1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 2.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de kolosu, 31 Oct 2015.

  1. Danyelnr1

    Danyelnr1 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6, 2.0 Tdi, 190 cp, CNHA, S-tronic 7, QLX, 2014
    In principiu daca nu ai pirderi de putere eu zic ca nu are nimic turbina. Eu am vazut ca scapa pe langa axul care actioneaza geometria si nu ai ce sa schimbi. La tine daca ai si zgomot ar trebui verificat sa nu scape pe la vreo garnitura.
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cum sa scape motorina cand face regenerare?:faint:
    Asta ar insemna sa ia foc acea motorina pentru ca, DPF-ul, ajunge la 700 grade in timpul regenerarii. Cititi inainte sa afirmati ceva.
    Din ce se vede in poza pare sa fie funingina, posibil vreo garnitura ceva.
    @Andreyhot se aude ca si cum bolboroseste?
     
  3. Andreyhot

    Andreyhot 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a 6 2.0 diesel
    De doua zile ma chinui sa pun filmare sa auzi cum face motorul si nu merge imi da eroare. Pai si pana la urma dauneaza cu ceva chestia asta ? Am fost in oras la mine la doua masini, acelasi motor si la fel aceleasi simptome. Cred ca la toate se strica garnitura aia fiind prea mare presiunea la motor. Dracu sa le ia, nu stii ce sa mai faci.
     
  4. Nefuziroza 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2013
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006, BPW
    Bună seara,
    Mă confrunt cu următoarea problemă: mașina nu mai trage ca înainte de când mecanicul a schimbat ambreiajul (operatiune la care a demontat cutia de viteze).
    E posibil să aibă vreo legătură cu ce a făcut pe acolo sau să fie alta cauza ?
    La diagnoza nu arată nicio eroare și nici în bord nu e vreun martor aprins. Mulțumesc. Masina este un Audi A6 C7, 2012, 2.0 TDI, multitronic, 177 cp
     
  5. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Cine a umblat in cutie?
     
    MihaiM071976 apreciază asta.
  6. Nefuziroza 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2013
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006, BPW
    Mecanicul care a înlocuit ambreiajul.
    Ce credeți, e posibil să fi greșit cu ceva pe la montaj care să aibă drept consecință faptul că nu mai trage bine mașina?
    Mulțumesc!
     
    Ultima editare: 12 Noi 2018
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Greu de precizat din fata tastaturii, din pacate. Exista si acesta posibilitate, cea mentionata de tine.
     
  8. Capone166 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A6,2.0 tdi,2011
    Salut
    Cum ai rezolvat problema ?
     
  9. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Si deja iar se incepe cu tot felul de artificii pentru ca nu ne permitem sa intretinem supermasini.....
     
    cata181, seftaka și Yoromica apreciază asta.
  10. Sergiu.Dan

    Sergiu.Dan 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2019
    Locație:
    Cluj, Romania
    Masina:
    Audi a6 c7 4G 2.0 TDI 2013
    Buna seara,
    Pana la urma tu ai a gasit de la ce vine acel sunet ? La fel suna si la mine când masina este in R sau in D, in P si N nu se aude deloc si nu sunt sigur de când am sunetul.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Raspunsul se afla in aceeasi pagina. Chiar nu ai citit in acea pagina raspunsul ?
     
  12. Sergiu.Dan

    Sergiu.Dan 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2019
    Locație:
    Cluj, Romania
    Masina:
    Audi a6 c7 4G 2.0 TDI 2013
    Salut! Cu tot respectul dar unu din useri zice ca sunetul ar fi normal, altul zice ca e de la pompa de înaltă presiune, altul ca ar fi de la alternator. Trebuie să imi aleg eu un raspuns sau cum ar trebui să procedez?
     
  13. CLASS

    CLASS 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2007
    Locație:
    Luduș
    Masina:
    A6 C7 4G LCGLCF1 2014
    Raspunsul este sa duci masina intr-un service.. :) Sa-ti spuna un profesionist despre ce este vorba... nu te astepta sa-ti spuna cineva de pe degete ce are masina ta !! ;)
     
  14. Sergiu.Dan

    Sergiu.Dan 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2019
    Locație:
    Cluj, Romania
    Masina:
    Audi a6 c7 4G 2.0 TDI 2013
    Evident ca nu astept sa imi zică cineva pe internet ce are masina mea, eram curios daca el a gasit rezolvarea pentru problemă lui ;)
     
  15. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Scoate mufa electrica de la regulatorul de debit de pe CP4 si revino cu detalii.
     
