1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Incearca sa faci o diagnoza si posteaza log-ul. Asa din vorbe e dificil sa afli.

    P.S. Motorul tau are 140cp. 143cp au B8-urile dupa 2008.
     
  2. marius_rgn

    marius_rgn 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2013
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi A4 B7 S-line berlina an fabricatie 2007 cod bpw 2.0 tdi
    dada stiam ca 140 de cp are am gresit eu 103 kw:) multumesc oricum pt sfat o sa fac un test cu vag-com si va tin la curent.
     
  3. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Ok, te asteptam cu logul. Pentru a posta log-ul ai aici link la topic. Bafta!
     
  4. marius_rgn

    marius_rgn 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2013
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi A4 B7 S-line berlina an fabricatie 2007 cod bpw 2.0 tdi
    am incercat si cu bujiile sa le incalzesc de 2-3 ori dar tot asa face,numa la rece face motoru si la prima pornire,daca o pornesc o opresc si o pornesc iara a doua oara porneste perfect,fum nu am sesizat sa iasa.
     
  5. Chocol0ve 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2013
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 c6
    Trepidatii motor in sarcina !

    Salut , in primul rand sunt nou inscris pe acest forum.As vrea sa incep cu o problema la modelul meu de audi a4 cod BPW.De ieri am inceput sa am o trepidatie a motorului in sarcina , (de obicei cand *bag mai tare piciorul in ea*) si o trepidatie a motorului si la relanti.Aceste manifestari nu apar tot timpul, sunt unele momente cand motorul merge foarte bine.Cat despre pornire , tot la fel , cateodata am o intarziere de 2- 3 secunde pana la pornire.
    Astazi , dupa ce ma dus capul fara sa intreb pe cineva am considerat ca ar fi bine sa schimb filtrul de motorina.Intradevar se simtea un pic, ca tragea mai bine.apoi dupa ce am mers vreo 40 de km a inceput aceeasi trepidatie a motorului in sarcina.Am lasato 5 minute la relanti ,porma ca prin minune si-a revenit..Astept un raspuns de la cineva care sa confruntat cu aceasta problema!

    Maine o voi duce la mecanic, dar vreau sa aud o parere.Va multumesc!
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa o diagnoza cu VCDS pe partea de engine. Bafta
     
    Ultima editare: 17 Aug 2014
    Mihai dmm apreciază asta.
  7. manuel69kid 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2014
    Locație:
    vienna
    Masina:
    A4 B7,2.0tdi (BPW),2007,140 CP
    imi agata motorul

    Buna seara,
    Am un Audi A4, model 04.2007, 2.0 motorina 103 kw, si are 102.000 km cica reali :)
    A avut un prim proprietar austriac care mi-a vandut masina in vara 2013 dupa ce a folosit-o doar in oras la 86.000 km.
    La 95.000 km mi-a aparut semn pe bord ca filtrul de particule e infundat; am pus masina pe autostrada si i-am dat in a 3 la 3000 de turatii. Am mers vreo 15-20 de min si dupa mi-a intrat in sistemul de siguranta si nu am mai putut sa o calc (mergea greu ca si fara vlaga).
    Am dus-o la service, mi-a scos-o din modul de siguranta si am spus sa rezolve filtrul de particule definitiv.

    Ei bine de atunci, la rece la cald nu conteaza, insa nu tot timpul, dar numai intre 2100-2500 de turatii aproximativ, se inneaca motorul, e ca si cum sacadeaza. E greu de explicat, deci intre acele turatii dar nu tot timpul, motorul inprinde, are momente de ezitare atata timp cat calc pedala de acceleratie. Daca las pedala numai sacadeaza, daca trec de 2500 de turatii aprox iarasi nu mai am probleme.
    Acum am 102.000 km si am schimbat ulei, filtre + distributie (ca nu stiu daca km sunt reali si am zis sa fiu sigur), problema e aceiasi.
    Nu stiu ce poate fi, pe tester nu apare nimica. Mecanicul s-a referit ca sa dea jos evacuarea si sa ne uitam.
    Stie careva, a mai avut cineva asemenea problema??
     
  8. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Cum adica ai rezolvat filtrul definitiv?
    Stii ca masina cu DPF are soft special pentru DPF si cea fara DPF are alt soft?

    DPF se anuleaza atat vizual (ce ai facut tu) cat si din soft. Cred ca e 150 euro resoftarea.
     
