1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 1.6 - discutii diverse - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de maximus_watz, 22 Iul 2008.

  1. mdadepoyu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Rm Valcea
    Masina:
    audi 80 1,6 TD
    probleme Audi 80 TD la pornire

    Am o probema cu motorul la AUDI 80 (1,6 TD), la pornire,cand este rece. Nu tine la ralanti, decat atunci cand dau de trei, patru ori la cheie sau dupa ce il turez un pic si il tin asa o mica perioada de timp.
     
  2. alyn_xwt 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2011
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    volkswagen passat 35i
    verifica socul daca iti functioneaza, injectoarele daca iti functioneaza toate la rece si in ultima instanta pompa de injectie. sper sa te ajute. eu am avut golf 2 1.6 diesel si la rece imi facea la fel. eu aveam un injector care ramanea deschis.
     
  3. FLORIN_SB

    FLORIN_SB 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    KRAZ, SAVIEM, TATRA......AUDI 80 AVANT
    Dieselul nu are "soc"
    cablul acela care il tragi din stanga este AVANS
     
  4. alyn_xwt 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2011
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    volkswagen passat 35i
    Avans atunci. are acelasi rol ca si socul la benzina
     
  5. bsimion 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi 80, B3, 1.6l TDi, 86cp, 1990
    problema audi 80 b3 1.6 td - bujii, pornire

    salut, am si eu o problema si daca stie careva sa ma ajute si pe mine pls. deci probema sta cam asa: acum vreo 2-3 saptamani, becul din bord de la bujii a stat mai putin timp aprins, dar nu a fost nici o problema in afara de faptul ca nu a pornit din prima(cam dupa 2 ture de electromotor). lunea trecuta nu s-a mai aprins deloc becul din bord de la bujii si nu a pornit masina decat dupa ce am dat vreo 15 min la cheie. miercuri sau joi iar nu s-a aprins becul, dar dupa ce am scos cheia de vreo 3-4 ori din contact, becul s-a aprins si a pornit. azi dimineata nu s-a mai aprins becul si nu am mai incercat sa o pornesc asa de mult timp. am schimbat releul de la bujii ca un nenea electric mi-a zis ca e releul bulit. am luat alt releu (tot de pe un b3, 1.6) si tot nu s-a aprins becul de la bujii. stie vreo careva care e buba? nu prea ma pricep eu asa de tare la mecanica sau la electrica... multumesc anticipat si sry daca nu am postat unde trebuie.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba bujiile sau mai bine zis le dai jos de pe masina si le verifici si daca sunt defecte/nu se incing, le schimbi.
     
  7. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Verifică firul care pleacă de la sonda de temperatură (apei). Dacă este neconectat, releele care s-au pus la motoarele 1,6 td nu pun contactul pentru bujii la acţionarea cheii. Poţi schimba oricâte relee vrei.

    Ca să porneşti (până depistezi cauza) alimentează bujiile cu + direct de la baterie (cu un fir gros) timp de 10 secunde. Dacă n-are şi alte hibe, o ia imediat. Prin încercări prelungite repetate, poţi defecta şi electromotorul (este făcut să lucreze în regim de scurtă durată) şi epuizezi şi bateria.
     
  8. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Ma dispera consumul

    Am necazuri cu babuta. Am un consum cam mare adica vreo 7-8%si asta in afara si nu alergat mers de melc nu turata peste 2500 de ture, iam luat din debit si tot consuma, problema sar putea rezolva la pompagiu dar nu are jandarmu bani sa dea 500 ron pt un reglaj pe banc . Pompa e buna porneste bine la rece si la cald turbina e buna baga presiune si nu consuma ulei nu da cu fum . Tre sa fie o metoda de a o regla si fara a merge la pompagiu . Stie cineva cum se regleaza? , fara a merge la pompagiu, P.S daca reusesc sa o reglez fac un tutorial de tema asta:banghead:
     
  9. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salza

    Am rezolvat consumul, a trebuit sa umblu la debit la suruburile ce regleaza socul (avansul) la parghia de acceleratie si la capsula ce deschide motorina atunci cnd intra turbina. Si ca o idee de consum am facut in drum de 65km si am consumat 3litri de motorina ,drumul a fost facut in conditii de trafic mixt oras si afara si mers normal adica schimbat la 2500 de ture si afara merss la 90-100 km/h , eu zic ca e un consum foarte bun voi ce spuneti? :superman:
     
  10. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Consumul pare foarte bun, dar nu pot sa nu intreb cum ai calculat ca ai consumat doar 3 litri de motorina?

    Ca sa faci un consum exact si precis trebuie sa mergi de la plin la plin. Asa poti sa faci un calcul exact in functie de litri realimentati si de numarul de km din bord, si va fi destul de precis pentru ca va include si incalzirea motorului, urban, extra-urban, etc.
     