    Ultima editare: 16 Oct 2019
  16. RaydenA6

    RaydenA6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 190CP C7 2017
    Detin acest motor si as vrea sa il intretin ca la carte. Am tot citit cam toate rubricile despre A6 C7 dar nu am gasit o lista cu ce anume trebuie sa facem pas cu pas.

    As dori va rog sa-mi spuneti daca in afara de urmatoarele lucruri ar mai trebui sa fac si altele in asa fel incat sa nu ratez ceva. Costul desi va fi mai mare mi-l asum mai ales ca am ales o masina scumpa!

    *Revizii la 2 ani maxim 30000km - ma gandesc poate la 18 -20 luni si cel mai probabil o voi face la Porsche
    *Schimbare ulei in cutie la 120000km ( a fost facut deja la 59500 la Scorpion Focsani)
    *AdBlue doar din reprezentanta cand imi apare pe bord cerinta
    *Mororina doar de la Rompetrol, mol, omv varianta mai scumpa la 60% din alimentari
    *Urmaresc regenerarea cand autostop e off si turatia e mai mare si nu o opresc, eventual merg mai accelerat
    *orice eroare apare aici pe forum pentru info si apoi reprezentanta
     
  17. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Ai incepu prost din start, mai ales daca folosesti masina in Bucuresti. Acel Longlife Service Interval 30.000km/2 ani este valabil pentru utilizaea preponderenta in regim de autostrada. In cazul tau, repet, utilizare in Bucuresti, ar trebu sa ai Flexible Service interval 15.000km/1an. Recomandat 10.000km. Acum fiecare face ce vrea cu masina. In Germania cei 30.000km se fac in cateva sute de ore de functionare a motorului. In Bucuresti vor trece cateva mii de ore sa parcurgi 30k km si ce sa vezi... uleiul isi pierde mult din calitati chiar daca motorul functioneaza la ralanti.
     
  18. RaydenA6

    RaydenA6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 190CP C7 2017
    Notat. Schimbat perioada, pentru ca DA masina va fi folosita 70% in oras, in Bucuresti. Voi face revizia de ulei anual la maxim 15000km, dar asa cum recomanzi o voi face mai mult ca sigur mai devreme.

    Raman deschis la alte recomandari!

    Merci
     
    apatiradu apreciază asta.
  19. CLASS

    CLASS 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2007
    Locație:
    Luduș
    Masina:
    A6 C7 4G LCGLCF1 2014
    Schimbat uleiul cutie la 60 000 km... :)
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Rayden in acest topic se discuta doar despre probleme la motor si atat. Mesajele care nu au nici o legatura cu titlul topicului sunt sterse direct si fara explicatii. Acum am facut o exceptie si ti-am spus asta dar oricum mesajele vor fi sterse.

    Sa tii minte toata viata cat mai ai masina in posesie: cand mergi preponderent urban uleiul se schimba la ore de functionare nu la km parcursi exact cum se face revizia la utilaje si motoare stationare. Exista aici pe forum (si pe vwforum) date, calcule si informatii la cate ore de functionare sa il schimbi - 350 ore aproximativ.

    In rest si nu numai despre tot ce ai intrebat exista topicuri dedicate pe forum si trebuie sa citesti fara sa intrebi nimic. Nu este nimic mai special, asta ca si intretinere, la masina fata de una de acum 20 -30 ani. Ce trebuia sa faci atunci se face si acum. Despre fiecare intrebare in parte citesti topicurile dedicate sa daca nu exista raspuns te apuci de scris mesaje. Vezi ca forumul asta nu este ceea ce cred multi si nu facem noi ce vrem si intebam noi cand vrem si ce vrem pe forum. NU ne repetam cu intrebarile la care exista deja raspuns (si ai obligatia sa cauti raspunsul pe forum) sub nici o forma.
     

Distribuie pagina asta