1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Pai,e in oras la mine. Daca aveti nevoie,PM.
     
  2. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Asamblat tot. Motor ca nou. Au disparut trepidatiile si este foarte silentios. Diferenta mare si la accelerare.Nu mai trancane ca un tractor.:)
    Manopera 300 ron. Mi se pare foarte putin.
    Schimbat ax cu came,tacheti,cuzineti,pus distributia la loc,schimb ulei.
    Celalalt "mecanic",mi-ar fi cerut pe putin 5-6 sute.
    Ulei am pus Castrol Edge 5w40,cu toate ca am filtru de particule. Cum am chinuit saraca masina,vara trecuta,la 45 de grade cu 5w30...
     
  3. razvanfcs 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCB), 2013, 100 kW, 136CP, WAUZZZ8KXDA099365
    Tu daca ai motor 2.0 BPW PD, ai si filtru de particule? PD = pompe duze?
    Inseamna ca a ta este 2.0 TDI - PD - DPF?
    Eu am tot modelul 2.0 tdi BPW cu DPF dar din cate stiu este cu injectie directa ....
    Poti explica putin?
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Feb 2013
  4. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Am cod motor BPW care este PD,cu filtru de particule. Injectoarele le-am vazut cand am dat capacul jos.
    Deci al tau daca e BPW,obligat e cu pompa injector(PD).
    PD=pompe duze
     
  5. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Ultima editare: 26 Feb 2013
  6. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    Dupa cat se aude de pe filmulete, mi se pare ca ruleaza mai rotund motorul din primul film
    De ce suspectezi axa cu came?
     
  7. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Cand mi-a picat axul la pompa de ulei, s-a mai mers cu ea 7km pana acasa, asa cu avertizarea pe rosu. Dupa rectificare motorul este mult mai zgomotos ca inainte, se aude acel tacanit metalic ce nu era inainte acolo. Mecanicul zice ca ar fi axa ca nu ar fi ajuns uleiul sus la ea. Sau ipoteza mea ar mai fa ca ceva nu a fost pus bine la loc
     
  8. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    Poti sa iti iei o garnitura pentru capac si sa te apuci intr-o zi mai calda sa il dai jos sa inspectezi axa daca vrei neaparat sa dormi linistit, insa mie mi se pare ca ruleaza ok motorul, nu se aude mai tare ca un diesel de 1.9 si merge mai rotund decat cel din filmuletul al doilea care are o scurta intrerupere.
     
  9. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Am verificat avansul si e la 0.0 BTDC, -4.4 kw.
    La injectoare,doar unul are 0.8,restul valori aproape de 0.0.
    Cantitatea injectata(daca asta inseamna) e 5.3-5.5 mg/str.
    Consum instant 0.6l/h.
    Nu mai reglez nimic la ea,ca porneste perfect si trage bine. Unii or sa zica ca e prea cu minus avansul. Se intampla ceva daca e -4.4? Inainte il aveam -2.5.
     
    Alincosoveanu apreciază asta.
  10. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Cam asa arata la mine.
     
  11. Florin7 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    2.0TDI BPW 2006
    Din cate am inteles masinile cand au iesit din fabrica au fost setate retardate adica au avans-ul cu - , si din cate am mai citit pe forumurile din germania se pare ca o setare ok ar fi intre -2...-4.
     
  12. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    Salut, am ajuns si eu sa apelez la ajutorul vostru, posesori de BPW si nu numai. De o saptamana masinuta mea da semne de functionare anormala. Daca apas acceleratia mai tare, sub 1900 r/min acceleraza greu. In unele situatii, dupa ce intra turbo, 2200-2500r/min, simt cum masina prinde viata. Dar de cele mai multe ori trage greu si daca tin pedala apasata pe la 3000 r/min intra in limp mode. Daca acceleratia este apasata mai tare dupa ce ajung la 2200r/min sau iau usor piciorul de pe pedala cand simt ca trage greu si apoi apas din nou, merge normal, simt 140 cp in spatar. Eroarea care determina limp mode este ceva de genul "Suprapresiunea de alimentare nu s-a facut", din ce am citit pe laptopul mecanicului, in mers. Am incercat cu un debitmetru nou fara nici un rezultat, s-a schimbat senzorul pentru suprapresiune, tot nimic. Turbina a fost facuta prin noiembrie, anul trecut. Ce idei mai aveti, care poate fi cauza?
     
    Ultima editare: 23 Mar 2013
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni cauza exacta. Fa un LOG in mers si conform diagnozei si codului afisat la diagnoza continui investigatiile mai departe si incepi cu reparatiile si inlocuirile de piese. Bafta
     
    Ultima editare: 23 Mar 2013
  14. RaulAlexe 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI, 2008
    Salutare,

    Am si eu un motor BPW 2.0 TDI din 2007. In mers pe autostrada in Ungaria pe pilot automat in viteza a 6a am inceput sa aud o bataie ritmica dar nu puternica. Nu i-am dat importanta neavand ce face oricum si am mers in continuare. Cand am ajuns la o limitare de viteza si am schimbat in viteza a5a totul ok, cand sa schimb inapoi in a6a a inceput sa sune urat si sa se scuture masina(un fel de mers innecat, nu trepidatie).
    Am tras pe dreapta intr-o benzianarie si am ascultat motorul si la relanti suna cam ca si cele din filmulet dar daca acceleram pe loc suna foarte urat in jur de 2000 de ture.
    Momentan e la Audi si astept un verdict, dupa ce am adus-o pe platforma din ungaria unde dupa o diagnoza mi-au zis ceva de valva selenoid.

    Ce pareri aveti? Cam la ce sa ma astept? La ce sume o sa se ridice reparatia?
     
  15. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Daca e la Audi poti sa o lasi acolo, daca vrei un nr de tel de la un mecanic ce lucra acolo si are service acasa, trimite-mi un PM.

    Eventual o lasi pentru diagnostic la Audi si restul la mecanic acasa, sta in Ghiroda.
     
  16. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    Salutare, vin cu vesti noi. Problema mea se pare ca vine de la EGR, lucru banuit de macanicul meu si aproape confirmata de un mecanic recomandat de pe forum. Astept sa gasim un EGR functional si sa-l incercam pe masina. Multumesc pentru ajutor si va tin la curent.
     
  17. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Vrei sa vin eu intr-o seara la mecanic sa pui EGR-ul meu? Cu ocazia asta il si curat, dar manopera e pe banii tai.
     
  18. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    Mare multam, dar maine seara incerc unul functional in Arad.
     
  19. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    Vesti noi, nimic schimbat! :( S-au incercat alt EGR, debitmetru, valva de suprapresiune, senzorul de presiune... cam tot ce tine de alimentarea cu aer. Alaltaieri am remontata turbo dupa reverificare, toate fara nici un rezultat. Am ramas in pana de idei. Am mai observat ca daca masina este condusa de "necunoscatori" (sotia :) ) adica nu se ridica piciorul de pe acceleratie cand masina da semne de innec consumul este mai mare cu aprox 2% (aprox 11l in oras). Sarbatori frumoase si va tin la curent.
     
  20. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    Salutare! Imi pare rau sa o spun dar in cazul meu reconditionarea turbinei a fost facuta in bataie de joc. Spun asta pentru ca pe perioada garantiei am trimis-o inapoi la Brasov pentru verificare iar dupa montarea pe masina am obtinut acelasi rezultat. Acum pe masina am pus turbina noua si problema a disparut. Din punctul meu de vedere firma "Euro est turbo center" din Brasov, este pe lista neagra.
     

Distribuie pagina asta