1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    De aia cine stie trimite turbinele la Cipos in Bucuresti :)
    Si dupa mine nu cred ca turbina merita reconditionata, mai bine pui 600 ron in plus si iti iei una noua.
     
    BUTUNOI ROBERT apreciază asta.
  2. NutuAndrei 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2013
    Locație:
    constanta
    Masina:
    a4 b7, 2.0 tdi bpw, multitronic, 2008
    Salut, am si eu o problema la pornire. Cand temperatura lichidului de racire are 90 oC, motorul porneste cu un zgomot metalic si vibreaza. Daca temperatura este sub 80 oC porneste fara nici un zgomot ciudat. Nu sesimte nici un soc daca il opresc, nu pare a fii din tampoanele motorului. Cod motor BPW si cutie multitronic.
    Daca aveti vre-o idee as fii recunoscator, multumesc
     
    Alincosoveanu apreciază asta.
  3. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Volanta...care e vre-o 2000ron.
     
  4. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Da. Am schimbat-o si eu. Aceleasi simptome.
    Gasesti si la 1800 ron daca o schimbi la service-ul lor.Manopera e 400-500 lei.E de munca sa dai multitronicul jos. O sa curga putin ulei din cutie. Asa ca eu l-am schimbat tot,sa stiu de-o treaba.
    1800-volanta
    500-manopera schimb volanta
    600-ulei
    120-manopera schimb ulei
    TOTAL-3020 lei
     
  5. NutuAndrei 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2013
    Locație:
    constanta
    Masina:
    a4 b7, 2.0 tdi bpw, multitronic, 2008
    Mersi frumos de informatie. cat ulei ai luat pentru cutie ? 7 litrii ? Filtrul l-ai schimbat ?
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iul 2013
  6. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    6 litri iti ajung. Intra vreo 5.5 litri.
    Filtrul nu l-am schimbat.Daca vrei sa-l schimbi mai adaugi 1100 ron.
     
  7. NutuAndrei 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2013
    Locație:
    constanta
    Masina:
    a4 b7, 2.0 tdi bpw, multitronic, 2008
    Salut, pana acum din lipsa de timp nu am apucat sa schimb volanta, desii o aveam cumparata. Intradevar era ea, motorul este mai linistit acum la relanti si nici la pornire nu mai face zgomote ciudate.
    Am scimbat uleiul la cutie, au intrat 7,2 litrii, a fost scos tot uleiul, filtru exterior dat jos si curatat.
    O zi buna
     
    BYLL80 apreciază asta.
  8. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Poti sa spui cat te-a costat? In toamna urmeaza sa fac si eu operatiunea, desi am numai 15k cu uleiul asta facut. Dar eu schimb uleiul din cutie la 30k, deci nu ma supara.
     
  9. cartdi 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    campina
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi
    Dar cati km au mașinile voastre de schimbati valanta?
     
  10. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    A mea are 200k...dar a inceput pe la 170k. Am auzit si de volante schimbate si la 30k...e problema cunoascuta la modelul acesta.
     
  11. NutuAndrei 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2013
    Locație:
    constanta
    Masina:
    a4 b7, 2.0 tdi bpw, multitronic, 2008
    200k , oricum volanta la 150 de mii la majoritatea am auzi ca a picat, am mia avut un peugeot 407 si la ala tot asa la 160 de mii a murit. Manopera a fost 650 de ron, schimbat volanta si ulei, pretul volantei 1550, uleiul 90 ron litrul. Manopera o gasesti si cu 500, dar am preferat sa dau mai mult si sa o fac la cineva care a facut de multe ori asta.
     
  12. Florin7 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    2.0TDI BPW 2006
    De unde ai gasit volanta asa ieftina? E tot LUK? Ca preturile oriunde intrebi incep de la 2000 de lei in sus.
     
  13. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    De la colegul tucudean87 de pe topicul cu vanzari
     
  14. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Salutare,...:hi:
    Eu mai mult dincolo circul cu masina si cum ajungeam in tara deja imi aparea ceva erroare in bord. M-am dus la servis si acolo pt 50 de ron au facut un test si au scos erroarea.
    Problema aparea de la DPF si era din cauza ca nu era turata masina asa cum trebuie deoarece circul in oras si nu pe autostrada.
    M-am enervat ca trebuia sa maduc tot timpu si sa platesc 50 de ron ca sa imi scoate erroarea si asa mi-am cumparat un tester.
    Am facut un test si mi-a aparut inca o erroare la masina.
    Imi poate spune cineva despre ce este vorba?
    Multumesc !!!:respekt:
    P.S. Cum as putea sa curat odata si bine DPF-ul ?
     
    Ultima editare: 8 Oct 2015
  15. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    La voi teava de la joja de ulei se poate roti? Eu m-am jucat cu ea si sa rupt asa ca am lipito la loc cu picatura. Eventual sa imi puna cineva o poza cu pozitia corecta ca eu banuiesc ca imi arunca ulei pe acolo.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie sa o inlocuiesti. Costa maxim 50 lei cea originala la reprezentanta.
     
  17. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Da, am dat comanda deja. Dar ma intereseaza daca e normal ca ea sa se roteasca usor de acolo unde intra pe teava de metal?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, nu trebuie sa se roteasca. Teava de plastic in care intra joja (acea teava/corp de plastic cand se fixeaza pe teava/partea de metal care este atasata blocului motor) la baza pe interior are niste santuri/canale care nu mai permite rotirea ulterioara decat daca fortezi si risti sa o rupi.
    Vezi, cand scoti teava, sa tii la indemana o carpa pentru ca ea este deja casanta si bucatile respective risti sa ajunga in motor, mai bine zis in baia de ulei. Ai grija cum o scoti (cum tragi de ea) de pe pozitie. Bafta
     
  19. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Mersi de informatii. La mine de cand am cumparat masina se invarte joja, si clar ca acele santuri au fost de mult duse. Presupun ca pe acolo imi arunca ulei cand mergeam turat.

    Poze: http://imgur.com/a/8mFfy
     
  20. cartdi 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    campina
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi
    salutare.
    am si eu o mica problema care ma tot enerveaza si nu ii dau de cap;
    ----pe undeva in spatele motorului scapa cand si cand cate o picatura de ulei si cred ca pica pe ceva incins si scoate fum de acolo;stie cineva ce poate fii ,daca e vreo garnitura, ceva pe acolo pe unde ar putea sa scape si poate fi inlocuit??? cineva mi-a spus ca e posibil sa fie de pe langa pompa de vacum sau tandem
     

Distribuie pagina asta