1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Cum adica nu poti schimba???....Vezi ca acolo trebuie o cheie speciala,....e cumva in forma de triunghi sau ceva de genu dar se poate schimba.....
    La modele de B7 la volanta si la ambreaj trebuie o cheie speciala.....daca servisul nu detine acea cheie se pot si inchiria....
    Bafta!!!....
     
  2. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Se manifesta ciudat, mai smuceste cand accelerezi sau bataie inabusita de tip metalic, astea toate pana in 25 km/h. Mecanicul nu cred ca a gresit, schimba frecvent la lucru si acasa. Plus ca am avut si suruburi noi si am verificat absolut tot din nou.

    E volanta LUK, nu pe original...si au mai fost volante LUK cu defecte. Dar eu ma refeream la faptul ca la lucrari de genul e bine sa fie service autorizat.
     
  3. RIDDICK

    RIDDICK 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2013
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 140 CP - 2006, Cod: BPW, PDF - OFF.
    Da da inteleg,.....atunci poate ca ai avut ghinion cu volanta noua...
    Dar daca ai schimbat si am breajul (tot kitul) atunci trebuie sa se uzeze un pic pana se culca normal si nu va mai bate....dar daca nu inceteaza atunci ai prins o piesa defecta...
     
  4. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Restul ambreiajului e in cutia de viteze la multitronic.
    Cica aia LUK e originala. A mea era stantata si VW-AUDI.
     
  5. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    A mea nu are stanta de Audi, desi a costat aproape 1500. Dar codul era identic cu cel de pe volanta de pe masina.

    Si la multitronic numai le LUK se gaseste, originala sau aia a lor putin mai ieftina. Orcum de acum nu mai cumpar piese non OEM
     
  6. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Eu zic s-o mai lasi asa. Vezi cum se comporta.. Pana mea,mai dai inca 2000 de lei.
    Eu am inceput sa ignor unele zgomote pe care le mai face masina.
    Am inceput sa o tratez ca pe un fier si atat :). Pe sistemul "Merg pana pica roata".
    Mai nou,am o troncaneala(ce-i drept prima de cand o am) dreapta fata de te sperii. Numai la denivelari foarte mici.
    3 service-uri,tras de toate alea,NIMIC. S-o ia dracu,ca eu piese la ghici nu mai pun.
    C-o fi caseta,flanse,bielete...pana nu vad piesa rupta NU mai pun nimic pe ea. Motorina si cox.
    La prima problema grava cred ca o s-o cumpere aia de la CASCO... "Am incurcat P cu N si s-a dus in .......(completati pe linia punctata).
     
  7. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Exact asta o sa fac si eu, mecanicul o zis sa o mai duc la el doar cand e pe platforma...in rest inca 35000km pana ajunge la 240000 numai consumabile si sa repar webasto ca chiar imi trebuie.
     
  8. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    In seara asta mi s-a aprins "in sfarsit" si mie celebrul OIL LOW PRESURE..
    Am crezut ca nu vad bine.. Am oprit motorul,l-am pornit din nou si dupa 5 secunde s-a aprins iar.
    Am chemat platforma si maine o desfac baietii sa vada daca s-au dus si pinioanele sau numai axul.
    Ultimul BPW avea si pinioanele bulite.
    Daca se putea adapta o pompa de 1.9 tdi,tare bine mai era.
    Revin cu noutati. Oricum sub 2000 de lei nu scap..Antigel,ulei,curea distributie,reparat ax+balansor,manopera si ce-o mai fi.
     
  9. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    La toate pica mai dvreme sau mai tarziu :) Am eu un balansoar complet in caz ca sunt duse ale tale, nerectificat bineinteles.
     
  10. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Mersi. Sper sa fie intregi alea. Acum,ma gandeam ce problema "clasica" ar urma.
    Axul cu came l-am schimbat,acu pompa de ulei.. Celelalte le trec la consumabile. Ca ma i-au toti dracii iar... M-ai am 2 vehicule 1.9 tdi,care muncesc la greu si au km... Nu m-au deranjat NICIODATA(sute de mii de km facuti la mine).
    Si panarama asta de 2.0 tdi care vede numai parcarea de la MALL mi-a scos peri albi.
     