  11. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salza

    Pai am avut in rezervor 12litri de motorina am plecat cu babuta si cnd am ajuns acasa am scos din rezervor 9 liri . Eu am o pompa electrica de la un buldoescavator TEREX cu care scot tot din rezervor pe conducta de alimentare
     
  12. doru87

    doru87 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi 80 1.6TD JR 1992
    Probleme pornire

    Salutare la toata lumea.Am si eu o problema,am un audi80 motor golf 2 1.6 td si nu imi mai porneste aseara am ajuns cu ea acasa totul a fost bine.Iar azidimineata cand am incercat sa o pornesc nu a mai vrut sa porneasca.am verificat bujiile pompa de injectie filtre ,distributia toate sunt k.singurul lucru p care nu lam verificat ete releul de buji.ma poate ajuta si pe mine cineva.am dat la automat pana am omorat o baterie noua.Multumesc
     
  13. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Pune un fir pe direct de la + din baterie tinel 10 secunde si dai la automat ,treaba asta ori o faci cu cineva care sa tina firul pe bujii sau sa iti dea la automat , daca nici asa nu o ia ai putea avea alte probleme , 1 electovalva de la pompa de injectie, 2 debit prea mare in pompa, 3 pompa de injectie nu mai trage motorina din rezervor. Eu am intinlit treaba asta. dar sar putea sa fie doar releul de la bujii si sa nu iti mai puna bujiile. Mai poti ferifica si asa, pune un bec pe firul de la bujii si vezi daca se aprinde cnd pui contactul, Nu e neaparat releul poate fii si sonda de temperatura a releului de bujii ca daca e stricata nu pune bujiile. Spor la treaba sper ca it sunt de folos sfaturile si daca mai ai necazuri de pot ajuta cu placere. Cum ai dat tu la automat de ai omorit bateria si nu ai verificat sa vezi daca ai curent pe bujii?
     
  14. doru87

    doru87 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi 80 1.6TD JR 1992
    sall

    Eu am dat bujiile jos si le-am verificat pe baterie da nu mi-a trecut prin cap sa vad daca imi ajunge curent la ele. Deci am omorat o baterie noua care are 2 luni de cand o am si cred ca mi-sa dus si bobina la electromotor ca incerc sa dau la automat si imi tacane si se opreste.
    O sa desfac si electromotorul sa ma uit maine cand o sa imi vina releul. Multumesc inca odata
     
  15. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Da ai avut ceva de lucru nu gluma te-ai chinuit sa dai bujiile jos si nu ai verificat sa vezi daca ai curent pe ele. Nu e neaparat releul se poate sa fie si de la sonda de temperatura. Cum ai reusit tu treaba asta, nu inteleg, sa arzi si starterul, ai dat ceva la automat nu gluma.
     
  16. doru87

    doru87 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi 80 1.6TD JR 1992
    sall

    Pai am cam dat o zi intreaga, aproape, la automat ca aveam nevoie de masina. Azi am desfacut releul si avea niste lamele rupte si prajite in el.
     
  17. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Dca mai ai nevoie de sfaturi posteaza si daca stiu despre ce e vorba te ajut mare lucru nu e la 1,6 td e un motor asa de simplu si robust, Ca un upgrade punei un intercooler ca mi se pare ca nu ai, si o sa mai ai ceva putere. Dai ce are nevoie sa nu te lasa in drum asa de bun e motorasul asta.
     
  18. doru87

    doru87 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi 80 1.6TD JR 1992
    sall

    iti multumesc inca o data.ai cumva idee cam cat ar ajunge un intercooler.multumesc
     
  19. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Depinde de care vrei nou sau second, in principiu ai putea sa pui orice model de intercooler cu cit e mai mare cu atit e mai bun , cauta si tu pe la dezmembrari ceva sa mearga pe masina de prferat ceva pe care sa li poti pune in bara si de aici tine de imaginatie si istetimea ta cum te descurci cu tevaraia
     
  20. remus11 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2013
    Locație:
    oradea
    Masina:
    vw transporter 1,6 disel
    probleme pornire 1,6 disel

    Sal,am urmatoarea nelamurire:dupa schimbarea distributiei+pompa +injectoare motorul JP nu mai vrea sa porneasca deloc,nici la automat,nici tras nicicum!.Mentionez ca distributia e pusa bine,ok,pompa ok,injectoare idem!Deci singura problema ramasa ar putea fi celebrele fisuri in chiulasa,cele dintre supape,cand dau la automat cu capacul axei dat jos,scoate ceva fum pe sus prin chiulasa.Posibil sa scape compresia in asa hal prin acele fisuri incat sa nu porneasca?Daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema poate ma lamureste si pe mine!
     

Distribuie pagina asta