bobalex18 apreciază asta.
  9. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Niciodata nu o sa mearga BLB bine cu avansul zero. Eu am acum -2.5 si merge impecabil ! Deci e cum spun eu si Cristi.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se poate sa fie un avans standard general la toate codurile de motor. Eu ce am spus si ma tot repet este faptul ca din fabrica cand masina este noua cu 0 km (eu am controlat avansul imediat cum mi-a fost livrata masina) la motoarele de 2.0 TDI cu doua axe cu came are valoarea -1,5 si -2,5.

    La motoarele montate pe A4 B7 si alte modele de Audi cu o singura axa cu came chiar daca ECU este EDC 16 valoarea avansului se pare ca este mai optima spre 0 sau chiar 0. De ce spun asta ? Pentru ca este acelasi motor generatie mai veche dar cu un ECU mai nou. La motorul cel vechi era ECU cu EDC 15 iar motorul cel nou cu o singura axa cu came are ECU EDC 16 si are alte momente de injectie si valori ale injectiei dar motorul fiind tot cel vechi ca si arhitectura = constructie merge mai bine cu un avans de la zero spre plus (pozitiv).

    Mai departe (deja m-am saturat de scris :)): atunci cand in timp un motor capata uzuri valoarea avansului va trebui gasita in plaja optima si aici se schimba toata treaba. :)

    Intervine ce a mentionat Romy adica
    toate aceste piese capata uzuri si nu mai putem tine cont de valoarea de referinta pentru avans ca si atunci cand iese pe poarta fabricii.

    Mai departe: Cand intervenim asupra distributiei, in general cand vine timpul schimbarii ei, daca nu se caleaza (nu se trage la punct motorul) cu niste cale perfecte adica acele cale sa nu aiba abateri de nici un fel (ele trebuie sa fie fixe perfect dar in acelasi timp de exemplu calele de la fuliile axelor trebuie sa se miste liber si usor) axele cu came nu sunt in zero absolut iar se schimba momentul injectie si avansul si implicit chiar daca tu tragi la punct vizual cu acea cala si tu vezi ca vine la semne de fapt motorul nu mai este in parametrii lui de nou si axele sau axa cu came ataca altfel injectoarele si implicit deschiderile pentru injectie, post injectie si asa mai departe deoarece calele sunt perfect calibrate.

    De asta, de exemplu (si recomand tuturor celor care lucreza in service si schimba distributii frecvent) eu la un maxim de 2-3 ani arunc calele vechi si cumpar sau imi fac unele noi perfecte si perfect calibrate pe niste mese de calare speciale.

    Brief = pe scurt: la niste motoare cu sute de mii de km tineti cont de valoarea de referinta a avansului dar un motor uzat nu mai poate fi la fel si nu mai poate functiona la fel ca unul nou. De asta este recomandat sa se verifice ulterior punerea la punct a distributiei prin verificarea corectiei avansului si daca motorul functioneaza corect (cantitate motorina injectata la ralanti corecta, turatie corecta, injectoare in parametrii., etc., etc.) nu mai interveniti asupra corectie avansului ulterior asta chiar daca avansul aratat la diagnoza voi il vedeti in afara referintei stabilite atunci cand motorul este nou.

    Salvati textul asta scris de mine (ca nu gasiti explicatiile astea nicaieri scrise si nu vi le spune nici un mecanic :)) si invatati-l pe dinafara ca sa nu mai intrebati ulterior de ce si cum anume .... pentru ca nu mai stau sa explic. Bafta.
     
    george_gopo, zamolxez, AndreiF92 și alți 2 apreciază asta.
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Colegul/prietenul meu are BLB cu 536.000 km si daca nici noi nu am incercat valori la avans atunci nu stiu cine a facut-o. Cea mai ok valoare a fost 0° pentru a avea consum optim/inceput de injectie, durata injectiei in parametrii (de cantitatea injectata nu vorbim pentru ca o reglezi independent).
    Si nu e singurul BLB facut asa.

    Asta nu inseamna ca este o regula pentruBLB dar cam asa le-am dus pe toate cu avansul.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  12. cristiaudib7

