1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Scoate fum pe sub farul din partea stanga?
     
  2. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Nu ai posibilitatea de al pune pe groapa???....acolo sigur o sa vezi de unde vine problema......
    Verifica furtunu de la turbo,.... acolo am mai auzit ca au mai avut probleme si scapari de ulei....
     
  3. cartdi 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    campina
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi
    cand iese fum iese pe sub amandoua si cand stau la semafor sau stationez putin baga si in habitaclu daca am ventilatia pornita.
    problema e ca acest fum mai iese doar cateva secunde dupa ce ajung in locul dorit si ridic capota ,lasand motorul la relanti
     
  4. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Pai da deoarece in relantin nu ai presiune mare la ulei,... nu ai aceas presiune ca si la o turatie mare,...
    Incearca sa o ridici sau sa il pui pe groapa.... ridicand capota nu o vezi si nu o sa iti dai seama de prea multe lucruri....
     
  5. cartdi 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    campina
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi
    nu cred ca este de acolo dar o sa verific ,totusi eu cred ca este de la pompa de tandem din cauza garniturii dar nu sunt sigur
     
  6. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    eu am schimbat garnitura de la culbutori, ramane de vazut acum daca sa remediat
     
  7. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Si uite ca garnitura nu a rezolvat nimic, mecanicul mi-a spus ca am alta problema comuna a nemaipomenitului motor de 2.0.... sa deformat capacul de la culbutiri!
    Ca e de plastic si asa se fac astea din cand in cand....

    Alti bani...
     
  8. Tzacanel 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4, bpw,multitronic, 2007
    Salut. Ai grija inainte de a mai schimba ceva sa verifici sa nu cumva sa curga ulei pe la baie. Asa a fost in cazul meu, fostul proprietar, un prieten, la fel schimbase garnitura de la capac, de la pompa tandem, si parca inca ceva si masina tot pierdea ulei. In final am descoperit ca pierdea pe la baie, in partea din spate la imbinarea cu cutia. Masina avusese rechemare in tara de origine pt celebra problema a pompei de ulei si desi a fost facuta in reprezentanta audi operatiunea, meseriasii de acolo nu au fost atenti si au atins cu baia de bara stabilizatoare imprastiind siliconul de etansare, mai mult decat atat cele doua suruburi din spate care se baga pe gaurile acelea de vizitare in semeringul de la cutie nu le-au mai pus deloc. Toate acestea ducand la frumoase picaturi sub masina. Bafta!
     
  9. cartdi 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    campina
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi
    pai si daca pierdea pe la baie iti scotea fum de sub capota ??eu nu am picaturi de ulei sub masina si de asta cred ca nu e de acolo dar oricum am sa verific,plus ca uleiul este la acelas nivel ,practic pierderea este foarte foarte mica insesizabila la joja
     
    Ultima editare: 4 Noi 2013
  10. dariusddj

    dariusddj Gold Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    a4,2.0TDI,2006,multitronic,140CP,BPW
    Merge ulei castrol edge 5w-40 la motorul Bpw?
     
  11. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Pai daca nu e cu DPF merge orsice, noi cu filtru de particule suntem obligati la 5w30.


    Mie imi curge ulei de sus pana jos, murdareste absolut tot la baia de ulei, Practic porneste din coltul de sus de langa egr si de acolo manjeste tot pana jos si sa imprastie pe toata baia de ulei. Acum eu am si mici indoieli cu privire la ce zice mecanicul despre capac, tot el a montat baia de ulei data trecuta...cine stie...

    Acum alta intrebare, pentru cei ce au schimbat volanta. Mie practic in afara ca mi-a disparut acel zgomot metalic la pornire (la cald) nu mi-a schimbat cu nimic mersul motorului. Ba din potriva la relanti parca vibreaza mai tare si a mai si aparut un mic grohait la mers subturat. Mecanicul sa tot uitat pe sub masina dar nu i-a dat de capat.
     
  12. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Salut baieti,
    Am si eu motorul BPW cu DP si am citit cateva chestiuni care ma ingrijoreaza:

    "noi cu filtru de particule suntem obligati la 5w30" -eu am pus ultima data ( acum 5-6 mii km) ulei 5w40 castrol edge 50501 este vreo problema?

    uneori se aude un zgomot din zona curelei distributie/accesorii , ca si cum ar rasufla esapamentul , are cinev idee ce ar putea fi ? Am inteles ca este posibil sa fie de la rolele intinzatoare?! ( nu ma pricep)

    Multumesc!
     
  13. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Volanta vibreaza putin si la mine la relanti doar cand stau pe N.Zgomote se mai aud si la mine,dar cred ca sunt de la multitronic.
    Bine ca ai schimbat-o ca daca se rupea..facea daune mari.
     
  14. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Pana la urma, m-am documentat bine si se pare ca nu am facut chiar rau ca am pus uleiul castrol edge 5W40 turbo diesel dar pe termen lung este mai bine sa mergem pe 5w30 catrol edge ( noi cei cu DPF)- eu am comandat uleiul si urmeaza sa il schimb zilele astea.

    Legat de a 2-a problema cea cu zgomotul intermitent din zona curelelor , nu se da nimeni cu parerea?
     
  15. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Atata timp cat are norma 504 507 uleiul ala de 5w40 nu e mare lucru, ideea e sa nu distrugi DPF-ul.

    Zgomotul poate sa vina de la alternator, nu e ceva ciudat. La motorul asta de 2.0 sunt multe zgomote "normale".

    Eu am decis sa nu mai schimb capacul cu tot la culbutori, o sa punem silicon negru sa vedem daca chiar e de acolo tot uleiul. Mecanicul nu a vrut sa garanteze pt capac.....
     
    Ultima editare: 7 Noi 2013
    gigel_78 și Sorin88 apreciază asta.
  16. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Sal,....
    Daca uleiul de 5w40 are norma de 504 507 atunci putem utiliza cu incredere?
    Sa fie asa mare diferenta intre 5w40 si 5w30 ca sa afecteze si DPF-ul?
     
  17. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Norma 507 nu o are decat uleiul 5w30. Si da,daca folosesti alt ulei iti infunda DPF-ul.
    Trebuie sa folosesti norma 507 nu 504.
     
  18. ovidiu2141 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, CAGA 2010
    Daca se aude ca un pufait de aer si are o bataie in admisie (scoate furtunul de la filtrul de aer si verifica daca pufaitul se aude mai puternic) s-ar putea sa se fi stricat axul cu came si tachetii. Am patit-o si eu dupa ce am schimbat de pe 5w30 pe 5w40. Este o greseala pentru ca doar 5w30 are specificatia 507.00 si este obligatoriu sa folosesti acest tip de ulei pentru motorul tau.
    Daca zgomotul este metalic pot fi rolele de la cureaua de accesorii sau chiar distributie sau fulia alternator (sistem roata libera alternator) sau fulia compresor care are niste tampoane mici de cauciuc in interiorul ei iar uzura lor duce la aceste zgomote metalice. Dar, din descrierea ta - "rasuflatul acela de esapament" se aude pe admisie iar cauza probabila sunt tachetii si axul cu came.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Noi 2013
  19. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Un sfat celor ce fac operatiuni mai scumpe la masina, mergeti la service autorizat sa va dea deviz si factura. Altfel va treziti ca si mine ca nu puteti schimba o piesa defecta din fabricatie (volanta in cazul meu). Eu m-am invatat minte acum.
     
  20. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Greu de crezut ca e defecta volanta. Cum se manifesta?
    Vine doar pe original. Poate nu e montata bine.
     

Distribuie pagina asta