  11. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Ok.. Revin cu ceva preturi.
    Comandat ax pompa,curea distributie,ulei,filtre,antigel,rola fixa + intinzator curea accesorii.
    Total cu manopera 1500 ron. Manopera e 600 ron,ca idee.
    Eu zic ca e super ok. Ma rog..la mine aici la tara.. Ca daca eram prin Bucuresti,cred ca imi luau 600 numai sa-mi duca masina la service.
    Turbina are joc mare la ax. Cred ca mai pleaca 1000 ron la Cipos.
    Nu stiu daca asa era sau s-a dus odata cu pompa de ulei.
    Motorul l-am oprit imediat,dupa care l-am pornit si am mai mers 100 de metri.
    Dupa cum spune Cipos e destul cat sa bulesti turbina. Cert e ca are un joc MARE.Adica,cand misc axul cu degetul,ating paletii carcasa. Nu cred ca ma risc sa pornesc motorul cu turbina aia.
    Rectificatul balansorului e in jur de 100 ron.
     
  12. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Ce rectificat faci daca ai cumparat ax? Doar adancesti gaura?
     
  13. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Se infileteaza in balansor o bucsa(cu gaura imbus pe mijloc) din nu stiu ce aliaj,in care intra axul nou care nu este rotunjit. Locasul din pompa e perfect.
    Dupa cum spune meseriasul,este incredibil ca s-a invartit atat fara sa se rotunjeasca.
    In balansor e un material de tot rasul(TABLA MOARTA),avand in vedere ce forte intampina la pornire,oprire,accelerari in forta.
    Omul are la dispozitie tot felul de CNC-uri unde lucreaza. La o fabrica prin Pascani.
    Sper sa iasa bine.Asa ar trebui,ca nu-s primul caruia ii face treaba asta.
     
  14. vladut50 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI, 103kW, BPW, 6+1, 2006
    Deci ca un rezumat referitor la titlul acestui topic, care sunt problemele specifice motorului BPW?
    1 - ax cu came care pica pe la 150000 km
    2 - injectoare care pot crea probleme
    3 - pompa de ulei la care se uzeaza axul si balansorul
    4 - volanta?
    5- trepidatii neregulate la relanti

    Altele?
     
    Mihai dmm apreciază asta.
  15. danutzzz

    danutzzz 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 2.0 TDI 2006
    Continui eu
    1 - ax cu came care pica pe la 150000 km
    2 - injectoare care pot crea probleme
    3 - pompa de ulei la care se uzeaza axul si balansorul
    4 - volanta ?
    5 - trepidatii neregulate la relanti
    6 - turbina
    7 - filtru de particule

    Referitor la acest cod de motor depinde si de noroc, cunosc prieteni cu peste 200 mii km care nu au avut probleme mari.

    La mine audi A4 B7 cod motor BPW cutie automata 7+1 cu 200 mii pe bord (real nu stiu) am schimbat tot ce este mentionat in afara de injectoare care sunt perfecte, dar tinand cont ca in 2009 am dat 12 mii de Euro la 100 de mii pe bord si una sub 100 de mii nu o gaseam la pretul asta mi-am permis ca pe parcurs sa inlocuiesc tot la ea.
    In momentul de fata masina merge PERFECT (DPF-ul nu l-am inlocuit ci i-am facut DPF OFF). Un cost total pentru tot ce am facut a fost in jur de 2000 euro.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Ian 2014
  16. vladut50 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI, 103kW, BPW, 6+1, 2006
    Blestemate motoarele de 2.0. Masina fiind a lui tata, i-ar da prea multa bataie de cap. Tot mai bine era un 1.9, dar el nu stie din astea.
     
  17. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    8 - in timp se deformeaza capacul de la culbutori (sunt rapoarte multiple din tara la reprezentante)
     
  18. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Am rezolvat cu masina. Uitasem sa postez. E totul ok. Deocamdata...
    Costuri finale,vreo 2800 lei cu tot cu turbina.
    Si motorul este mult mai silentios. Cred ca de la distributia care mi-a fost pusa la punct. Era putin aiurea pusa..
     
    Ultima editare: 14 Ian 2014
  19. marius_rgn

    marius_rgn 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2013
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi A4 B7 S-line berlina an fabricatie 2007 cod bpw 2.0 tdi
    Salutare,
    Am o problema cu masinuta mea Audi a4 2.0 tdi 140 cp cod BPW 2007 anul fabricatiei. La rece imi porneste la sfert de cheie si la -10 pentru ca bateria este noua dar imi tremura toata masina cam 5-10 secunde ca si cum ar porni in 3 pistoane, da sa moara motoru dupa care isi revine si functioneaza absolut normal, nu consuma mai mult, trage foarte bine si merge constant la relanti. Credeti ca sunt de vina injectoarele sau e de la altceva ? Mulumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Feb 2014
  20. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    marius_rgn iti tremura doar cand o pornesti dimineata cand e ff frig sau in general?scoate si fum albastrui?
     

Distribuie pagina asta