    cristiaudib7 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 b7 2.0 tdi 2005
    Salutare,
    Detin un A4 b7 BLB 2005, am masina de vreo 3 luni ( am parcus aproximativ 4000 km cu ea ) masina are 186 000 km ( reali apar pe VCDS , iar dupa uzura interiorului pot spune ca ar fi, masina am cumparat-o de la o "cunostinta", femeie care in ultimii 2 ani de cand este masina in Romania a parcurs cu ea aproximativ 20000 km doar in oras
    ( cred ca a mers doar subturat vazandu-i stilul de condus ) si a pus ca ea nu a mers mai tare de 120 km/h ) problema o am cea cu " Limp mode ".
    Cu pornirea la cald nu am probleme ( masina porneste usor la cald, bateria am cumparat-o noua de curand), iar daca sta peste noapte, prima pornire ( dar nu totdeauna ) este putin mai grea in sensul ca invarte mai mult + ca scoate fum alb pe esapament vreo 5-10 secunde maxim, asta doar la prima pornire ( dar doar daca tin mai mult pe demaror scoate fum alb ).
    Cu trepidatul imi face doar la ralanti si asta destul de rar , dar nu exagerat de tare si nu am oscilatii turometru deloc.
    Cand este motorul mai "rece" am acel sunet ca de "pierdere de presiune" ( ca de blow off .. ceva de genu ) dar doar in a 2 -a si a 3 -a iar dupa un timp dispare.
    Am facut si un log in mers ( dar nu stiu cat de bine l-am facut , cu VCDS pentru ca nu ma prea pricep ) , iar cu pedala la "podea" nu am reusit sa iau " limp mode " deloc.
    Teste facute de la 1600-1800 rot / min pana la 4000 cu pedala la "podea", cu a 2 -a , a -3 -a , a-4-a.
    Ce am incercat , am scos mufa de la debitmetru si nu am reusit sa o mai bag in " limp mode " , masina trage bine fara, dar parca nu mai are acel "zvâc" , trage mai liniar ( daca as putea spune asa ).
    Am curat EGR , avea calamina depusa , dar nu exagerat, tin sa precizez ca masina nu "trage" totdeauna la fel ( pierdere de putere ).

    Valori injectoare la ralanti sunt:

    cilindru 1 : -0.78 mg/str
    cilindru 2 : 0.54 mg/str
    cilindru 3 : 0.02 mg/str
    cilindru 4 : 0.16 mg/str

    Poze cu eroare 16618 ( Boost Pressure Regulation ) facute cu telefonul, iar fisierele cu log in mers ( sper ca am facut bine :d ) :
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai pe forumul asta raspunsurile dar se vede ca nu l-ai citit, din pacate.
     
  14. cristiaudib7

    cristiaudib7 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 b7 2.0 tdi 2005
    Salut,
    De citit am citit, dar recunosc nu toate paginile :) , deci rezolvarea ar fi curatare geometrie + debimetru nou bosch !? ( al meu fiind "obosit" ? ), eram curios daca am reusit sa fac testul in mers corect si daca ma poate ajuta cineva cu interpretarea rezultatelor ;)
    O sa revin dupa o curatare geometrie si verificare furtune ...
    Numai bine :)
     
  15. cercea

    cercea 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2018
    Locație:
    rupea
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi 2005 BLB
    salut grup am și eu o problema am un audi a4 b7 2.0 tdi 2005 BLB și la cald porneste greu si la relantiu tripideaza un pic dar am si niste scurgeri de motorina ?
     
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salut. Ai fost cu masina la mecanic? Forumul il folosesti ca ultima idee.. pentru intrebari. Te poti documenta linistit pana atunci. Mergi la mecanic sa-ti verifice. Ne punem sa-ti insiram toate cauzele posibile? Fa-i o diagnoza, citeste pe forum.. mergi la un mecanic bun.

    Pornirea la cald ar putea fi de la senzorul de la vibrochen sau de la electromotor. Scurgeri de motorina? Ia vezi pe unde-ti picura jos si te ghidezi dupa asta. Verifica furtunele toate, furtunele ce intra in pompa tandem si pompa tandem. Daca e umeda, vezi ca-ti poate picura motorina si pe furtune..

    Succes !
     
  17. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Astea au cam toate. Cu pornitul la cald studiaza bine aria asta, exista remedii. Trepidatul, daca este usor, este caracteristic BLB. DACA totate piesele sunt in parametrii. Scurgerile de motorina le rezolvi in service ca aici nu are nimeni cum sa ghiceasca.
     
  18. Contador

    Contador 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 SLine 2.0, BLB, 2005
    Salut tuturor. Am citit toate aceste pagini timp de câteva zile, lucru care ar trebui făcut de toți utilizatorii de BLB si nu numai si cred ca daca stai cu un carnetel in fata si iei notițe poți înțelege si ulterior, dupa câteva încercări, chiar reusesti sa rezolvi problema pe care o ai. Mulțumesc tuturor care au răbdare si încearcă sa ne ofere soluții si explicații pe diversele probleme existente.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Multumim si noi ca ai inteles ce trebuie facut. Cand le spun sa ia notite la propriu si sa invete, se supara pentru ca nu le raspundem noi instant la niste intrebari care se repeta.
     
    vladliviu85 și Contador apreciază asta.
  20. cercea

    cercea 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2018
    Locație:
    rupea
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi 2005 BLB
    Am remediat problema cu pornirea la cald grea cu un soft.[emoji106]
     

Distribuie pagina asta