1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Bună ziua,
    Țin minte că într-o iarnă, în urmă cu vreo trei la număr, când afară au fost -15 grade C, am pățit și eu să nu pornească mașina.
    Am dat la automat până a intrat în protecție. Am zis atunci că ar fi din cauza carburantului. Am lăsat-o, revin după jumătate de oră dau la automat și a pornit.
    Drept că greu dar a pornit. De atunci nu am mai avut probleme cu pornirea. Ulterior, după vreo două luni, ajungând la Mitric Suceava că îmi trebuia o piesa pentru o mașină de la serviciu vorbesc cu un domn de acolo pe care întâmplător îl cunoșteam și îl rog sa pună testerul pe audi să vadă ce îmi găsește.
    Citind diagnoza mi-a zis că odată nu mi-a pornit mașina, a rămas stocata operațiunea acolo. Mi-a zis că a fost din cauza acelui senzor mentionat masi sus adica senzor ax came, mai bine zis a spus că a fost un contact imperfect la pinii mufei senzorului respectiv. Mi-a scos mufa, a curatat-o, a conectat-o înapoi.
    Mi-a recomandat că pe viitor daca nu va porni prima data sa caut acolo, cazuistica lor a arătat că este ceva ce se întâmplă și să nu cred că poate să nu pornească din cauza carburantului deoarece, presiunea la care este introdus, va funcționa întotdeauna.
     
  2. rodaniel 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2021
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant B8.5, motor 2.0 TDI, 150 CP cod motor CJC, 2014, rulaj 162000
    Salut,

    Stie cineva cum se poate verifica eficienta epuratorului gaze din capacul de pe motor ?
    Multumesc.
     
  3. Alin800

    Alin800 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 2008 CAGA 2.0 TDI
    Salut,
    De cateva luni am trecut la A4 B8 cod motor CAGA care imi da ceva batai de cap. Am citit aproape integral topicul dar nu am gasit situatii similare de aceea postez aici poate primesc ceva sfaturi inainte de a merge din nou cu masina prin service-uri.
    In urma cu cateva zile am pornit masina de dimineata si dupa 30 de secunde a inceput sa tremure serios si s-a oprit. Am incercat de cateva ori sa pornesc dar nu am reusit, motorul invartea dar nu se intampla nimic. A venit mecanicul, a facut cateva verificari, distributia ok, pompa de motorina ok actiona cand era amorsata prin VCDS, a verificat si de span, totul ok. A invartit motorul cu o cheie mare ce vine in zona distributiei (nu ma pricep foarte bine) si a spus ca se invarte cam usor, nu opune rezistenta. Apoi a incercat sa porneasca cu spray dar tot nu a reusit. Pe VCDS aparea o eroare pe axa cu came.
    La final dupa alte verificari in mod miraculos a pornit, greu dar a pornit. A lasat masina pornita si a verificat-o pe tester, injectoarele erau in parametri maxim 0.20, presiunea ulei si pompa injectie ok. Acum masina merge foarte bine, porneste ok, am facut vreo 100 km fara probleme insa pe tester am o eroare pe axa came.
    Inca nu stiu de ce s-a oprit. Am citit pe aici ceva de senzor axa came. Orice sfat este binevenit. Multumesc.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, si senzor pozitie ax came ? Mecanicul nu s-a gandit la el cand a vazut eroarea ?
    Are cod 03L 957 147 (il cumperi obligatoriu OE sau Hella).
     
    pronet apreciază asta.
  5. Alin800

    Alin800 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 2008 CAGA 2.0 TDI
    Se pare ca nu. Multumesc pentru cod, o sa merg sa il schimb.
     
  6. Alin800

    Alin800 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 2008 CAGA 2.0 TDI
    Update,
    Am pus din nou testerul sa vad daca si-a mai luat eroare si am eroare pe senzorul axa came care l-am comandat deja.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Abandoneaza mecanicul chemat precedent.
     
    Gafencu Sergiu apreciază asta.
  8. Andreutzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0TDI
    Salut,
    Aceasta procedura se face cu motorul pornit sau doar cu contacul pus ? Multumesc.
     
