1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRD la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Lajos farkas, 3 Iun 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si daca mai are probleme ? S-au dus pe apa sambetei 1500€. :)

    E mai simplu cu un log in mers, curatat geometrie turbina, verificare actuator turbo, etc.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand iti cumperi masina asta iti asumi niste cheltuieli. Nu e nimic pe apa sambetei. Daca vrei sa cheltuiesti "2 lei" iti iei un cotet ieftin nu marca Audi.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Evident, dar problemele nu se rezolva prin eliminare si inlocuirea pe rand a pieselor. Trebuiesc urmati niste pasi, trebuiesc facute diverse teste si abia dupa aia te apuci de shopping.
     
    alexsala apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Corect ce spui. Dar el a facut niste pasi si urmarea logica era ce spun eu. Bafta.
     
  5. Alecsandru2x2

    Alecsandru2x2 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2008
    Turbina este data jos de pe o mașina care mergea bine. Nu are nicio logica, ce mi-ai dat tu este un răspuns de reprezentanta, un pic spre arogant. Cât despre rezolvări de 2 lei și cotețe, nu poți sa dai 1500€ pe o turbina noua când mașina costa 5000€.
     
    Bungardi aladin apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu am acelasi model (precum vezi in profil) si doar in ultima luna am cheltuit 2.000 Euro pe diverse piese. Indiferent ce masina avem si de valoarea ei ea trebuie intretinuta cu piese noi de calitate de preferinta originale si cine face altfel nu merita marca asta de masina. Daca asa judeci si asa crezi ca o sa-ti repari masina, cu "piese noi de la gunoi" iti doresc succes in continuare.

    Inca ceva: pentru ca sa nu iti fie sterse mesajele pe viitor te rog sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  7. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Fa un log in mers si apoi mai vedem.
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu știu unde ai fost tu, dar tine minte, înainte sa dai foarte mulți bani pe o piesa, mai cauta a doua părere. Pentru mecanici e simplu sa spuna sa cumperi o turbina, un motor, etc, fără sa aibe habar cum se diagnostichează diverse probleme. Puteați începe și voi cu o valva N75, o verificare a circuitului de vacuum... Etc. Turbinele defecte de obicei crapă, fac zgomote, mănâncă ulei sau baga prea multa presiune. Când nu fac presiune nu prea e de la ele. Nu e cazul sa te superi pe oamenii de aici ca alții ti-au tocat banii aiurea. Și referitor la prețul pieselor, poți sta liniștit, poți sa ai și o mașină de 1000 euro, ca sunt piese pe ea care noi și originale costa tot atât. Nu-ți permiți ceva bun din prima, o sa te coste mai mult în final. Audi nu e o mașină ieftina, defapt nu mai exista mașini ieftine fiindcă toate sunt pline de piese f scumpe, indiferent cât costa la achiziția de noua.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Sorin87 apreciază asta.
  9. wolf81 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2016
    Locație:
    romania
    Masina:
    audi
    Salutare. Am o problema cu al meu motor 2.0 16v, cod Brd. Vroiam sa întreb cu ce cod motor mai este compatibil acest cod motor. Am găsit un motor cu km putini, dar cu alt cod motor. Ms anticipat
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    E din cate stiu BRD e diferit fata de celelalte PD 16V, in principiu chiulasa, deci nu prea ar putea fi inlocuit de alt cod de motor.

    Am citit documentatia si verificat in ETKA. Chiulasele sunt diferite, avand codurile de mai jos. Nu m-as baga sa inlocuiesc cu altceva, exceptie facand BVA (adica un BRD cu putere mai mica). Ori la fel ori reparat al tau, ca doar ce poate avea asa grav.
    03G 103 264 JX BRD/BVA
    03G 103 264 CX BLB/BNA/BRE/BVG/BRF
     
  11. wolf81 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2016
    Locație:
    romania
    Masina:
    audi
    Chiulasa este fisurata și nu mai poate fi reparata, am găsit un motor cod BLB. Ziceam ca dacă schimb tot motorul nu ar fi problema.
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Tocmai chiulasa e diferita la ele. Cauta cu codul de la mine, cu J in coada. Dat fiind ca e o problema cu ele de se fisureaza chiulasele, nu as lua motor intreg ca posibil sa dai de aceeasi problema curand.
     
  13. Eddy86

    Eddy86 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b7 2007 170cv
    Salutare . Ma poate ajuta cineva cu o problema ? Masina se opreste in mers in 3 ani am patit de 3 ori problema asta dar acum se intampla mereu . Inainte aveam softul pe ea si dpf jos si nu imi dadea nici o eroare . Am pus softul original nici o eroare pana cand nu s-a oprit aseara si am citit asta cu vagul . Am schimbat senzor ax cu came senzor vibrochen pompa combustibil .Cred ca e ceva pe partea electrica , am avut probleme cu bateria se descarca foarte repede , dar cand au controlat bateria incarca si acum vad ca nu se mai descarca P.S bateria are 2ani . Nici un mecanic nu a reusit sa-i dea de cap .
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Motorul pare sa se opreasca din cauza ca scade tensiunea dupa cum arata eroarea de mai jos. Mergi la un electrician ca probabil ai vreun contact imperfect pe la masa ori cabluri de plus de la alternator baterie sau ceva de genul asta. Chiar daca era bateria proasta, alternatorul trebuia sa duca toti consumatorii cat timp merge motorul, dar la tine tensiunea a scazut pana la 10V.

    1 Fault Found:
    004160 - Supply Voltage A for Injectors
    P1040 - 006 - Circuit Malfunction - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100001
    Fault Priority: 4
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 39
    Mileage: 0 km
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    RPM: 2624 /min
    Torque: 384.0 Nm
    Speed: 46.0 km/h
    Battery Volts: 117.6 V
    Battery Volts: 106.6 V
    Battery Volts: 102.6 V
    Battery Volts: 106.6 V

    Apoi sterge toate erorile si vezi ce mai apare.
     
    Armanu Adrian și Eddy86 apreciază asta.
  15. Eddy86

    Eddy86 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b7 2007 170cv
    Mersi arazvan
     
  16. ionut radu brd 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2019
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 b7 2.0 brd
    Salut am de cateva luni un brd si nu merge cum trebuie.Pana la 2500 de ture merge ca un sdi dupa trage tare rau. Am eliminat dpf fizic si din soft verificat turbina injectoarele siemens inele noi.Masina nu are coduri de eroare. Ma poate cineva ajuta cu un sfat nu stiu ce sa-i mai fac la masina asta
     
  17. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Da, sa te duci la cineva care stie sa iti faca o diagnoza la masina. Sunt multi care se ocupa cu asta, dar putini care stiu cu adevarat sa interpreteze niste valori si sa iti gaseasca defectul. Evita-i pe cei care cauta doar coduri de eroare. Nu asa se face o verificare.
     
  18. ionut radu brd 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2019
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 b7 2.0 brd
    Am facut toate verificarile posibile pur si simplu nu are erori . Daca cineva a reusit sa-i dea de cap
     
  19. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    N-ai inteles. Nu vrei sa intelegi ca o verificare NU INSEAMNA DOAR CITIREA ERORILOR. Exista valori in timp real ( live data ) ce trebuie interpretate \ verificate. Exista log in mers care trebuie facut si verificat cum lucreaza in mers la diverse turatii \ viteze turbina \ egr-ul \ maf-ul. Tu te-ai dus la plapumari care pac ... au citit erorile, au vazut ca nu sunt si te-au trimis la plimbare.
     
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Turbina si avansul. S-a discutat despre aceasta problema pe forum.
     

Distribuie pagina asta