  9. manuel69kid 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2014
    Locație:
    vienna
    Masina:
    A4 B7,2.0tdi (BPW),2007,140 CP
    Dupa ca DPF a fost rezolvat (in sensul ca e inca acolo dar cred ca a spart ceva in el ca iese mai mult fum si miroase mai puternic) masina a fost si resoftata.
    Posibil sa fie softul cu probleme? Dar atunci ar agata constant, mie mi se intampla uneori doar.
     
  10. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Fa un log in mers si posteaza, asa nu prea ai de unde sa iti dai seama. daca DPF OFF a fost facut cum trebuie nu ar trebui sa faca figuri.
     
  11. manuel69kid 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2014
    Locație:
    vienna
    Masina:
    A4 B7,2.0tdi (BPW),2007,140 CP
    Te rog sa fi mai explicit ce inseamna log in mers, ca eu sunt novice si nu inteleg:( scuze
     
  12. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
  13. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Cand se aprinde martorul DPF,trebuie sa mergi in treapta 4 sau 5 cu o turatie constanta intre 1800 si 2500. Mai trebuie activat si AC-ul,faruri etc. Doar asa motorul se poate incalzi suficient cat sa arda cenusa din filtru.
    Un mit tampit e ala ca daca ai DPF trebuie sa mergi foarte turat sa-l desfunzi..
    Daca mergi la 3000 de ture,mai tare il infunzi.
    Filtrul se infunda in oras,pentru ca nu prea ajunge motorul la temperatura optima de ardere. Si daca ajunge si incepe regenerarea(care dureaza cam 15 min),ai ajuns la destinatie si...l-ai oprit.
    Nu-ti recomand sa-l spargi. O sa sune filtrul ala gol ca dracu si fum mult. Doar daca poti suda un catalizator in locul filtrului.
     
  14. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    La mine in max 2-3 zile de oras apare avertizarea. Si BPW-ul asta tare greu se incalzeste iarna, mai ales cu multitronic.
     
  15. CipryD

    CipryD 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2012
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B7 '08 2.0 TDI BPW
    La mine apare odata la 2-3 luni (aproximativ 3000 km). Si la mine se incalzeste greu motorul iarna dar explicatia mea e ca am anulat EGR-ul
     
  16. surehand 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6
    O intrebare (sau mai multe):

    de unde as putea lua un filtru epurator pentru acest tip de motor BPW second?
    as putea eventual sa-l curat?

    imi baga presiune mare de ulei in blocul motor si nu scoate gazele cum trebuie.
    cred ca din aceasta cauza mi s-a stricat si turbina.
     
  17. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Nu se poate, filtrul e incorporat in capacul de culbutori. Te costa 600 ron un capac nou.
     
  18. surehand 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6
    Salut,

    Am urmatoarea problema la un Audi A4 B7 2.0 TDI 140 CP, cod motor BPW:

    - porneste foarte greu la rece dar si la cald.
    - are trepidatii amplificate din cand in cand (in sensul ca se clatina tot motorul si se simte tare in masina) si se aude un zgomot ciudat ca si cum s-ar roade ceva in blocul motor.

    Am schimbat pana acum urmatoarele piese:
    1. Ax cu came + tacheti si cuzineti
    2. Pistonul 1 cu biela si segmenti
    3. Bucsat camasa la blocul motor
    4. Alezat arborele cotit
    5. Turbo reconditionat
    6. Senzor ax cu came
    7. Filtru epurator
    8. Debitmetru

    Pe test imi da valorile la injectoare destul de ok (adica la 1,2 si 4 imi da 0.0, 0,23 si -0,44 si la injectorul 3 imi da -1,63) valori care oscileaza +-
    Am inteles ca ar putea fi pompa tandem de la cineva, dar nu as da si pe aia bani ca sa imi faca la fel.
    Daca ma puteti ajuta cu un sfat as fi recunoscator.

    Multumesc,
     
  19. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Eu unul nu cred ca o sa ii dai de capat la motor cu atatea lucruri schimbate. Probabil mecanicii la care ai fost au dat cu presupusul asa cum dai si tu si schimba dupa ureche. O sa magi si mai multi bani in motor degeaba.

    Parerea mea e sa lasi asa cum e si sa mergi pana nu mai porneneste sau se strica ceva la ea important. Nu te lasa dus de nas de motorul 2.0...la astea tot timpul "se aude ceva".
     
    Ultima editare: 19 Feb 2014
    nicu grozav apreciază asta.
  20. surehand 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6
    hai ca zgomotul sa zicem ca il las, dar pornirea asta ma omoara! Dupa ce sta putin masina abia de mai porneste!
    Si nu stiu ce sa-i mai fac. Stau cu frica daca maine dimineata nu mai vrea? :)
     

Distribuie pagina asta