  9. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Salut,
    Cum a dat frigul am inceput sa am probleme la pornire. Mai exact cand si cand cu motorul rece porneste greu...invarte de 3-4 ori inainte de a pornit dupa care ori ridica turatiile la 1000 si ramane asa pentru 10- 20 min. ori tremura (de la abia sesizabil pana la a zgudui toata masina) pentru cateva zeci de secunde. Cand tremura nu pare sa aiba oscilatii in turatia motorului.
    Am fost la mecanic in reprezentata Audi(Italia) nu a gasit nici o problema....nu sunt erori,bujiile sunt bune,alternatorul incarca,bateria are 2 ani si este originala...nu mai stiu ce sa fac:confused:
    Cum se incalzeste motorul toarce ca o pisica...Moturul este un 2.0 tdi caga 143cv cu 340.000km. Pun 2 poze cu injectia poate vedeti vreo ceva ce nu a vazut mecanicul.
    Multumesc anticipat!
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Fa Log rpm electromotor ,la rece.
     
    Kosmyn apreciază asta.
  11. Poleuca

    Poleuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Franţa
    Masina:
    Audi a4 B8 break an 2011 2.0 tdi 170cv quattro cod motor CAHA serie sasiu WAUZZZ8K7BA165111
    Salut,
    Poate sa imi spuna cineva care este cuplu de strangere al regulatorului de presiune de pe rampa si daca sunt ceva pasi importanti de urmat inainte si dupa schimbarea lui ? Sunt nevoit sa il schimb si vreau sa il schimb corect sa nu fac ceva greseli. Va multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    80 Nm

    *After renewing high-pressure pump or fuel pressure regulating valve -N276-, learnt values must be re-adapted; see “Guided Functions” in → Vehicle diagnostic tester
    – After installation, run engine at moderate speed for several minutes and then switch off.
    – Check fuel system for leaks.
    – Interrogate event memory.
    – After completing the repair, road-test the vehicle. Accelerate with full throttle at least once. Then check the high-pressure section of the fuel system again for leaks.
    – Interrogate event memory again.
     
    Poleuca apreciază asta.
  13. Poleuca

    Poleuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Franţa
    Masina:
    Audi a4 B8 break an 2011 2.0 tdi 170cv quattro cod motor CAHA serie sasiu WAUZZZ8K7BA165111
    audi66 iti multumesc pentru raspunsul tau.Din cate am citit in mesajul tau "N276-, learnt values must be re-adapted"
    Ai putea sa ma ajuti sa imi spui cum se face calibrarea sau readaptare regulatorului dupa inlocuirea lui.Multumesc
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trebuie sa iti apara pe Engine in Long Adaptation ceva de genul Reset Fuel Pressure Regulating Valve N276.

    Pui valoarea 0001 si salvezi.
     
    DeViAnS și Poleuca apreciază asta.
  15. Poleuca

    Poleuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Franţa
    Masina:
    Audi a4 B8 break an 2011 2.0 tdi 170cv quattro cod motor CAHA serie sasiu WAUZZZ8K7BA165111
    Iti multumesc foarte mult pentru informatie
     
  16. SmokanE 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI(CAG) 143cp, 2010, Cutie manuala, Tractiune fata.
    Salutare.
    Care ar fi diferentele intre coduri de regulatoare:
    057 130 764 H (Bosh 0 281 006 002)
    057 130 764 AB (Bosh 0 281 006 074)
    Pe masina este cel cu H la final. Ar merge pus si cel cu AB?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ambele sunt de 1800 bar.

    Cel cu terminatia AB a fost montat pe alte coduri motor, nu si pe CAG.

    Pentru masina ta ai nevoie de cel cu terminatia H.
     
    SmokanE apreciază asta.
  18. pepe18_escape 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2012
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A4 2.0 TDI CR ,CAHA,2010
  19. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    @pepe18_escape Valorile regulatorului sunt bune, vibratiile le ai din cauza injectorului nr.3. Bafta!
     
  20. Cristi_PJV

    Cristi_PJV 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 S-line, 2.0 TDI, 177 CP, CGLC, 2014
    Vă salut,
    Pentru interventii la masina din profil un Audi A4 B8 an 2014, de regulă, mecanicul care imi schimbă uleiul și filtrele îmi face amorsarea din VCDS, iar masina porneste "la sfert", cum se zice. Recent, am schimbat regulatorul de presiune de pe rampă (A4 B8 2.0 TDI) la un alt mecanic. Mi-a făcut adaptarea lui și amorsarea din VCDS, dar si din cheie (deși citisem aici că se face exclusiv din tester), insa masina nu a mai pornit imediat, ci s-a "chinuit" ceva până s-o ia. Întrebarea mea este oare acest mecanic nu a amorsat-o cum trebuie? Evident, îngrijorarea mea este legată de pompa de înalte. Mulțumesc.
     

Distribuie pagina asta